0 użytkowników i 18 Gości przegląda ten wątek.
Dziś serwis wymienił prawy amortyzator. Niestety stuki nie ustały. Albo to nie wina amortyzatorów albo nowe tez mają tą samą wadę. Zaciski i przeguby raczej odrzucam bo stuki zdecydowanie słabną po przełączeniu w tryb comfort. Chyba zostanie mi wizyta u rzeczoznawcy. Gdyby komuś z Was udało się pozbyć problemu, bardzo proszę o info. Pozdrawiam.
Dziś serwis wymienił prawy amortyzator. Niestety stuki nie ustały. Albo to nie wina amortyzatorów albo nowe tez mają tą samą wadę. Zaciski i przeguby raczej odrzucam bo stuki zdecydowanie słabną po przełączeniu w tryb comfort.
Mam nowego podejrzanego bo podczas wymiany kół na zimowe zauważyłem luzy na wewnętrznych przegubach półosi. Szarpiąc ręką z półoś wyraźnie czuć luz (góra-dół). Dla porównania w moi drugim Tigu (poprzedniej generacji) szarpanie za półosie nie ujawnia ŻADNYCH luzów.
Moim zdaniem to będzie w większości przypadków problem. A tu film z mojego auta, który dla was nakręciłem. Jak widzicie tylko1 przegub z 4 jest sprawny.
Obawiam się tylko odpowiedzi "taki luz jest zgodny z normą fabryczną".I co wtedy ?
Właśnie wróciłem od mechanika. Niestety nic nie znalezione. Wykluczone: zaciski, przeguby, przekładnia. Mechanik sprawdził i nie ma na tych elementach luzów a już na pewno nie takich stukajacych jak na filmiku. Podtrzymuje on swoje zdanie że to wina oprogramowania i trzeba je wgrać na nowo. Mechanicznie wydaje się być wszystko ok.
Szkoda że nie nagrałeś żadnego filmiku z tej inspekcji. Myślę że dobry mechanik nie miałby nic przeciwko temu, że wszedł byś pod auto z nim. A tu powstała by fajna lista możliwych opcji i dobry materiał dla pozostałych kolegów.
Z tego co patrze to nie ma nowszego oprogramowania od RM 2017
Moim zdaniem problemem głośnego zawieszenia to właśnie amory i ich dużo krótszy skok względem zwykłych
Będę rozmawiał z serwisem w sprawie softu. Zobaczymy co oni na to.