0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Wiedziałem że urażę Twoją dumę, uderz w stół a nożyce się odezwą. Nie zmienię zdania nt. tego, że 1.0 nie nadaje się do Golfa, silnik sobie nie radzi podczas jazd autostradowych albo z załadowaną przyczepką czy nawet kompletem pasażerów i bagażów, do mojego HDI się umywa pod każdym względem. Miałem przyjemność jeździć tym w Fabii i z całą odpowiedzialnością nie polecam . Nie musisz się zgadzać z moją opinią ale mam do niej prawo tak jak Ty masz prawo polecać ten silnik. Jeśli jest wybór pomiędzy 1.4 a 1.0 to wybór jest oczywisty i prosty - tylko 1.4
VOLKSWAGEN, GOLFsamochód osobowy, kombi1598 cm³, olej napędowyRok produkcji: 2014VIN: WVWZZZAUZFW202459Polisa OC: aktualnaBadanie techniczne: aktualneOstatni stan drogomierza: 381 390 kmStatus rejestracji: Zarejestrowany2014 Rok produkcji23.01.2015 Pierwsza rejestracja za granicą 12.12.2019 Pierwszy właściciel w Polsce (pozostał właścicielem do 24.11.2023)Właściciel: osoba fizycznaWojewództwo, w którym pojazd zarejestrowano: warmińsko-mazurskie16.12.2019 Pierwsza rejestracja w PolsceTermin następnego badania technicznego: 16.12.202016.12.2019 Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.12.2020)Wynik badania: pozytywnyNumer SKP: NDZ/008Odczytany stan drogomierza: 219 890 km(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)14.12.2020 Okresowe badanie techniczne (ważne do 14.12.2021)Wynik badania: pozytywnyNumer SKP: NDZ/008Odczytany stan drogomierza: 267 696 km(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)18.12.2020 Odczyt drogomierza podczas kontroli drogowejPolicjaOdczytany stan drogomierza: 268 039 km(Uwaga. Stan drogomierza przy kontroli drogowej gromadzimy od 2020)14.12.2021 Okresowe badanie techniczne (ważne do 14.12.2022)Wynik badania: pozytywnyNumer SKP: NDZ/008Odczytany stan drogomierza: 312 996 km(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)20.12.2022 Okresowe badanie techniczne (ważne do 20.12.2023)Wynik badania: pozytywnyNumer SKP: NDZ/008Odczytany stan drogomierza: 355 070 km(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)24.11.2023 Zbycie i nabycie pojazdu24.11.2023 Zmiana właścicielaWłaściciel: osoba fizycznaWojewództwo, w którym pojazd zarejestrowano: warmińsko-mazurskie02.01.2024 Okresowe badanie techniczne (ważne do 02.01.2025)Wynik badania: pozytywnyNumer SKP: NIL/021Odczytany stan drogomierza: 381 390 km(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)03.01.2024 00:16:39 Wygenerowanie raportuPodsumowanie zdarzeń:Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 2Stan aktualny:Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: warmińsko-mazurskiePolisa OC: aktualnaData ważności polisy: 30.11.2024Badanie techniczne: aktualneOstatni stan drogomierza: 381 390 kmLiczba właścicieli: 1Liczba współwłaścicieli: 0
Ktoś kupił miesiąc temu i już sprzedaje?
Ja bym zachował podwójną czujność
380tyś przebigu za 34k to nieporozumienie
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/vw-golf-vw-golf-vii-lounge-1-2-bmt-tsi-limousine-754116050/
Dla mnie ten Golf to złom, 380tyś przebigu za 34k to nieporozumienie,
W podobnej cenie a nawet tańszy z mniejszym przebiegiem ale benzyna .Will teilen:
chyba już wolałbym tego 1.6 TDI
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/volkswagen-golf-ID6GvXQC.html
Na poczatku duzo osob odradzalo 1.5 gdyz to nyla nowa jednostka
Ale to generalnie stara skrzynia i gdzie indziej czytam ze w nowszych benzynach sa juz montowane mokre sprzegla.
Jeszcze ewentualnie pytanie jak sie sprawuje filtr gpf?