Autor Wątek: ZAKUP KONTROLOWANY - Golf VII - wybór wersji, silnika i tym podobne...  (Przeczytany 17408 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline teps

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 22
  • Pomógł: 7
  • VW: Golf VII
  • Silnik: 1.0 TSI
  • Kod: DKRF
  • Moc: 115 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: PO
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Golf VII - wybór wersji, silnika i tym podobne...
« Odpowiedź #50 dnia: 17 - Października - 2022 - 20:36:06 »
Wiedziałem że urażę Twoją dumę, uderz w stół a nożyce się odezwą. Nie zmienię zdania nt. tego, że 1.0 nie nadaje się do Golfa, silnik sobie nie radzi podczas jazd autostradowych albo z załadowaną przyczepką czy nawet kompletem pasażerów i bagażów, do mojego HDI się umywa pod każdym względem. Miałem przyjemność jeździć tym w Fabii i z całą odpowiedzialnością nie polecam . Nie musisz się zgadzać z moją opinią ale mam do niej prawo tak jak Ty masz prawo polecać ten silnik. Jeśli jest wybór pomiędzy 1.4 a 1.0 to wybór jest oczywisty i prosty - tylko 1.4

Nie chodzi o to czy uraziłeś moją dumę, bo dumnym to raczej powinno się być rzeczy istotniejszych niż to jaki silnik kto ma pod maską. Chodzi mi o to, że uważam bezpodstawnie, czepisz się tego silnika. Póki co wszystko wskazuje, że jest niezawodny, a piłują go floty na potęgę i tak jak koledzy wyżej piszą do zwykłego przemieszczania się jest więcej niż wystarczający. Tutaj na prawdę nie trzeba liczyć przyspieszenia kalendarzem.
Masz 100% racji, że 1.4 będzie zawsze praktycznie lepszy od 1.0, ale to dalej nie jest zły silnik. Z mojej strony temat uważam za zamknięty:)
 

Offline SHII

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 266
  • Pomógł: 27
  • VW: Sharan II FL
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: DFMA
  • Moc: 184 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Golf VII - wybór wersji, silnika i tym podobne...
« Odpowiedź #51 dnia: 18 - Października - 2022 - 08:32:32 »
Golf 7 z silnikiem 1.2 tsi 86KM, jak najbardziej daję radę w mieście, w trasie w dwie osoby te nie ma problemu, spalanie na poziomie 5,2-5,4 to norma bez wysiłku.
Jak ktoś chce jeździć zapakowanym w 5 osób + bagaż to diesel będzie najlepszy, ewentualnie benzyna 150KM.
 

Online doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5529
  • Pomógł: 999
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Golf VII - wybór wersji, silnika i tym podobne...
« Odpowiedź #52 dnia: 03 - Stycznia - 2024 - 00:32:29 »
Golf 7 1.6 TDI CR kod CRKB, VIN: WVWZZZAUZFW202459  rok produkcji grudzień 2014, pierwsza rejestracja w Holandii 23.01.2015,  aktualny przebieg z badania technicznego w dniu 02.01.2024 to 381390 km. Ktoś kupił miesiąc temu i już sprzedaje? Syn się napalił na kupno i chce jechać oglądać ale ja mu to z głowy staram się wybić. Jakie jest Wasze zdanie o egzemplarzu?

VOLKSWAGEN, GOLF
samochód osobowy, kombi
1598 cm³, olej napędowy
Rok produkcji: 2014
VIN: WVWZZZAUZFW202459
Polisa OC: aktualna
Badanie techniczne: aktualne
Ostatni stan drogomierza: 381 390 km
Status rejestracji: Zarejestrowany

2014 Rok produkcji
23.01.2015 Pierwsza rejestracja za granicą 
12.12.2019 Pierwszy właściciel w Polsce (pozostał właścicielem do 24.11.2023)
Właściciel: osoba fizyczna
Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: warmińsko-mazurskie
16.12.2019 Pierwsza rejestracja w Polsce

Termin następnego badania technicznego: 16.12.2020
16.12.2019


Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.12.2020)

Wynik badania: pozytywny
Numer SKP: NDZ/008
Odczytany stan drogomierza: 219 890 km
(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)
14.12.2020


Okresowe badanie techniczne (ważne do 14.12.2021)

Wynik badania: pozytywny
Numer SKP: NDZ/008
Odczytany stan drogomierza: 267 696 km
(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)
18.12.2020


Odczyt drogomierza podczas kontroli drogowej

Policja
Odczytany stan drogomierza: 268 039 km
(Uwaga. Stan drogomierza przy kontroli drogowej gromadzimy od 2020)
14.12.2021


Okresowe badanie techniczne (ważne do 14.12.2022)

Wynik badania: pozytywny
Numer SKP: NDZ/008
Odczytany stan drogomierza: 312 996 km
(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)
20.12.2022


Okresowe badanie techniczne (ważne do 20.12.2023)

Wynik badania: pozytywny
Numer SKP: NDZ/008
Odczytany stan drogomierza: 355 070 km
(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)
24.11.2023


Zbycie i nabycie pojazdu

24.11.2023


Zmiana właściciela

Właściciel: osoba fizyczna
Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: warmińsko-mazurskie
02.01.2024


Okresowe badanie techniczne (ważne do 02.01.2025)

Wynik badania: pozytywny
Numer SKP: NIL/021
Odczytany stan drogomierza: 381 390 km
(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)
03.01.2024 00:16:39
Wygenerowanie raportu

Podsumowanie zdarzeń:
Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 2

Stan aktualny:
Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: warmińsko-mazurskie

Polisa OC: aktualna

Data ważności polisy: 30.11.2024

Badanie techniczne: aktualne

Ostatni stan drogomierza: 381 390 km

Liczba właścicieli: 1

Liczba współwłaścicieli: 0
 

Offline Adam204

  • clubmen
  • Wiadomości: 95
  • Pomógł: 12
  • VW: Passat B6
  • Wersja: Comfortline
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: KOL
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Golf VII - wybór wersji, silnika i tym podobne...
« Odpowiedź #53 dnia: 03 - Stycznia - 2024 - 07:16:38 »
Po opisie aukcji to śmierdzi handlarzem , aczkolwiek skoro go ktoś go kupił miesąc temu i już sprzedaje to alebo jest tam jakąś gruba wada do roboty albo tak jak wcześniej pisałem jest to handlarz. Przynajmnjej takie moje zdanie.
- Passat B6 2.0 TDI [CBAB] 2010
- Tiguan I   2.0 TDI [CBBB] 2009
 
Podziękował: doggie

Offline shvmp00

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 405
  • Pomógł: 147
  • VW: Tiguan Allspace
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: DGVA
  • Moc: 180 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: EL
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Golf VII - wybór wersji, silnika i tym podobne...
« Odpowiedź #54 dnia: 03 - Stycznia - 2024 - 09:22:27 »
Ktoś kupił miesiąc temu i już sprzedaje?

Ja bym zachował podwójną czujność, mnie przy kupnie Tiga zgubiło tłumaczenie, że "żona jednak woli automat" a potem wymieniałem pół zawieszenia i dwumas :bag:
 
Podziękował: doggie

Offline SHII

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 266
  • Pomógł: 27
  • VW: Sharan II FL
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: DFMA
  • Moc: 184 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Golf VII - wybór wersji, silnika i tym podobne...
« Odpowiedź #55 dnia: 03 - Stycznia - 2024 - 09:50:02 »
Dla mnie ten Golf to złom, 380tyś przebigu za 34k to nieporozumienie, a tym bardziej że ktoś go kupił i sprzedaje, czyli coś z autem jest nie tak.
 
Podziękował: doggie

Offline tomnaj84

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 2830
  • Pomógł: 845
  • VW: Tiguan I FL
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGC
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: FK
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Golf VII - wybór wersji, silnika i tym podobne...
« Odpowiedź #56 dnia: 03 - Stycznia - 2024 - 10:41:42 »
Ja bym zachował podwójną czujność
Czujność trzeba zachować zawsze , nie ważne ile przebegu i rok. Bo zadbane auto mechanicznie i technicznie może kosztować . Może to ten jeden z tych nieudany prezentów na gwiazdekę , bądz skrzynia nie siada  jak wspomniał @shvmp00  itp...  Ja bym się skupił na stanie silnika i jego serwisowaniu. Stan zawieszenia zawsze można sprawdzić na stacji kontroli , po za tym są to elementy które szybciej lub wolniej się zużywają .
 
380tyś przebigu za 34k to nieporozumienie
W disiejszych czasach ceny są dzikie , wczesniej porównywalne i ustalane na podstawie eurotax, dziś juz mijają się bardzo z tym. Patrzą na nie handlarze którzy chcą kupić auto , ale przy odsprzedaży juz sugerują sie cenami które są na rynku.

W podobnej cenie a nawet tańszy z mniejszym przebiegiem ale benzyna .
Will teilen:

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/vw-golf-vw-golf-vii-lounge-1-2-bmt-tsi-limousine-754116050/
VW Tiguan I FL 2.0 TDI 177 KM
Audi RS6 plus Avant quattro 4.0 605 KM
VW Golf V Variant 1.9 TDI 105 KM
 
Podziękował: doggie

Online doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5529
  • Pomógł: 999
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Golf VII - wybór wersji, silnika i tym podobne...
« Odpowiedź #57 dnia: 03 - Stycznia - 2024 - 14:06:52 »
Dla mnie ten Golf to złom, 380tyś przebigu za 34k to nieporozumienie,
To że złom to nie chcę polemizować bo faktycznie z przebiegiem prawie 400 tys. km tak może być ale co do ceny auta z grudnia 2014 a pierwszej rejestracji 23 styczeń 2015 i to z całkiem niezłym wyposażeniem to się nie zgodzę, cena jest niska i odpowiednia do przebiegu. Z bardziej rozsądnym przebiegiem i takim wyposażeniem trzeba zapłacić 40 tys. i więcej. Tak czy owak w mojej opinii to zdecydowanie za duzy przebieg tym bardziej że sprzedawca się zaklina, że w aucie nie było nic robione :) w tym przypadku to akurat nie jest zaleta a wada bo wolałbym żeby miał wtryski i turbo po regeneracji, dwumas wymieniony itp... Silnik padnie, kup drugi a CRK kosztuje 9-10 tys. zł więc to się nie kalkuluje.

Dodano:  03 - Stycznia - 2024  -  18:40:08
W podobnej cenie a nawet tańszy z mniejszym przebiegiem ale benzyna .
Will teilen:
Ale 230 tys. km na 1.2 TSI też mało nie jest, chyba już wolałbym tego 1.6 TDI :P
 

Offline tomnaj84

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 2830
  • Pomógł: 845
  • VW: Tiguan I FL
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGC
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: FK
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Golf VII - wybór wersji, silnika i tym podobne...
« Odpowiedź #58 dnia: 04 - Stycznia - 2024 - 17:06:39 »
chyba już wolałbym tego 1.6 TDI
No może i tak , wszystko zależy od tego jak ktoś dbał,  ale niestety tu trzeba wierzyć sprzedającemu,  a z tym to wiadomo jak jest . Jeden powie co i jak a drugi że wszystko robione a nie było,  byle sprzedać. 
VW Tiguan I FL 2.0 TDI 177 KM
Audi RS6 plus Avant quattro 4.0 605 KM
VW Golf V Variant 1.9 TDI 105 KM
 

Offline Lukasp

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 2
  • VW: Golf VII
  • Silnik: 2.0 ???
  • Moc: 211 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: PO
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Golf VII - wybór wersji, silnika i tym podobne...
« Odpowiedź #59 dnia: 21 - Czerwca - 2024 - 23:11:24 »
Cześć Wam,

Poszukuję dla siebie Golfa VII GTI / GTD najlepiej w manualu, koniecznie 5d i dla utrudnienia, na fakturę 23%.
Zakup do końca lipca.
Będę wdzięczny za informację :)
 

Offline Prezeslion

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 2
  • Marka: Opel
  • Silnik: 1.8
  • Kod: Z18X
  • Moc: 125 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: ONA
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Golf VII - wybór wersji, silnika i tym podobne...
« Odpowiedź #60 dnia: 02 - Lipca - 2024 - 12:28:52 »
Witam, chciałbym się was poradzić odnośnie zakupu Golfa 7 2.0 TDI 150km przebieg ok 170tys (raczej realny) nawet po carvertical z tego co gadałem ze sprzedającym został sprowadzony ze względu na usterkę silnika. Usterka podobno polegała na niesprawnej chłodnicze oleju wynikiem czego olej znalazł się w układzie chłodzenia. Chłodnicza została wymieniona następnie układ został pod względem oleju w płynie przepłukany. Płyn w zbiorniczku nadal jest czarny gościu twierdzi że trzeba jeszcze za jakiś czas przepłukać układ żeby się tego pozbyć. I pytanie do was czy to jest groźna usterka czy faktycznie jak sprzedający twierdzi przepłukany kilka razy układ ale trzeba trochę pojezdzic i to zniknie czy będą tego w jakiejś przyszłości komplikacje po tej usterce (sparciale węże, uszkodzenie chłodnicy, nagrzewnicy czy pompy wody) czy jest to normalna usterka i faktycznie nie ma się czego obawiać. Jeżeli chodzi o resztę samochodu jeździ dobrze dwumasa nie hałasuje turbina ciągnie ogólnie prócz tej usterki która była i tych pozostałości oleju w płynie nie ma się czego przyczepić. Jeszcze co zauważyłem ma dosłownie troszeczkę masełka pod korkiem dosłownie minimalna ilość . I w kabinie trochę czuć olejem ale podejrzewam że jeszcze się nie wywietrzal po usterce. Proszę was o pomoc czy warto taki samochód kupić czy lepiej odpuścić. Bo samochód sam w sobie jest w dobrym stanie i pasuje mi pod każdym względem tylko mam obawy co do tej usterki która została usunięta czy faktycznie to nie rzutuje na dalszą eksploatację że zmienię sobie olej i płyn z 2 razy i będzie już ok. A i dodam że sprzedający od razu powiedział że jest to samochód sprowadzony z ta usterką bez ukrywania tego. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/volkswagen-golf-ID6GvXQC.html
 

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6287
  • Pomógł: 1585
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Golf VII - wybór wersji, silnika i tym podobne...
« Odpowiedź #61 dnia: 30 - Lipca - 2024 - 13:08:45 »
@Prezeslion , odpuść sobie takie "kwiatki" i poszukaj auta sprawnego i zadbanego a te usterki o których piszesz, niech sprzedający sam sobie naprawi, bo gdyby to było takie proste (jak piszesz), to auta nikt by z tego powodu nie sprzedawał a i aktualny właściciel/sprzedający, zrobiłby to "w locie".
Jednym słowem, takich aut się nie kupuje chyba że jest się mechanikiem i zna przyczynę awarii a także jej rozwiązanie. 
 

Offline DSCBR

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 8
  • VW: Golf VI
  • Silnik: 2.0 ???
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Golf VII - wybór wersji, silnika i tym podobne...
« Odpowiedź #62 dnia: 30 - Sierpnia - 2024 - 14:51:30 »
Witam, szukam Golf 7
- silnik 1,2 110
- hatchback
- wersja cup
- przebieg do 150 tys.
- lokalizacja obojętnie
 

Offline Bart1986

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 3
  • Marka: Skoda
  • Model: Fabia
  • Silnik: 1.4 TDi
  • Moc: 70 KM
  • Skrzynia: MT-5
  • Napęd: FWD
  • Rej: SZ
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Golf VII - wybór wersji, silnika i tym podobne...
« Odpowiedź #63 dnia: 15 - Września - 2024 - 22:31:05 »
Witam.
Aktualnie jestem na etapie szukania nowego auta. Na dana chwile faworytem jest VW Golf VII.
I tutaj kilka pytan:
1. Czy lepiej isc w silnik 1.4 TSI czy w 1.5 TSI? Auto glownie na trasy mieszane ok 60km, wiekszosc po miescie, 20km trasy.
Na poczatku duzo osob odradzalo 1.5 gdyz to nyla nowa jednostka, nie sprawdzona. Jakie opinie teraz wedlug uzytkownikow sa? Na pewno ma to byc auto w miare zwinne wiec 150km jak najbardziej wchodzi w gre.
2. Czy wersja z mozliwoscia odlaczania cylindrow czy nie? Czy ta funkcja sprawia jakies dodatkowe problemy?
3. Zastanawiam sie nad skrzynia automatyczne i tutaj wszedzie gdzie czytam to inne informacje. Do slabszych jednostke ludzie pisza iz montowane bylo dq200 ze suchym sprzeglem ktore nie uchodzi za zbyt trwale. Ale to generalnie stara skrzynia i gdzie indziej czytam ze w nowszych benzynach sa juz montowane mokre sprzegla. Jak to jest?
Bede bardzo wdzieczny za wszelkie odpowiedzi i wskazowki.

 

Online doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5529
  • Pomógł: 999
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Golf VII - wybór wersji, silnika i tym podobne...
« Odpowiedź #64 dnia: 16 - Września - 2024 - 08:58:42 »
Na poczatku duzo osob odradzalo 1.5 gdyz to nyla nowa jednostka
Jest już na rynku chyba z 7 lat a po drugie zasadniczo nie różni się budową od 1.4 choć w początkowej fazie produkcji miał problemy z ACT, które wyrabiało wałek rozrządu. Brałbym egzemplarz zadbany, serwisowany bez względu na to, czy 1.4 czy 1.5.


Dodano:  16 - Września - 2024  -  09:12:41
Ale to generalnie stara skrzynia i gdzie indziej czytam ze w nowszych benzynach sa juz montowane mokre sprzegla.
W Golfach 7 i 8 z 1.4/1.5 łączona była tylko DQ200 z suchymi sprzęgłami. W 2.0 TDI jest DQ381 z mokrymi sprzęgłami.
 

Offline Bart1986

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 3
  • Marka: Skoda
  • Model: Fabia
  • Silnik: 1.4 TDi
  • Moc: 70 KM
  • Skrzynia: MT-5
  • Napęd: FWD
  • Rej: SZ
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Golf VII - wybór wersji, silnika i tym podobne...
« Odpowiedź #65 dnia: 16 - Września - 2024 - 19:19:56 »
Ok. Dzieki za odpowiedz.
Moze jeszcze ktos sie wypowie i cos doda.

Jeszcze ewentualnie pytanie jak sie sprawuje filtr gpf? Z tego co wyczytalem on wystepuje wlasnie w 1.5. Sa z nim jakies wieksze problemy?
 

Offline braciarz

  • clubmen
  • Wiadomości: 219
  • Pomógł: 59
  • VW: Sharan I 1FL
  • Model: Minivan
  • Silnik: 1.9 TDI-PD
  • Kod: AUY
  • Moc: 115 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: FWD
  • Rej: SM
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Golf VII - wybór wersji, silnika i tym podobne...
« Odpowiedź #66 dnia: 18 - Września - 2024 - 12:32:42 »
Jeszcze ewentualnie pytanie jak sie sprawuje filtr gpf?
Pod linkiem odpowiedzi: https://vw-clubpolska.pl/index.php/topic,2961.0.html
 

Tagi wątku: