Hej,
dalej mi wywala 17584 tylko z innymi błędami :
17584 - Bank1: O2S (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached
P1176 - 35-00 - -
16407 - Bank 2: Camshaft B (Exhaust): Position Actuator Malfunction
P0023 - 35-10 - - - Intermittent
skasowałem i później dostałem :
17584 - Bank1: O2S (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached
P1176 - 35-00 - -
17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded
P1142 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0010 0001
ale za każdym razem jest :17584 - Bank1: O2S (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached
wiem że :
Possible Causes
Intake Air System leaking
Oxygen Sensor(s) and/or Oxygen Sensor Control faulty
Possible Solutions
Check Intake Air System for Leaks (False Air)
Check Oxygen Sensor(s) and/or Oxygen Sensor Control (all of them!)
ale czy jak bym miał lewe powietrze to czy obroty by mi nie falowały ?
nie mam żadnego problemu z falowaniem, silnik działa ładnie pięknie na PB (gaz ma problemy i nie używam) ale co chwile dostaje CHECK ENGINE i EPC.
Ma ktoś jakieś pomysły?