0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
do jakiej jednostki to poruwnujesz 1.4 czy 2.0 Pb
Ja dziś miałem okazję jechać dłuższy odcinek jako pasażer w 190KM TDI
A jeśli chodzi o dynamikę to diesel jest nie dopokonania.
300 kunia to by było coś... robił już ktoś program w TSI? Co z gwarancją?
Na gwarancji to tylko BOX, który w razie wjazdu do serwisu sam odpinasz.Na Tiguana TSI 180 KM i 220 KM na boxie czy chiptuningu bez modyfikacji mechanicznych to maksymalnie "bezpieczne" 40 koni więcej.W przypadku BOXa możesz mieć nawet kilka programów i z telefonu sobie ustawiać taki jaki aktualnie potrzebujesz.Dajesz auto żonie lub dzieciakowi, który świeżo zrobił prawko to ustawiasz na wartości fabryczne, aby nie szaleli - świetna sprawa, używałem w Pasku i teraz też zamierzam.Druga sprawa, że BOX (odpowiednią wersję) można przenieść do kolejnego auta po przeprogramowaniu.
jestem obecnie na etapie wyboru rodzaju silnika do tiguana, którego zamierzam niezadługo zamówić i muszę powiedzieć, że tym, co mnie najbardziej zachęca do 2.0TDI jest spodziewana trwałość i bezawaryjność. Uważam, że ten silnik jest tyle czasu na rynku, że wszelkie niedomagania zdołano usunąć. Nie ukrywam również, że kilku moich znajomych przestrzega mnie przed tsi, z racji właśnie awaryjności, brania oleju, etc. N
Nowe masz np 1.8TSI. Jak z tym jest to chyba wszyscy wiedzą. Moc niby większa z litra, ale niewiele. Stopień skomplikowania silnika duży.