Autor Wątek: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II  (Przeczytany 123073 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mapigeo

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 79
  • Pomógł: 3
  • VW: Tiguan II
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Moc: 150 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #75 dnia: 17 - Czerwca - 2017 - 16:45:09 »
Ja miałem nawet w planach tę opcję ale brałem DCC i tam jest wybór profilu jazdy. Stwierdziłem że ta za 750 to zbędna rzecz i nie zamawiałem. Nie drążyłem tematu więc do czego ta opcja w praktyce służy.
 

Offline arekp

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 330
  • Pomógł: 52
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #76 dnia: 17 - Czerwca - 2017 - 21:18:14 »
zamontuje chwile po odbiorze auta

Nie sprawdzałem na czym dokładnie polega ten retrofit, ale ... upewnił bym się, że nie wykluczy Ci gwarancji. Niestety, ze swojego doświadczenia bym nie zaryzykował, zwłaszcza że w kolejnym tygodniu odwiedzę serwis z dość długą listą zastrzeżeń, w tym dotyczących zawieszenia.
 

Offline wojo

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 473
  • Pomógł: 28
  • VW: Tiguan II
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: WZ
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #77 dnia: 18 - Czerwca - 2017 - 13:46:32 »
Na zawieszenie i tak praktycznie nie ma gwarancji w PL, poza tym i tak sie nikt nie kapnie robiąc coś wg ELSY :)

W golfie dokładałem sam ACC i trzeba było zrobić adaptacje. Pojechałem do ASO i zrobili mi w ramach gwarancji - powiedziałem ze nagle przestało działac i tyle :D
 

Offline rk

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 365
  • Pomógł: 62
  • VW: Tiguan II
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: CHHB
  • Moc: 220 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: ZS
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #78 dnia: 18 - Czerwca - 2017 - 14:26:48 »
Tylko pytanie czy juz w RM 2018 jest ten poprawiony silnik 2.0 TSI z cyklem Millera?
Ten silnik był nawet w roku modelowym 2016. Wydaje mi się, że większość rzeczy o których oni piszą w opisie video jest już w Tiguanie (jeśli nie wszystkie). Zatem wydaje mi się, że video to może być coś na rynek amerykański (zastanawia tylko te 184 KM, ale to chyba wersja all space).

Pamiętaj, że cykl Millera jest tylko w wersji 180 KM.

Odnośnie DCC niestety już budżet na to nie pozwolił, ale nie bede pewnie zbyt długo czekał i zamontuje chwile po odbiorze auta :) wychodzi to sporo taniej. Boje sie ze na 19 może być kiepsko na seryjnym zawieszeniu natomiast przy DCC (demowka) bardzo głosno pracowało zawieszenie na nierownosciach
Jesteś pewien, że integracja będzie tak łatwa jak w Golfie i to co zainstalujesz to będzie to samo DCC które jest w serii?. Ciężko mi w to uwierzyć. Doświadczenie uczy, że większość wyposażenia zamawiana seryjnie jest tańsza/pełniejsza niż retrofity. Np. hak można też taniej zamontować później, ale w serii zmieniony jest np. system chłodzenia silnika czy jest automat do jego wysuwania, lepsza integracja z autem.

DCC to nie tylko amory ale pełna integracja z resztą auta - infotainment, pokrętła, pobieranie danych z innych sterowników, być może dodatkowe sterowniki, okablowanie.

Nie żebym Ci nie wierzył, ale lepiej dowiedz się w 100% jaka będzie funkcjonalność retrofitu vs montażu fabrycznego. Wtedy podejmiesz świadomą decyzję. Jak już zamontujesz fajnie, jakbyś się podzielił spostrzeżeniami.

Niektóre Tiguany mają problem z głośną pracą w wypadku wyboru DCC, ale nie  wszystkie - mój całe szczęście jest OK. Jest o tym osobny wątek. Głośno pracującego zawieszanie po retroficie nie zareklamujesz już tak łatwo.
 

Offline wojo

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 473
  • Pomógł: 28
  • VW: Tiguan II
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: WZ
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #79 dnia: 18 - Czerwca - 2017 - 14:43:09 »
DCC to nie tylko amory ale pełna integracja z resztą auta - infotainment, pokrętła, pobieranie danych z innych sterowników, być może dodatkowe sterowniki, okablowanie.

DCC w przypadku 4Motion jest o tyle łatwe ze wiekszosc elementów jest już fabrycznie. Potrzebny jest tylko sterownik ktory siedzi sobie w bagazniku i okablowanie (akurat tego jest sporo) oraz jak wiadomo inne amory. Dla mnie to akurat nie jest problemem. Dokładałem PNEUMATYKE do A6 C6 i działa jak fabrycznie. Wiadomo najlepiej miec wszystko juz od reki ale takie rzeczy można sobie dokłądac praktycznie bez konca biorac w leasing. W moim przypadku wchodzi gotowka i majac pewien budzet na to wszystko trzeba wybierac co jest wazniejsze lub trudniejsze w pozniejszym retroficie

Co daje w praktyce ten cykl Millera?
 

Offline rk

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 365
  • Pomógł: 62
  • VW: Tiguan II
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: CHHB
  • Moc: 220 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: ZS
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #80 dnia: 18 - Czerwca - 2017 - 16:10:08 »
RK skąd masz te informacje o przesłonach, podaj jakieś wiarygodne źródło. W top ledach jest kilkadziesiąt diod, zrobienie układu który by je pojedynczo przysłaniał wg mnie mija się z celem. Co innego  w ksenonach gzie w miarę dużej bańce dla świateł mijania pól bańki jest przysłonięte. Druga rzecz co nazywasz soczewkami bo wg mnie w ledach tez ich nie ma, a jest odpowiedni układ lustra.
Żródło organoleptyczne(oczy) i SSP 553 "The_Tiguan 2017 Electrical System and Infotainment".

Pisałem o najwyższych LEDach w Tiguanie (pisaliśmy o lampach mających DLA).

Zwykłe LEDY (w nomenklaturze VW "Basic" LED headlights) mają reflektory, TOPy (w nomenklaturze VW "Mid" headlights) używają soczewek. Żeby  być precyzyjnym jeden z modułów używa reflektora (dodatkowy moduł świateł drogowych, główny moduł świateł drogowych używa soczewek).

Chodzi tu o technologię ogniskowania, a nie, że układ jest identyczny/zbudowany tak samo.

Cytuję SSP:
"The LED unit for the dipped beam and the main beam uses the LED lens technology. The LEDs project their light
through a lens. "

Ewidentnie używane są przesłony. Widać to przy uruchamianiu auta w ciemności lub przed ścianą (charakterystyczny wzór) oraz na schematach w SSP. Oczywiście cały moduł może się wyłączyć, ale nie pojedyncze LEDy(w praktyce tak naprawdę w modułach po kilka) jak w lampach typu 'matrix LED'. Lampy się obracają i wystarczy jedna nieskomplikowana  przesłona per lampa (plus wspomniany dodatkowy moduł do wypełnienia ubytku w środku strumienia), żeby zrealizować ALS/DLA. Pomysł jest prosty i skuteczny aczkolwiek chwilę mi zajęło, żeby załapać jak to działa. Układ nie przesłania pojedynczych diód (jedna po drugiej), tylko strumień świateł drogowych (mijania mają własna, formująca i statyczną przesłonę). Są tylko 4 LEDy do długich (+2 do modułu dodatkowego). Ledy łączone są szeregowo. Matrixy mają kilka razy więcej/inaczej łączonych, dlatego możliwe jest wyłączanie pojedynczych LEDów i więcej stref.

DCC w przypadku 4Motion jest o tyle łatwe ze wiekszosc elementów jest już fabrycznie. Potrzebny jest tylko sterownik ktory siedzi sobie w bagazniku i okablowanie (akurat tego jest sporo) oraz jak wiadomo inne amory. Dla mnie to akurat nie jest problemem. Dokładałem PNEUMATYKE do A6 C6 i działa jak fabrycznie. Wiadomo najlepiej miec wszystko juz od reki ale takie rzeczy można sobie dokłądac praktycznie bez konca biorac w leasing. W moim przypadku wchodzi gotowka i majac pewien budzet na to wszystko trzeba wybierac co jest wazniejsze lub trudniejsze w pozniejszym retroficie

Co daje w praktyce ten cykl Millera?

Dzięki za info. Wygląda na to, że jesteś dużym chłopcem i wiesz co robisz;).

Cykl Millera (chociaż swoją wersje VW często opisuje jako cykl Budack'a) w praktyce daje oszczędności na paliwie (bardzo, bardzo pi razy oko przy 2.0TSI koło 1l/100km). Audi swoje silniki oznacza jako Ultra, naturalnie tam wygląda to na papierze przynajmniej lepiej niż w VW.
Tak mam na myśli te dodatkowe boczne czujniki od systemu automatycznego parkowania Park Assist, bez nich auto nie pokazuje odległości przeszkody z lewego i prawego boku od auta. Fakt że na ekranie jest aproksymacja 4 czujników z każdego boku a faktycznie są po 2, pokazują one odległość w trakcie przejeżdżania obok przeszkody/auta. Dla mnie to pomocne ułatwienie.

Jak dla mnie spryskiwacz przy kamerze to bardzo duże udogodnienie, w Golfie 6 Variant kamera nie była chowana i zawsze jak wkładałem coś do bagażnika to przecierałem ją palcem, a teraz mam od tego spryskiwacz który co ciekawe sprawdza się.

Spryskiwacz działa OK, ale nie tak jak chowana kamera, która jest zawsze czysta.

Dzięki za info o czujnikach, zawsze miałem Park Assist i po prostu miałem te boczne czujniki (założyłem błędnie, że są w serii). Jesteś w 100% pewien, że bez ParkAssist'a OPS (aproksymacja) nie działa lub jest ograniczona i tych czujników nie ma?

 

Offline arekp

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 330
  • Pomógł: 52
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #81 dnia: 18 - Czerwca - 2017 - 18:21:03 »
Jesteś w 100% pewien, że bez ParkAssist'a OPS (aproksymacja) nie działa lub jest ograniczona i tych czujników nie ma?

U mnie nie ma asystenta parkowania i czujników na bokach nie mam.
 
Podziękował: rk

Offline arekp

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 330
  • Pomógł: 52
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #82 dnia: 20 - Czerwca - 2017 - 09:49:51 »
Osobom, które są przed/na etapie zamawiania samochodu, polecam zapoznać się z nowym postem dotyczącym PAKIETU SERWISOWEGO
 

Offline ZetOpole

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 10
  • Pomógł: 1
  • VW: Tiguan II
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: DFHA
  • Moc: 190 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OP
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #83 dnia: 20 - Czerwca - 2017 - 12:38:18 »
Po przesiadce z Avensisa z 2,0 dieslem do nowego Tiga z 2,0 dieslem 190KM i automatem mogę powiedzieć tylko tyle, ze nie żałuje i pomimo tego ze teraz skusiłbym się na biturbo, to i tak napęd i skrzynia są bardzo OK (spełniają oczekiwania). Wypasy dodatkowe (pełny RLine, Dynaudio, DPro ze wszystkimi dodatkami, Areaview, Lane Assist, Park Assist, Pakiet Drogowy Plus, grzany tył, panoramiczny dach itp.) nie mają w segmencie równych sobie odpowiedników, a Q5 z takimi opcjami to dodatkowe 100K PLN, co robi zbyt dużą różnice, nieadekwatną do standardu (który oczywiście jest wyższy o klasę) ale nie za tyle (podobnie BMW czy Merc w compactowym suvie).
Czy wybrałbym jeszcze raz - tak. Nad wyborem zastanawiałem się ponad pół roku, a później dodatkowe 4,5 miesiąca czekałem na realizacje zamówienia. Moim zdaniem nawet teraz (a autem jeżdżę miesiąc) nie ma odpowiednika w swojej klasie z takim wypasem za cennikowo 180-200K PLN.
Wracajac do LedTopów - uważam, ze rozwiązanie jest bardzo ciekawe, bo w odróżnieniu od MatrixLedow w Audi kosztuje mniej, a efekt jest tylko nieco gorszy (szczególnie adaptacja przy szybkiej jeździe w nocy po nowych drogach trochę kuleje, bo jednak trochę trwa zanim światła załapią jak świecić), ale: nikt mi nigdy nie mrugnął z przeciwka ze oślepiam, a ja zawsze miałem przed sobą dzień i tak ma być.
Auto najbardziej z bryły (szczególnie z profilu z RLine w PureWhite) przypomina stare modele Grand Cherokee, którego zawsze brałem za wyznacznik ładnego suva i chociaż ten jest kompaktowy to nie odstaje za bardzo i po prostu świetnie się prezentuje. Spalanie 8-9l/100km jest dla mnie bardzo akceptowalne, a wolno nie jeżdżę.
Jeśli chodzi o porównania np. do NX'a - jeździłem 200t również przez kilka dni i powiem tak: skóry ładniejsze, z zewnątrz ładniejszy, ale: elektronika/dźwięk/asystenci = skansen (połowy opcji z Tiga w ogóle nie ma), skóry/tapicerka = lepsze w Lexie (chyba jedyna różnica na plus dla NX'a), jazda/komfort = jak dla mnie identycznie, spalanie = porażka (14-16l/100km), cena i warunki finansowania = skansen (tylko grupa VW ma leasing odpowiadający założeniu, że auta się nie MA, tylko się go UŻYWA, co dla mnie jest mega różnicą, bo nawet za RAV4 w leasingu, które jest cennikowo o 50K PLN tańsze od Tiga w moim konfigu ratę leasingową miałbym powyżej 2K PLN/m-c, a za Tiga płacę 1,8K/m-c).
Reasumując - uważam, ze dobrze wybrałem i gdybym miał wybierać raz jeszcze dodałbym jedynie biturbo;)
 

Offline kuba73

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 28
  • VW: Tiguan II
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: WF
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #84 dnia: 24 - Czerwca - 2017 - 20:12:50 »
czy gdybyście mogli cofnąć czas to też zakupilibyście VW ?
Odpowiedz brzmi "tak"
Z opcji które mam w samochodzie najprzydatniejsze dla mnie to: asystent martwego pola, kamera 360 st, możliwość włączenia widoku nawigacji na środku AID, DCC, podgrzewana przednia szyba.
Nieprzydatna opcja to Park Assist ale nie można z niej było zrezygnować aby nie stracic innych przydatnych rzeczy.
Fajne jest ACC choc minusem jest brak możliwości przejścia w tryb normalnego tempomatu (np w czasie opadu śniegu wyłącza się FrontAssist i wtedy nie możliwości jazdy na tempomacie co na trasie bywa irytujące).
Gdybym jeszcze raz konfigurował auto to zapewne zamówiłbym DSG tym bardziej ze teraz raczej skłaniałbym sie w kierunku 2.0 TSI 180km  (a jak wiadomo przy tym silniku to jedyna dostępna skrzynia biegów) mimo ze jezdze dość dużo i 2.0 TDI swietnie sprawdza się w trasie.
 

Offline Maciek05

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 66
  • Pomógł: 13
  • VW: Tiguan II
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Moc: 150 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: WPI
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #85 dnia: 03 - Lipca - 2017 - 10:22:03 »
Z opcji które mam w samochodzie najprzydatniejsze dla mnie to: asystent martwego pola

Potencjalnym konfigurującym lub osobom które już zamówiły, a rozważają ewentualne korekty, chciałbym podsunąć istotną informację o tym, jak zrealizowano tę funkcję w Tiguanie. Moim zdaniem - mało ciekawie, by nie rzec: prymitywnie. Zawiedzie się ten kto oczekuje że będzie to wyglądało jak w innych markach (Volvo, a nawet Mazda), gdzie na tafli lustra pojawia się piktogram ostrzegający o pojeździe w martwym polu. Bardzo eleganckie rozwiązanie. W Tiguanie niestety niczego takiego nie uświadczymy. Sygnał ostrzegawczy to po prostu niezbyt gustowna lampka (chyba nawet nie dioda) wbudowana w uchwyt lusterka.

Zdaję sobie sprawę że to subiektywne (komuś innegmu może się podobać) oraz że funkcjonalność systemu jest mimo to zachowana. Po prostu poddaję pod rozwagę, aby ktoś podejmując decyzję nie miał błędnego wyobrażenia, co kupuje. Dla mnie miało to znaczenie.
 

Offline Wito1985

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 96
  • Pomógł: 7
  • VW: Tiguan II
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Moc: 180 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #86 dnia: 03 - Lipca - 2017 - 10:28:31 »
Faktycznie widziałem to w jakimś teście na YouTube i w porównaniu z innymi markami wygląda to dość słabo ale najważniejsze, że spełnia swoją funkcję..
 

Offline wojo

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 473
  • Pomógł: 28
  • VW: Tiguan II
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: WZ
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #87 dnia: 03 - Lipca - 2017 - 10:32:37 »
Akurat to rozwiązanie jest dużo lepsze i bardziej widoczne niż w samym lustrze...

Mam takie coś w audi oraz w golfie - golf ma wlasnie w lustrze i jak dla mnie prawie w ogole jest to niewidoczne natomiast w audi te diody są na tyle intensywne i duże, że doskonale jest to widać
 

Offline ZetOpole

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 10
  • Pomógł: 1
  • VW: Tiguan II
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: DFHA
  • Moc: 190 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OP
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #88 dnia: 03 - Lipca - 2017 - 10:55:23 »
Także uważam, że rozwiązanie sygnalizacji martwego pola w Tigu jest optymalne (diody w wewnętrznych stronach lusterek). Piktogramy w lusterkach są duuużo mniej widoczne niż te diody. Zresztą to samo rozwiązanie widzę w Audi A8L za 700K PLN, więc chyba nie ma z tym lipy...
 

Offline arekp

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 330
  • Pomógł: 52
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #89 dnia: 03 - Lipca - 2017 - 11:06:37 »
Przyłączę się do opinii, że rozwiązanie w Tiguanie jest zdecydowanie lepsze niż ikonka na lusterku - co więcej, można regulować jej jasność.

Zdecydowanie zwraca uwagę, nawet nie trzeba w jej kierunku patrzeć.

Estetyka może być dyskusyjna, jak wiadomo, każdy ma swoje oczekiwania.
 

Offline wojo

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 473
  • Pomógł: 28
  • VW: Tiguan II
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: WZ
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #90 dnia: 03 - Lipca - 2017 - 11:16:46 »
Wrzucam zdjęcia dla porównania... jak widać w szkle jest kiepskim rozwiązaniem

   
 

Offline Maciek05

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 66
  • Pomógł: 13
  • VW: Tiguan II
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Moc: 150 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: WPI
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #91 dnia: 03 - Lipca - 2017 - 14:10:11 »
@Wojo, rzeczywiście kiepskie rozwiązanie, wersja "w szkle" wykrywa budynek zamiast pojazdu  :P

A poważnie, dziękuję wszystkim za opinie, dobrze wiedzieć jak to wygląda z perspektywy użytkownika. Myślę że mam teraz pełniejszy obraz  ::) Na pewno do rozważenia.
 

Offline rk

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 365
  • Pomógł: 62
  • VW: Tiguan II
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: CHHB
  • Moc: 220 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: ZS
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #92 dnia: 03 - Lipca - 2017 - 17:03:36 »
To co masz w Tiguanie jest zdecydowanie lepsze  - jeździłem autami z oboma rozwiązaniami.

Kątem oka widać od razu czy coś mamy w strefie martwej czy nie. Nie zależymy też od nasłonecznienia.

 

Offline omen

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 123
  • Pomógł: 7
  • VW: Tiguan II
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Moc: 180 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: WT
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #93 dnia: 05 - Lipca - 2017 - 00:25:04 »
Również uważam że rozwiązanie sygnalizacji martwego pola w tiguanie jest lepsze niż piktogram na lusterku.
Fakt- pimtogram wygląda bardziej elegancko, ale to rozwiązanie (lampką na boku lusterka) jest wg mnie lepsze. Bliżej okna. Zawsze widać. Nie trzeba się zastanawiać czy to co własnie mrugnęło w lusterku to piktogram, czyjś kierunkowskaz czy może odbicie od reklamy świetlnej. Mowie oczywiście o zauważeniu kątem oka, a nie przy patrzeniu w lusterko.

Dla mnie to atut auta akurat.

Mogłoby być to tylko delikatniej wykonane. Przy ciemnym lakierze praktycznie nie widac tej ramki ale przy jasnych wg mnie wygląda jak lampka w starym wagonie sypialnym pkp.

Ktoś wie czy to diody czy zwykła żarówka??
Jeśli zwykła (choć mam nadzieje że to ledy) to jak ma sie full led z przodu i ledy ze zmeinna grafiką z tyłu to chyba są to jedyne żarówki (oprócz oświetlenia bagażnika) jakie są w ledowym tigu ;)

 

Offline Kabe

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 317
  • Pomógł: 55
  • VW: Tiguan II
  • Silnik: 1.4 TSI ACT
  • Kod: CZEA
  • Moc: 150 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: WE
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #94 dnia: 05 - Lipca - 2017 - 07:32:11 »
Ktoś wie czy to diody czy zwykła żarówka??
Jeśli zwykła (choć mam nadzieje że to ledy) to jak ma sie full led z przodu i ledy ze zmeinna grafiką z tyłu to chyba są to jedyne żarówki (oprócz oświetlenia bagażnika) jakie są w ledowym tigu

Przeciwmgielne to chyba również żarówki
 

Offline wojo

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 473
  • Pomógł: 28
  • VW: Tiguan II
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: WZ
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #95 dnia: 05 - Lipca - 2017 - 08:32:01 »
Masz zastosowane 3 (trzy) diody LED o zmiennym natężeniu oraz specjalnym ukierunkowaniu w stronę kierowcy (zaznaczam to gdyż znajomy który chciał sobie dołożyć taki system w anglii kupił lampki europejskie i g*wno widział :) )
 

Offline wojo

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 473
  • Pomógł: 28
  • VW: Tiguan II
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: WZ
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #96 dnia: 07 - Listopada - 2017 - 17:27:05 »
Dalej podtrzymujecie swoje decyzje? :)

arekp nie wróciłbyś do a4?
 

Offline topic75

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 84
  • Pomógł: 3
  • VW: Tiguan II
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: CZPA
  • Moc: 180 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: SZ
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #97 dnia: 07 - Listopada - 2017 - 17:55:27 »
Jak dla mnie,  pierwszy i ostatni samochód ze znaczkiem VW, zawiodłem i żałuję zakupu. Głowny minus co eliminuje wszystkie plusy, jest sprawa spapranego zawieszenia, to co na plus tego nie rekompensuje, po sprzedaży wracam do innych marek.
 

Offline arekp

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 330
  • Pomógł: 52
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #98 dnia: 08 - Listopada - 2017 - 01:42:47 »
Dalej podtrzymujecie swoje decyzje? :)

arekp nie wróciłbyś do a4?

Poszedł bym tam, gdzie miałem iść zanim pokazano mi Tiguana. BMW.

Rozważałem co prawda używane X3, ponieważ nie brałem pod uwagę leasingu na nowy. Tiguan przyciągnął uwagę, więc jest ... ale chyba drugi raz bym go nie kupił.


Nie to, że planuję sprzedać Tiguana, jest poprawny, ma sporo drażniących niedociągnięć, ale co najbardziej na jego minus: nie sprawia mi frajdy.
 

Offline wojo

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 473
  • Pomógł: 28
  • VW: Tiguan II
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: WZ
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Tiguan II
« Odpowiedź #99 dnia: 08 - Listopada - 2017 - 17:54:39 »
a ja mam ogromny dylemat... czy zostać przy Tiguanie czy jednak wziąć A4 B9
 

Tagi wątku: