0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
https://assets.adac.de/image/upload/v1677579204/ADAC-eV/KOR/Text/PDF/31639_ptp7nn.pdf
20 tys. km/rok 6.630 złzawiera VATJeśli od daty produkcji samochodu nie minęło 12 lat - ten pakiet jest dla Ciebie. Obejmuje obowiązkowe przeglądy okresowe z materiałami eksploatacyjnymi i kompleksową diagnostyką komputerową w Autoryzowanych Stacjach Obsługi.Included:wymiana oleju silnikowego z filtrem i filtra kabinowegoIncluded:wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów DSGIncluded:wymiana oleju sprzęgła HaldexIncluded:wymiana płynu hamulcowego, wymiana świec zapłonowych (silniki benzynowe)Included:uzupełnienie AdBlue (silniki Diesla)
WYKONANE CZYNNOŚCI1. ELASTYCZNA USŁUGA WYMIANY OLEJU2. SERWIS PŁYNU HAMULCOWEGO3. OLEJ DO SPRZĘGŁA NAPĘDU NA WSZYSTKIE KOŁA
Zależy jaka skrzynia czy DQ381 czy DQ500. Ta druga ma wymianę oleju po 60 nie 120 tys.
Olej w DQ381 wymienia się po 120 tysiącach km ?
wykorzystująca większą ilość nieco "rzadszego" oleju, co ma się rzekomo przekładać na wymiany co 120 tys. km
Tak zaleca Volkswagen w niektórych swoich modelach ale dopuszcza też jazdę i serwis olejowy w trybie LongLife a nikt przy zdrowych zmysłach tego świadomie nie stosuje.
zy mieliście problemy z zardzewiałymi hamulcam
Odebrałem nowego TII FL 15 września 2023. Do dzisiaj zrobiłem ok. 8.000 km. Nie zaobserwowałem nadmiernej korozji wskazanych elementów układu hamulcowego. To samo jeśli chodzi o układ kierowniczy - totalna cisza, nic tam nie skrzypi. Widziałem ten test już wcześniej, najpewniej trafił się wybrakowany egzemplarz.
Co do DSG to faktycznie 381 pracuje trochę inaczej niż 500 w poprzednim moim egzemplarzu
Poza tym nie preferuję tej wielkości telewizora, który został umieszczony w TIII oraz faktu, że auto pewnie znowu zdrożeje z samego faktu, że to nowy model.....
Tak, miałem taki problem z tylnym tarczami (rocznik 2018) , ponoc były akcje serwisowe,
Chodziło mi bardziej o zardzewiałe zaciski jak na filmie, ale o problemie z jakością tylnych tarcz też słyszałem.