0 użytkowników i 18 Gości przegląda ten wątek.
Pytanie czy nowe nabytki z DCC mają podobne przypadłości. Dla mnie to jest koniec marki przy kupnie następnego samochodu. Nie po to się kupuje nowy samochód żeby czuć się jak w rozklekotanym rzęchu. Zawieszenie pracuje jak by były wszędzie luzy. Kupiłem z DCC bo byłem przekonany ze już tyle lat ma te system i będzie dopracowany. Może dla fanatyków tej marki nie jest to problemem. Ja już wiem ze jestem posiadaczem niemieckiego złomu. Zawieszenie wszystko psuje. Już nic i nikt nie przekona mnie do tej marki.
Wałcz z serwisem i ewentualnie z centralą VW, bo nie jest to wada marki, ani modelu.Znów się powtórzę - mam DCC i 20" felgi i nie zamieniłbym tego zawieszenia na żadne inne!
Znów się powtórzę - mam DCC i 20" felgi i nie zamieniłbym tego zawieszenia na żadne inne!
Początek października 2016
Ja mam produkcję początek listopada 2016, problem występuje. Jedyne co może być, że są montowane inne sprężyny. Jak się orientowałem, jest kilka wersji sprężyn i kilka wersji amortyzatorów stosowanych w zależności od zastosowanej jednostki napędowej i konfiguracji zawieszenia.
Mój odebrany w lipcu 2017 - problem występuje.
tyle że całość psuje ten cholerny zawias... (jeszcze skrzypieć zaczął jak w starej nysce... ech...)
Szkoda tylko że na jeździe próbnej nie miałem możliwości pojeździć Tigiem z DCC
a mam R-line i DCC i u mnie i stuka i trzeszczy. Nie sądzę żeby R-line miał inne łożyska itp. R-line to tylko pakiet stylistyczny (o ile się nie mylę).Martwi mnie to że to my musimy domyślać się w czym problem a nie serwis lub VW. Przecież takie wpisy na forum odstraszają potencjalnych kupujących, jeśli nie przed kupnem auta to przed doposażeniem w DCC.
Pytanie czy to stukanie występuje od pierwszych kilometrów czy po jakimś przebiegu?