Autor Wątek: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I  (Przeczytany 41293 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6312
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« dnia: 21 - Czerwca - 2016 - 22:57:39 »
Używany Volkswagen Tiguan I



Volkswagen Tiguan to kompaktowy crossover, który na rynku wtórnym jest prawdziwym hitem. Nie dość, że jest, jak większość Volkswagenów, zdecydowanie za drogi, to jeszcze bardzo powoli traci na wartości.
Największymi zaletami modelu, jest przestronne wnętrze, dobrze zaplanowany kokpit, świetne wyciszenie, zwłaszcza w egzemplarzach po liftingu oraz wysoki komfort jazdy. Ma też niezły bagażnik o pojemności 470 litrów.



Deska rozdzielcza jest niemal w 100% identyczna z tą w Golfie Plus. W tym zakresie troszeczkę zmieniło się dopiero w 2010 roku. Auto przeszło wtedy delikatny Face lifting :  najpierw kabiny, a rok później nadwozia.
W przypadku rocznika 2010, określenie go jako "przejściówka", jest zdecydowanie słuszne.



Historia Tiguana I:
- 2007 r. - rozpoczęcie sprzedaży,
- 2010 r. - lifting wnętrza,
- 2011 r. - lifting zewnętrzny,
- 2016 r. - zakończenie produkcji.

Zawieszenie Tiguana I - bazuje na konstrukcji Golfa V i w czasie jazdy pozostaje dość bezpieczne. Jego budowa jest prosta i typowa dla crossoverów. Przód stanowią kolumny MacPhersona, tył typowy wielowahacz.
Volkswagen Tiguan to auto stosunkowo nowoczesne - egzemplarze z późniejszych roczników wyposażono w wiele udogodnień. Interesującą opcją są adaptacyjne amortyzatory, choć w używanym samochodzie nie muszą być one zaletą. Oprócz manualnej 6-biegowej skrzyni biegów, występuje dwusprzęgłowy 7-biegowy automat DSG, którego w wyeksploatowanym i niechlujnie serwisowanym aucie - lepiej unikać.

W wersjach 4motion, nie trzeba się obawiać trwałego i dobrze działającego sprzęgła Haldex starszej generacji, które w terenie i na szosie spisuje się na miarę auta, do którego je zainstalowano. Jeżeli oczekujecie bardzo dobrej trakcji, musicie się rozejrzeć za odmianą Track&Field z systemem ESP skalibrowanym pod jazdę w terenie (tryb Off-Road) oraz nieco inaczej ukształtowanym zderzakiem przednim i osłonami podwozia.



Tiguan I [2007-2016] - silniki benzynowe:
1.4 TSI     122 KM 
1.4 TSI     125 KM
1.4 TSI     150 KM (Twincharger)
1.4 TSI     160 KM (Twincharger)
2.0 TSI     170 KM (spore zużycie oleju)
2.0 TSI     180 KM (spore zużycie oleju)
2.0 TSI     200 KM
2.0 TSI     211 KM (całkiem udany i polecany)


Tiguan I [2007-2016] - silniki diesla:
2.0 TDI-CR  110 KM (pompa oleju z zabierakiem 100 mm)
2.0 TDI-CR  136 KM (do 11.2009 pompa oleju z zabierakiem 77 mm później 100 mm)
2.0 TDI-CR  140 KM (do 11.2009 pompa oleju z zabierakiem 77 mm później 100 mm)
2.0 TDI-CR  150 KM (nowa konstrukcja z wyeliminowaną wadą zabieraka)
2.0 TDI-CR  163 KM (do 11.2009 pompa oleju z zabierakiem 77 mm później 100 mm)
2.0 TDI-CR  170 KM (do 11.2009 pompa oleju z zabierakiem 77 mm później 100 mm)
2.0 TDI-CR  177 KM (pompa oleju z zabierakiem 100 mm)
2.0 TDI-CR  184 KM (nowa konstrukcja z wyeliminowaną wadą zabieraka)

Szczegółowe dane silników w Tiguan I

Typowe usterki:
Sporym utrapieniem użytkowników Tiguana z silnikiem diesla, bywa filtr DPF i zawór EGR.
Możliwe są dwie drogi: wymiana lub usunięcie uszkodzonego podzespołu.
Można fizycznie wyeliminować filtr DPF ale nie jest to zgodne z prawem - często jednak się tak dzieje.
W Tiguanach 2.0 TDI 140 KM [CBAB] z roczników: 2007-2009 - występuje pompa olejowa z kołami zębatymi i wadliwym napędem "zabieraka" 77 mm (nazywanym też imbusem/ołówkiem) - przy przebiegu 200-300 tyś. km, warto zajrzeć do tego mechanizmu i zweryfikować stan i wymienić zabierak na nowy. Od listopada 2009 roku, w silnikach 2.0 TDI długość zabieraka został zwiększona do 100 mm.
Większość występujących sporadycznie usterek, jest związanych z wyeksploatowaniem danego egzemplarza.

Po zakupie Tiguana zalecam porządny serwis. Wymiana płynów i olejów to podstawa. Należy pamiętać o skrzyni biegów (również manualnej) oraz o sprzęgle Haldex. Do tego warto zwrócić uwagę na napęd rozrządu. W samochodach z napędem 4×4 konieczne jest zakładanie ogumienia w jednym rozmiarze i najlepiej tego samego typu i na wszystkie cztery koła.
 

Offline hutor

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 5
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Moc: 150 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #1 dnia: 06 - Lipca - 2016 - 13:35:29 »
Tak jak w temacie, kupuję w końcu swojego wymarzonego VW Tiguan - wreszcie udało mi się dozbierać jutro jadę obejrzeć upatrzony model, macie może jakieś rady na co zwracać uwagę w przypadku tego samochodu?
Wersja z 2007 roku, silnik 1.4 TSI

Przy okazji chciałbym też zapytać jak wygląda sprawa montażu LPG w tym aucie, bo kupuję go pod gaz, ktoś może posiada instalację LPG w tym samochodzie i podzieli się uwagami?

Na pytanie dotyczące LPG do konkretnego silnika, proszę założyć osobny temat. Dziękuję.
 

Offline bolotelewidz

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 98
  • Pomógł: 5
  • VW: Vento
  • Silnik: 1.6 MPI
  • Kod: AFT
  • Napęd: FWD
  • Rej: WP
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #2 dnia: 23 - Lipca - 2016 - 10:31:22 »
Słyszałem opinie jakoby silniki 1.4 TSI montowane w Tiguanie nie nadają się do gazu, poza tym dalej mają problemy z rozrządem i zwiększonym zużyciem oleju. Nie napisałeś o jaki dokładnie silnik chodzi a 1.4 TSI jest cała masa - pierwsze są awaryjne a najnowsze już nie.


 

Offline hutor

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 5
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Moc: 150 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #3 dnia: 26 - Lipca - 2016 - 12:28:07 »
jest to dokładnie silnik 1.4 TSI 150KM, z bezpośrednim wtryskiem
 

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6312
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #4 dnia: 27 - Lipca - 2016 - 12:16:28 »
jest to dokładnie silnik 1.4 TSI 150KM, z bezpośrednim wtryskiem
Temat o silnikach 1.4 TSI: http://vw-clubpolska.pl/index.php/topic,2401.0.html


PS. Osobiście, gdybym miał wybierać Tiguana dla siebie, to zdecydowałbym się tylko i wyłącznie na 2.0 TDI-CR 140 KM.
 

Offline hutor

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 5
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Moc: 150 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #5 dnia: 27 - Lipca - 2016 - 13:19:35 »
Dzięki, przeczytałem ale mam problem, nie wiem jak sprawdzić jaki mam rodzaj silnika, jesteś w stanie mi pomóc to określić?
samochód jest z 2007 roku, silnik 1.4 TSI 150KM 110kW

Dodano:  29 - Lipca - 2016  -  13:14:52
zaproponowano mi BRC SQ SDI, to dobry wybór?
 

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6312
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #6 dnia: 08 - Sierpnia - 2016 - 12:39:59 »
Problem w tym że silniki 1.4 TSI są na bezpośrednim wtrysku benzyny i instalacja jest do nich bardzo droga co przekłada się na małą opłacalność takiej przeróbki. Jak do tego dołożysz dość sporą awaryjność tej konkretnej jednostki a do tego brak miejsca na butlę, to nie wiem czy to się komukolwiek będzie opłacało.
Ale w sumie, to nie moje auto i nie moja kasa, ja tylko zwracam uwagę na możliwość wystąpienia dodatkowych kosztów  ;)
 

Offline Mateusz525

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 1
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #7 dnia: 28 - Grudnia - 2016 - 11:40:39 »
Witam wszystkich serdecznie,
szukam używanego Tiguana I 2.0 TDI CR, 136 KM, DSG, 4motion z 2011/14 roku
Co myślicie o tym silniku ?
 

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6312
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #8 dnia: 31 - Grudnia - 2016 - 00:34:19 »
Wybrałbym 2.0 TDI CR 140 KM ale bez skrzyni DSG, która najczęściej przy używanych autach z przebiegiem 150-200 tyś. km nadaje się już do remontu, a remont takiego DSG to w zależności co potrzeba wymienić i gdzie to zrobimy - 5-8 tyś. zł.
Można oczywiście świadomie kupić Tiguana ze skrzynią DSG ale tylko z pewną historią serwisową, tak aby wiedzieć przed zakupem czego się spodziewać i w razie jakichś niejasności móc albo zrezygnować z zakupu albo uzyskać odpowiednio niższą cenę.

Gdzie znalazłeś Tiguana I 2.0 TDI o mocy 136 KM ?
 

Offline adamekg

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 3
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 136 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: DJE
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #9 dnia: 26 - Lutego - 2017 - 18:05:52 »
Witam, mam dokładnie taki model: Tiguan I 2.0 TDI CR 136 KM, skrzynia DSG 7-biegów.

Zaraz po zakupie, czyli 2 lata temu, zrobiony pełny serwis, łącznie z wymianą oleju w skrzyni DSG i z autem nie mam najmniejszego problemu.
Wcześniej nigdy nie miałem automatu i trochę się obawiałem ale teraz jestem zadowolony.


Brak informacji o przebiegu auta a przy takiej opinii to podstawa. Pisanie o zadowoleniu z auta przy braku pełnych informacji, to strata czasu dla czytających.
 

Offline TomekDZL

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 1
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #10 dnia: 29 - Sierpnia - 2017 - 09:53:23 »
Cześć,
Poszukuje wymiarów auta z rocznika 2013.
szczególnie zależy mi na wysokości klapy bagażnika po otwarciu, wysokości zderzaka od ziemi w wersji miejskiej
Może ktoś sprawdzić?
Z góry dzięki
 

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6312
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #11 dnia: 30 - Sierpnia - 2017 - 21:50:39 »
 

Offline popis11

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 2
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #12 dnia: 15 - Listopada - 2017 - 15:15:06 »
Witam Serdecznie.

Myślę o Tiguanie już jakiś czas, silnik benzynowy.
Jednak po zapoznaniu się z wieloma artykułami z tego co się zorientowałem to występują problemy z napinaczem rozrządu, łańcuszkiem rozrządu, pękającymi tłokami itd.
Proszę o udzielenie informacji czy dalej z tymi silnikami jest problem czy zostały one poprawione przez VW i kiedy?
Z jakim silnikiem benzynowym jest bezpiecznie kupić samochód?
Jestem zainteresowany Tiguanem I po lifcie 2011/2012 r.

Pozdrawiam Piotr.
 

Offline tomciolek

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 13
  • Pomógł: 2
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: CAWA
  • Moc: 170 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #13 dnia: 15 - Listopada - 2017 - 22:13:15 »
Patrząc na te artykuły to mój Tiguan 2.0 TSI z 2009 roku powinien już być po 2 poważnych remontach silnika. Bo wszedzie słychać o "problemach z napinaczem rozrządu, łańcuszkiem rozrządu", problemy olejowe. Na liczniku prawie 150 tys, z lancuchem i napinaczem jak narazie wszystko ok, jesli chodzi o olej to od poczatku bierze 1l na 10000 km, jezdze bardzo dynamicznie wiec jak dla mnie norma. Sam chyba napisze jakiś artykuł na temat silników TSI to moze ceny uzywek zejda jeszcze niżej, takie artykuły działaja na naszą kożysc :).
Ja po wielu latach jezdzenia TSI nie zamieniłbym go na zaden inny bo czemu?
Pamietaj ze oni niby co roku cos poporawiają, i przy okazji cos innego zepsują.

Ja założyłem klapki na oczy kupujac pare lat temu TSI i sobie powiedzialem niech sie dzieje co chce, i nie żaluje


Pisanie czytelnie i bez błędów na forum VCP, to nie łaska pańska a obowiązek każdego zarejestrowanego użytkownika. Prosze zapoznać się z regulaminem forum i stosować się do jego zapisów. Dziękuję.
 

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6312
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #14 dnia: 18 - Listopada - 2017 - 13:58:26 »
Przeczytaj informacje zawarte w tym temacie: http://vw-clubpolska.pl/index.php/topic,2401.0.html i sam wyciągnij swoje wnioski.
Starałem się tam zamieścić, każde dostępne w necie info i opinie w temacie silników 1.4 TSI.
 

Offline popis11

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 2
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #15 dnia: 26 - Listopada - 2017 - 16:21:30 »
Dziękuję :thumbup:
Nie mniej jednak czy te silniki 1.4 TSI 122 KM chodzi o rozrząd na łańcuchu zostały w którymś roku poprawione przez VW?
I czy te mocniejsze też zostały poprawione?
Proszę o informację.
 

Offline pab11o

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 115
  • Pomógł: 2
  • VW: Tiguan I FL
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: DSG
  • Napęd: 4x4
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #16 dnia: 29 - Marca - 2018 - 21:02:46 »
Witam
Co myślicie o tym egzemplarzu ?
https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-tiguan-navi-xenon-okazjaJest sens tego kupować?
Jeszcze takie pytanie od czego to zależy że jedne mają kolorowy wyświetlacz między zegarami a inne czerwony.
Czy istnieje możliwość wymiany tego czerwonego na kolorowy?
Pozdrawiam
 

Offline heinekenn

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 1
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #17 dnia: 01 - Kwietnia - 2018 - 22:24:26 »
Nosze sie z zamiarem kupienia uzywanego Tiguana. Wersja po lifcie rok 2012 w gore, 2.0 Tdi 140 KM. Do 15.000€

Chcialbym zeby auto bylo w manualu, mialo xenony, nawigacje, najlepiej Rds510, wielofunkcyjna kierownice, panoramiczny dach. tapicerke raczej welurowa niz skorzana, manualne ustawianie foteli, tempomat. Po takiej konfiguracji, zostaje malo aut i cena rosnie.

Dlatego pytanie do posiadaczy Tiguana. Co waszym zdaniem ulatwia zycie, a co jest tylko zbednym bajerem ?

Jeśli problem z "Polskimi literkami", wynika z braku odpowiedniej klawiatury, to kultura nakazuje aby o tym fakcie poinformować innych. Dziękuję.
 

Offline pab11o

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 115
  • Pomógł: 2
  • VW: Tiguan I FL
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: DSG
  • Napęd: 4x4
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #18 dnia: 02 - Kwietnia - 2018 - 20:04:28 »
Witam,
Też szukam podobnego tylko w automacie.
Ale tak patrząc po aukcjach to lepiej kupić taniej a bez bajerów i np nawigację można dokupić i kierownice multimedialną a reszta auta była bardzo dobra.

Czy ktoś może mi powiedzieć czy jest to silnik TDI CR ?
 

Offline mrravennn

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 5
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 180 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: RST
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #19 dnia: 24 - Maja - 2018 - 09:13:45 »
Witam mam pytania odnośnie przed zakupem tego auta.
Prosił bym o odpowiedzi użytkowników co posiadają takie auta,  jak z eksploatacją, i na co zwrócić uwagę, czego można się spodziewać do wymiany w takim aucie jakie koszta.
Auto ma przejechane koło 200 tysięcy jest z 2009 roku, właściciel mówi (teść) że nie miał z nim nigdy problemów.
Chcę go kupić ale chce zapoznać się z opiniami.
 

Offline Magdalena

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 2
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Moc: 170 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #20 dnia: 19 - Czerwca - 2018 - 15:17:00 »
Witam serdecznie.
Mam gorąca prośbę o podpowiedź, którego Tiguana warto kupić. 
Podaje 2 linki.
Będę bardzo wdzięczna o jakieś wskazówki.

Linki przestały działać.
 

Offline zibi1303

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 80
  • Pomógł: 12
  • VW: Tiguan II
  • Wersja: Comfortline
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Kod: CZEA
  • Moc: 150 KM
  • Skrzynia: DSG
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #21 dnia: 19 - Czerwca - 2018 - 15:31:02 »
Obu bym sie bał.
Duża moc, koniec lat kiedy silniki TSI padały (z tych nieudanych) Sprawdzałbym po modelu dokładnie jakie to silniki.
Dlatego chyba bym brał (jeśli już miałbym wybierać) ten z mniejszym przebiegiem i pierwszy właściciel. To zawsze pewniejsze
 

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6312
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #22 dnia: 19 - Czerwca - 2018 - 18:32:40 »
Ten z 2011 może (ale wcale nie musi) być z tym wadliwym silnikiem serii EA888 Gen.2, znowu ten drugi Tiguan z większym przebiegiem de-facto może okazać się lepszym i pewniejszym wyborem. Wszystko zależy od stanu faktycznego i historii serwisowej.
Pod linkiem opis wadliwej serii EA888: 1.8 i 2.0 TSI EA888: polecane i odradzane

Jeżeli auta są blisko ciebie, to warto podjechać i sprawdzić stan auta/historię serwisową na miejscu.
 
Podziękował: Magdalena

Offline dxtr71

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 41
  • Pomógł: 2
  • VW: Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFHC
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #23 dnia: 20 - Czerwca - 2018 - 11:02:47 »
Jeśli faktycznie interesuje cię zakup któregoś z nich, to ten z 2011 ma na pewno łatwiejszą do weryfykacji historię.
Tak jak napisał kolega, warto sprawdzić, czy ma już silnik z poprawionymi pierścieniami, czy nie. Jak nie, to unikałbym jak ognia.
Szwajcaria jest bardzo ciężka do weryfikacji. Możesz próbować pisać do firm weryfikujących przebieg i tak bym zrobił. Koszt to do 100zł mniej więcej, a przy kupnie samochodu za ponad 60k warto.
Ze Szwajcarią to jest tak, że każdy pisze o sprowadzaniu dla siebie itp itd a koniec końców dowiadujesz się, że kupił to od handlarza z Radomia i samochód nie dość, że ma 2x taki przebieg, to jest sklejony z dwóch.
 
Podziękował: Magdalena

Offline Magdalena

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 2
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Moc: 170 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguana I
« Odpowiedź #24 dnia: 20 - Czerwca - 2018 - 17:13:32 »
Bardzo dziękuje wszystkim za rady.  Wiem co robić.
 

Tagi wątku: