- PRZEŁĄCZNIK ŚWIATEŁ - diagnoza awarii
- WSPOMAGANIE KIEROWNICY - różne problemy (Polo IV)
- OGRZEWANIE - działa, nie działa
- ZAMEK CENTRALNY - temat ogólny Polo IV
- 1.2 MPI [AWY] - uszkodzony czujnik temperatury
- KOŁA-FELGI-OPONY - Polo IV
- Niekontrolowany pobór prądu
- SZYBY ELEKTRYCZNE - dokładka elektryki do korbek
- CLIMATRONIC - demontaż panelu do czyszczenia
- ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Polo IV, na co zwrócić uwagę ?
- 1.4 TSI - silnik gaśnie po odpaleniu
- SZYBY ELEKTRYCZNE - nie działają po włączeniu silnika
- 1.4 TDI [BNM] - zerwany łańcuch pompy olejowej.
- 1.2 [BBM] - problem z sondą lambda - błąd P0133
- DRZWI - nie można ich otworzyć
- ELEKTRYKA - brak lewego kierunkowskazu
- 1.4 [BBY] - dławienie po przejechaniu określonego dystansu
- 1.4 TDI - problem z odpalaniem po postoju
- Czujnik kąta skrętu g85 i tempomat
- ZEGARY - piszczy kontrolka płynu, nie podnosi się wskaźnik paliwa.
- Błędy VAG
- 1.4 16V [BBY] Spadające obroty, gaśniecie silnika
- AWARYJNE OTWARCIE MASKI
- 1.4 TDI - DPF - wzrasta stan oleju
- 1.2 12V - spore zużycie oleju?
- AIRBAG - problem z kontrolką
- 1.2 MPI - check engine - falowanie obrotów
- WODA W AUCIE - skąd leci ?
- MASKA - problem z otwarciem
- ELEKTYKA - znikający prąd
- LAMPY TYŁ - woda w środku lampy - jak sobie z tym poradzić ?
- ROZRZĄD 1.4 75 KM - serwis, części, wymiana...
- PARĘ PYTAŃ PO ZAKUPIE Polo IV
- AirBAG - wyłącznik poduszki Airbag w schowku - nie chce się przekręcić
- CHECK ENGINE - sonda lambda - błędy
- SPALANIE Polo IV - wasze realne dane spalania paliwa
- MAGLOWNICA - wycieki, regeneracja
- UKŁAD CHŁODZENIA - wymiana chłodnicy wody.
- CLIMATRONIC - błąd - 00706
- FILTR PALIWA - właściwy wybór i wymiana
- PILOT KLUCZYKA - programowanie
- 1.2 [AZQ] - spadające obroty
- 1.4 TDI - ciężko odpala, po odpaleniu kopci z wydechu
- UKŁAD KIEROWNICZY - nie działa wspomaganie
- 1.2 [BME] - gdzie się znajduje, czujnik temperatury silnika
- DRZWI - kopią prądem
- SWAP - 1.9 SDI [ASY] -> 1.9 SDI [ASX]
- 1.6 16V - bierze olej
- SERWIS OLEJOWY - wybór oleju, filtrów i interwał wymiany
- KONTROLKA CIŚNIENIA OLEJU - żółta. czerwona - co oznacza ?
|