0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Zmodyfikowałem tą część mojego postu, w międzyczasie ty odpowiedziałeś. Nic to jednak nie zmienia w sensie prawidłowego zachowania skrzyni. Mimo przekroczenia zakresu maksymalnej mocy dla twojego silnika, przyśpieszenie jest lepsze jeśli używasz niższego biegu w praktyce do odcięcia (najczęściej na niższych biegach bliżej odcięcia, na wyższych dalej).
Nie po to przygotowuje auto do wyprzedzania zbijając dwa biegi w dół łopatkami i ustawiając powiedzmy 3500-4000 obrotów, aby po wciśnięciu gazu, automat zbijał mi jeszcze jeden bieg niżej
w wypadku samych łopatek po jakimś czasie lub zatrzymaniu skrzynia sama wróci w tryb automatyczny
M - tryb manualnyD - tryb automatycznyS - tryb automatyczny sportowyW momencie jak zbijemy bieg łopatkami skrzynia chwilowo przechodzi w tryb M
Co ciekawe podczas testów które przeprowadziłem, nigdy nie zdarzył mi się zrzut biegu w okolice odcięcia.
I na koniec:DSG w środku (6 biegowa, widać ładnie 2 podwójne wały, wsteczny, wał wejściowy i dyferencjał).
Dokładnie, zbijanie łopatkami to nie jest pełny tryb manualny, trzeba przesunąć dzwignie w M.