0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Na co zwracać szczególną uwagę? głównie kwestia silnika - jaki jest awaryjny, jaki najmniej?
silnik benzyna 1.2 TSI 105-110 KM lub 1.4 TSI 122-125 KM
Skreśliłbym z listy 1.2 i brał pod uwagę wyłącznie 1.4 lub większe
A jaki jest powód ?
Co w ogóle z silnikami turbo - kiedyś krążył mit (może prawda), że po 100 000 km przebiegu silnik nadaje się do remontu kapitalnego?
Znalazłem Golfa 7 - 1.4 TSI 125KM, ale martwi mnie przebieg 145 tys km. Rocznik 2015. Co Wy na to ?
CMB i CMBA to to samo?
czy jest to silnik bezkolizyjny.
Unikałbym w 1.4 wersji z odłączanymi cylindrami, bo to zawsze element, który może się dodatkowo popsuć.
Jeśli mogę coś dodać z własnego doświadczenia: nigdy nie kupuj najsłabszego silnika w ofercie, bo przed zakupem może Ci się wydawać, że taka moc wystarczy a dodatkowo, zazwyczaj są to wersje budżetowe a co za tym idzie kompletne "golasy" - przy zakupie takich wersji, kupujący zazwyczaj oszczędza na wszystkim.Niestety już parę dni po zakupie, okazuje się, że najsłabszy silnik, dawał radę tylko jak w aucie byłeś sam a do tego pali więcej niż się spodziewałeś.Wszystko zmienia się diametralnie w momencie dodatkowego obciążenia. A to przy najsłabszych silnikach, obok wiatru i jazdy w górach, największy wróg zadowolenia z jazdy (nie licząc większego bezpieczeństwa przy wyprzedzaniu).