0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
Wtedy silnik wyje a moc nie rośnie wraz ze wzrostem obrotów i wrażenie jest jakby auto nie szło do przodu (w praktyce oczywiście przyspiesza i to nieźle). Niektórych to denerwuje.
Arek masz na myśli TSI 2.0 czy 1.4?
Jednego jestem pewien, jeśli ktoś decyduje się na diesla, przepłacając kilkanaście tysiaków nad benzynę ... wtopił mocno, ponieważ różnicy w koszcie przejechania 100km nie odrobi nawet przy 20 tysiącach km rocznie.
A ja "wtopiłem" i bardzo się cieszę. 8-9l/100km z ciężką przyczepką. 25.000 km/rok - odliczam VAT z paliwa i dodatkowo akcyzę z paliwa rolniczego ;-)
uwzględnij proszę w swoich kalkulacjach utratę wartości i związane z nim lepsze finansowanie
pewnie sami kretyni, co prostej kalkulacji nie potrafią wykonać
Spalanie średnie według rankingu Autocentrum jest nieco niższe niż u mnie, dlatego policzę moje wyższe: 10,5l/100km
I z tym się nie zgodzę - przynajmniej w moim przypadku. Przy ciężkiej przyczepce miałbyś minimum 15l/100km - a to diametralnie zmienia Twoje wyliczenia
Tomasz, jeśli miałbym jeździć z ciężką przyczepką - czy nawet lekką, ale na co dzień - nie kupował bym Tiguana do tego celu.
mówimy o NOWYCH autach, które wyjeżdżają z pakietami serwisowymi na n-lat.
Wiem jedno - kupując samochód w leasing podnoszę koszty działalności i zamiast oddać Państwu w postaci podatku oddaje koncernowi VW - taki układ bardziej mi odpowiada bo z zapłaconych podatków nie masz nic w firmie a tak mam auto - taki układ też powinno się wliczać do kalkulacji. Zawsze trzeba oddać - tylko komu Państwu czy koncernowi !!!
Zakładam, że jako prowadzący działalność gospodarczą, wiesz że z każdej raty leasingowej masz jedynie 19% kwoty netto (zakładam liniówkę) do bilansu w podatku dochodowym, a pozostałe 81% kwoty netto z raty dokładasz z własnej kieszeni?