Autor Wątek: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?  (Przeczytany 10579 razy)

0 użytkowników i 21 Gości przegląda ten wątek.

Offline SSII

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 5
  • Moc: ?? KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: CB
ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« dnia: 13 - Grudnia - 2015 - 13:57:02 »
Witam
Mysle nad kupnem drugiego auta i chyba nie wybiore Octavi tylko Jette, ale co mnie martwi, chyba slaba opinia 2.0 TDI? Mam zamiar kupic roczna Jette z przebiegiem 15 tys, full opcja od Krotoskiego z Poznania.
Z tym, ze czy ktos sie moze wypowiedziec o tej jednostce 150 konnej?
Wiem, ze to jakis nowy silnik, poniewaz poprzedni mial 140 KM.
Skrzynia DSG sluzy gdy sie dba, wiem to bo mam ja w Superbie II (przebieg 95 tys). Olej wymieniony z wyprzedzeniem i wszystko gra :) ale ja mam pytanie wlasnie odnosnie silnika w VW 2.0 TDI 150 km.
A drugie pytanie czy komfort jazdy Jetta jest lepszy niz Octavia?
Ma moze wiecej miejsca ?

Pozdrawiam.
 

Offline tygrojasz

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 70
  • Pomógł: 2
  • VW: Tiguan I FL
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CUWA
  • Moc: 184 KM
  • Napęd: 4x4
  • Rej: SZA
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #1 dnia: 13 - Grudnia - 2015 - 20:31:02 »
Silniki 2.0 TDI są poprawione. Sam wiesz zapewne bo masz CR w TDI. Ja niedawno kupiłem Tiga bo już nie chciałem mieć 4 skody a futrzak chodził mi po głowie. Jeżeli twoim kryterium przy zakupie jest przestronność wnętrza to Octa jest na pozycji wygranej.
Też mam Superba II a wybrałem go tylko dla miejsca z tyłu. Wiadomo również, że skody są gorzej wyciszone. Kolega ma CC i jest wiele ciszej niż u mnie w 170 TDI w SII.   :(
Spytam tak z ciekawości o ile skróciłeś interwał wymiany oleju w DSG :question:
 

Offline SSII

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 5
  • Moc: ?? KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: CB
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #2 dnia: 13 - Grudnia - 2015 - 23:17:16 »
Czyli mówisz, że już nie trzeba się obawiać tej 2.0 w Jettcie? Bo wiem, że poprzednie były słabe w porównaniu do 1,9. Tak ja mam 2.0 ale 170 km więc nie wiem czy ten temu równy. Mój się spisuje mi wybornie szczerze :) Dużo robię tras do Niemiec, pięknego kopa ma i w ogóle. Na wygłuszenie nie narzekam. Co do CC to też się zastanawiam nad jednym. Stoi u Plichty w takiej wersji idealnej jak dla mnie z tym, że z 140 km 2.0 TDI. Ale wiadomo, wyprzedaż rocznika i rabacik 35 tyś to jest to! Jednak to auto ma być dla syna głównie a on bardziej patrzy na wyposażenie niż na wielkość. CC też mu się podoba ale no trzeba dorzucić 30 tyś. Więc ta Jetta jak ma full'a to bierze w ciemno i szczerze w takim wieku nie dziwie się :) spróbował by nie hehe. Ekonomicznie pewnie Jetta też wyjdzie lepiej. Pytałeś o DSG to ja robiłem pierwszy przy 55 tyś, więc o ile się nie myle skróciłem o 5 tyś. Mam 95 i szykuje zrobić za jakieś 10-12 tyś. Zapłacić za to i tak będę musiał, więc wole 2 miesiące wcześniej niż póżniej bulić tysiące zł na naprawy :)

Czym się kieruje przy wyborze tego auta? W sumie czasem.. Jetta czy CC są od ręki Octavia taka w super wersji z silnikiem 2.0 TDI kosztowałaby mnie około 135-140 tyś i do tego czekałbym pewnie na nią do kwietnia :/ Tutaj mam Jette full z cena katalogowa 148 tyś za 96 tyś z przebiegiem 15 tyś. Od dealera więc uważam, że warto. Ale jak po wpadałem na parę wątków na pewno 2.0 w Jettcie to się wycofałem z tym, że dopuszczałem myśl, że może tu chodzić o ten starszy 140 konny
 

Offline wesol

  •  -baned-
  • Wiadomości: 94
  • Pomógł: 5
  • Moc: ?? KM
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #3 dnia: 13 - Grudnia - 2015 - 23:34:35 »
Nie chodzi o ilość koni. A jeśli już mówimy o tych 2.0 tdi 170 km na simensie piezopompkach to porażka. Mocy nie trzymają a z biegiem kilometrów to nawet ubywa i jak ma 150 km to dobrze. Drogie w naprawie. CRy to dopiero raczkuja ale też nie sa idealne.
 

Offline tygrojasz

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 70
  • Pomógł: 2
  • VW: Tiguan I FL
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CUWA
  • Moc: 184 KM
  • Napęd: 4x4
  • Rej: SZA
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #4 dnia: 13 - Grudnia - 2015 - 23:45:55 »
Za 140k możesz mierzyć w paska albo SIII popatrz sobie lub co ja polecam subiektywnie w Tiga
 

Offline SSII

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 5
  • Moc: ?? KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: CB
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #5 dnia: 14 - Grudnia - 2015 - 08:26:19 »
No właśnie myślę o tym CC jeszcze ze 140 km. Tylko czy kopa będzie miał hehe. Chociaż kop to pojecie względnie, dla mnie przydatne tylko w sferze mentalnej przy wyprzedzaniu tzn. żebym wiedział, ze zapas jeszcze jest jak depne  :evilwink:

Passat nowy jest drogi jak widziałem ofertę a co do Superba.. hmm no pewnie za nie zła kasę bym jakiegoś tam skonfigurował ale dziękuje czekać do jesieni 2016 pewnie(zresztą czas oczekiwania tyczy się też Passata), więc patrze na auta dostępne od ręki i nie za takie pieniądze (140-200 tyś). :)

Nie chodzi o ilość koni. A jeśli już mówimy o tych 2.0 tdi 170 km na simensie piezopompkach to porażka. Mocy nie trzymają a z biegiem kilometrów to nawet ubywa i jak ma 150 km to dobrze. Drogie w naprawie. CRy to dopiero raczkuja ale też nie sa idealne.

Porażka? Ja słyszałem, że zmiana na siemensa jest zdecydowanie na plus. Jeśli mówisz, że mocy nie trzymają 2.0 170 km to dziwne, ja zrobiłem dotąd 40 tyś i wszystko jest jak było. Może mówisz o przebiegu 200 tys? Wtedy pewnie się tego nawet nie dowiem, bo planuje do 150-160 tys pojezdzić. Drogi w naprawie 2.0 TDI 170 km? Ale polecany, z tego co wiem Skoda najbardziej się szczyci tym silnikiem ze względu na mała awaryjność i ekonomie (5l/100 w jeżdzie 90-110 km/h uważam za ogromny sukces przy combi). A te CRy to nie wiem co to. Ogólnie pewnie sypiecie modelami silnika, ale ja się aż tak na tym nie znam. Dla mnie istnieje tylko diesel/benzyna, pojemność oraz moc. Na reszcie się nie znam :P
 

Offline tygrojasz

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 70
  • Pomógł: 2
  • VW: Tiguan I FL
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CUWA
  • Moc: 184 KM
  • Napęd: 4x4
  • Rej: SZA
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #6 dnia: 14 - Grudnia - 2015 - 11:24:08 »
Z którego roku masz SII :question: Palców nie dam obciąć ale chyba wszystkie 2.0 TDI w SII to są CR (common rail). Ja po zakupie jako seria 170KM i 350Nm oczywiście CR. Sprawdzałem moc w Dynasoft i wwypluło mi 177KM i niecałe 380Nm. Po delikatnym chipsie mam teraz 204 KM - 440Nm. Zajefajnie się nim zapier...a :evilmrgrin:
Na SIII czeka się max 3 miesiące, niestety do cennika należałoby 5K dodać bo o tyle będą droższe od stycznia.Na paska faktycznie czeka się i czeka aż ci się znudzi  :evilmrgrin:

 

Offline SSII

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 5
  • Moc: ?? KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: CB
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #7 dnia: 14 - Grudnia - 2015 - 11:38:53 »
Grudzień 2012 :)

No ja słyszałem, że terminy są straszne na Superba. Podobno dają 3,4 miesiące po czym i tak przekładają terminy. Nie robiłem testów mojego, ale odkąd go mam nie czuje zmniejszenia mocy.. Jeśli ma te 170 km a pewnie tak to styka mi to w zupełności tym bardziej, że nie jestem zwolennikiem jazdy 180-200 km/h i więcej :P więc jak już ta moc to do wyprzedzenia i to wszystko. Mimo wszystko Superb nowy to może jak już dla mnie i to za rok-dwa hehe :D
 

Offline wiaraczynicu

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 3
  • VW: Jetta VI
  • Silnik: 1.8 TSI
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #8 dnia: 31 - Maja - 2016 - 11:27:57 »
Witam wszystkich serdecznie.
Jestem nowy na forum - przymierzam się do zakupu VW Jetty SE z USA z silnikiem 1,8 TSI 170 KM, rok produkcji 2014.
Cena jest bardzo okazyjna, ale muszę jeszcze upewnić się przed zakupem czy nie będę miał problemów z rejestacją (auto miało salvage title, a obecnie ma rebuilt title).
Sprawdziłem historie, VIN (sprzedawca podał nr VIN), carfax i dane auta online, oglądałem ori zdjęcia z aukcji, przebieg jest oryginalny 57500 km, stan auta na licytacji w USA jest identyczny z obecnym - więc jak na auto sprowadzane wszystko wygląda dosyć bezpiecznie. 

Mam pytanie ponieważ znam różne wątki związane z awariami silnika 1.8 TSI - awarie napinacza łańcucha rozrządu, duży apetyt na olej - czytałem, ze po 2011r problem z napinaczem łańcucha rozrządu został naprawiony, czy to prawda ?

Jak wygląda sprawa z tematem dużej konsumpcji oleju w nowych 1,8 tsi ( produkowanych w 2013/2014roku ) ? Czy jest jakaś poprawa ? Czy producent zlikwidował problem ?

Niestety egzemplarz który jestem zainteresowany to 1,8 TSI (seria EA888) - znana z Olejowy problem silników 1.8 / 2.0 TSI

Mam pytanie - na jaki koszt naprawy powinienem być przygotowany w sytuacji zakupu w.wymienionego samochodu ( przebieg jetty to 57600km ) - czy ktoś mógłby powiedzieć mi czy istnieje jakaś sprawdzona metoda naprawy, która przyniesie rezultat, a nie będzie kosztować worka pieniędzy ?
Pozdrawiam


Dodano:  03 - Czerwca - 2016  -  08:24:16
Znalazłem rozwiązanie do 2000zł :)

 

Offline starter

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 1
  • Moc: ?? KM
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #9 dnia: 23 - Kwietnia - 2017 - 20:06:52 »
Witam,
Przymierzam się do zakupu VW Jetty z 2012r. z sinikiem 1.4 TSI ( 122KM ), ma prośbę o pomoc i opinie jak to jest z tą awaryjnością tego już legendarnego silnika ? Czy łańcuch rzeczywiście tak częśto trzeba wymieniać co 60 tys km ?? czy nie ma reguły ?

Pozdrawiam,
JM
 

Offline alunea

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 8
  • Pomógł: 1
  • VW: Passat B6
  • Silnik: 1.9 TDI
  • Kod: BKC
  • Moc: 105 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #10 dnia: 25 - Maja - 2017 - 13:23:39 »
o ile mnie pamięć nie myli to problem z łańcuchem dotyczył głównie silników 140 konnych i 170 konnych. Jest to rocznik 12 więc sam silnik już został poprawiony, problemów najwięcej stwarzają jednostki produkowane przed 2010 rokiem
 

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6317
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #11 dnia: 26 - Maja - 2017 - 06:46:44 »
 

Offline Lukasz2017

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 5
  • VW: Jetta VI
  • Silnik: 1.6 TDI
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #12 dnia: 23 - Sierpnia - 2017 - 07:32:34 »
Witam,
jak w temacie, posiadam historie wszystkich serwisow i w ostatnim jest kilka podpunktow ktore sugeruja o wypadku. Chcialbym zapytac czy mozna wywnioskowac po czesciach ktore byly wymienione czy bylo to tylko lekkie stukniecie czy raczej cos wiekszego ?



Zdjecie naprawy i czesci w ASO wyzej


[gmod]Naprawdę, ciężko się to czyta - jeżeli jest jakiś problem z polskimi znakami, kultura wymaga aby o tym poinformować adwersarzy rozmowy.[/gmod]

 

Offline raventes

  • clubmen
  • Wiadomości: 79
  • Pomógł: 6
  • VW: Sharan I 1FL
  • Silnik: 1.9 TDI
  • Kod: ASZ
  • Napęd: FWD
  • Rej: WOS
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #13 dnia: 23 - Sierpnia - 2017 - 12:59:53 »
Sądząc po opisie usterek osobiście sądzę, że była to raczej kolizja niż poważny dzwon, skoro udało się naprawić blachy bez ich wycięcia i wspawania innych / nowych.
To jak została wykonana naprawa możesz sprawdzić sam za pomocą czujnika grubości lakieru. Wtedy będziesz wiedzieć ile np zostało nałożone szpachli, lub czy element blacharski został jedynie " naciągnięty " i ewentualnie polakierowany.
 

Offline Lukasz2017

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 5
  • VW: Jetta VI
  • Silnik: 1.6 TDI
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #14 dnia: 23 - Sierpnia - 2017 - 13:33:53 »
Dziekuje za odpowiedz :)   Swietny pomysl z tym pomiarem lakieru, 


Moze ktos jeszcze sie wypowie jak to widzi ?   :) 
 

Offline Gulasz

  •  -baned-
  • Wiadomości: 3051
  • Pomógł: 155
  • Marka: Mercedes
  • Silnik: 1.9 M-TDI
  • Moc: 75 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #15 dnia: 23 - Sierpnia - 2017 - 20:52:56 »
Z tego kwitu można wywnioskować że był podrapany ostrym wiatrem .Przy większym stuknięciu byłaby wzmianka o formowaniu otworu bagażnika czy otworu drzwi .Byłoby o wymianie poszycia ściany tylnej czy czymś w tym rodzaju jakieś formowanie podłogi bagażnika .A gdyby klaps był spory to wspomnieli by o sprawdzeniu geometrii, jakichś poduszkach itp.
 

Offline Lukasz2017

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 5
  • VW: Jetta VI
  • Silnik: 1.6 TDI
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #16 dnia: 23 - Sierpnia - 2017 - 21:22:51 »
Oooooo teraz to mnie naprawdę zaskoczyłeś, nie miałem o tym pojęcia a co do tego bagażnika to właśnie jest w jednym punkcie po niemiecku jest napisane "Repariren hinten klape "   co oznacza " reparacja klapy bagażnika " i też "poszycie boczne naprawiono" .  Czy może tobie chodzi konkretnie o naprawę w której mają udział  otwory tych elementów ?  To znaczy że jeżeli otwory są już naruszone to można mówić o poważniejszej naprawie a jak tylko klepanie jak w tym przypadku to  jak to napisałeś  "Mocniejszy wiatr " ?  Pytam ponieważ mam "okazje" -
 (nie wiem czy to dobre słowo w tym przypadku ) kupić ten samochód, podoba mi się, wszystko tak jak chciałem tylko ten wpis mnie martwi.

A i bym zapomniał dziękuje za pomoc :)
 

Offline raventes

  • clubmen
  • Wiadomości: 79
  • Pomógł: 6
  • VW: Sharan I 1FL
  • Silnik: 1.9 TDI
  • Kod: ASZ
  • Napęd: FWD
  • Rej: WOS
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #17 dnia: 23 - Sierpnia - 2017 - 21:43:48 »
Sugerowałbym wziąć w dłoń miernik i pomierzyć go, ale nie tylko z zewnątrz, ale i od środka. To znaczy mam na myśli podłogę bagażnika i klapę bagażnika, oraz słupki nad tylnymi lampami. Wtedy będziesz miał bardzo duży pogląd sytuacyjny w jakim zakresie była wykonywana naprawa i jak została ona wykonana.
 
Podziękował: Lukasz2017

Offline Lukasz2017

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 5
  • VW: Jetta VI
  • Silnik: 1.6 TDI
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #18 dnia: 23 - Sierpnia - 2017 - 21:50:32 »
No właśnie problem w tym że nie mam dostępu do takiego miernika, ponieważ jestem za granicą i nie mam nawet od kogo pożyczyć :/  tak się teraz zastanawiam czy może nie podjechać do jakiegoś warsztatu żeby zmierzyli
 

Offline raventes

  • clubmen
  • Wiadomości: 79
  • Pomógł: 6
  • VW: Sharan I 1FL
  • Silnik: 1.9 TDI
  • Kod: ASZ
  • Napęd: FWD
  • Rej: WOS
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #19 dnia: 23 - Sierpnia - 2017 - 21:54:41 »
Jak masz taką opcję to się nawet nie zastanawiaj tylko w drogę :)
 

Offline Lukasz2017

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 5
  • VW: Jetta VI
  • Silnik: 1.6 TDI
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #20 dnia: 24 - Sierpnia - 2017 - 06:38:53 »
O ile zgodzi sie oczywiscie sprzedawca, dziekuje za porade :)   

Tymczasem moze ktos jeszcze by " rzucil okiem "    moze sie ktos jednak czegos doszuka  :P
 

Offline raventes

  • clubmen
  • Wiadomości: 79
  • Pomógł: 6
  • VW: Sharan I 1FL
  • Silnik: 1.9 TDI
  • Kod: ASZ
  • Napęd: FWD
  • Rej: WOS
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #21 dnia: 24 - Sierpnia - 2017 - 07:01:09 »
Jeśli sprzedawca się nie zgodzi to zakręć się na pięcie i odejdź, bo będzie to oznaczało że sprzedawca ma coś do ukrycia.
 

Offline Gulasz

  •  -baned-
  • Wiadomości: 3051
  • Pomógł: 155
  • Marka: Mercedes
  • Silnik: 1.9 M-TDI
  • Moc: 75 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #22 dnia: 24 - Sierpnia - 2017 - 07:33:13 »
Warto zapytać czy nie ma zdjęć z przed naprawy .Skoro jest opis (wyliczanka do naprawy )to i jest duże prawdopodobieństwo że i da się dotrzeć do zdjęć .Choć jak wóz się podoba i cena też pasuje to wiele to nie wniesie .
 

Offline Wonski80

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 2
  • Model: Yeti
  • Silnik: 1.6 TDI
  • Napęd: FWD
  • Rej: KOL
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #23 dnia: 07 - Marca - 2018 - 23:15:39 »
Witam, bo to mój pierwszy post.
Jeżdżę SUV-em z 3.0D ale jazdy coraz więcej więc szukam też coś bardziej ekonomicznego.
Moje zainteresowania przyciąga ostatnio Jetta roczniki 2011 w górę z silnikiem 2.0 Pb najlepiej z gazem, koniecznie ze skrzynią automatyczną.
Ktoś podpowie jak się sprawdza to zestawienie.
Później już silniki TSI już gorzej pod LPG.
Jak wygląda sprawa skrzyni to wersja DSG czy zwykła hydrauliczna?
 

Offline Vooyt

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 2
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Jetta VI - na co zwrócić uwagę ?
« Odpowiedź #24 dnia: 01 - Lipca - 2018 - 14:44:17 »
Witam Wszystkich,

Od jakiegoś czasu dojrzewa we mnie myśl żeby nabyć Jetta A6 w wersji GLI z lat 2014-2016 z silnikeim 2.0 FSI 211KM i z tego powodu mam kilka pytań, na które mam nadzieję dostane tutaj odpowiedzi :)

1) Jak wygląda serwisowanie takiego samochodu w Polsce? Bo z tego co wiem to wersja GLI była sprzedawana tylko w USA i zastanawia mnie czy w Polskim ASO da takie auto serwisować?
2) Co uważacie o silniku 2.0 FSI 211KM? Czy są z nim duże problemy? Jak z jego żywotnością ?
3) Czy w wersji GLI zawsze była montowana automatyczna skrzynia biegów DSG? Czy występowały też z manualną skrzynią? Słyszałem różne historie o żywotności skrzyń DSG, czy to prawda że są one niezbyt żywotne?
4)Co mnie dziwi znalazłem kilka ogłoszeń na polskim allegro z jettami GLI, w rocznikach 2015-2016 i co mnie dziwi mają one różne zderzaki z przodu, a dokładnie znalazłem 3:
     a. [url=https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-jetta-vw-jetta-gli-2016r-okazja-warszawa-full-opcja-ID6Aw8NF.html]https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-jetta-vw-jetta-gli-2016r-okazja-warszawa-full-opcja-ID6Aw8NF.html[/url]
     b. [url=https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-jetta-volkswagen-jetta-oryginalna-gli-2-0-212-km-2015r-nie-golf-gti-ID6AnFPI.html]https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-jetta-volkswagen-jetta-oryginalna-gli-2-0-212-km-2015r-nie-golf-gti-ID6AnFPI.html[/url]
     c. [url=https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-jetta-2-0-tfsi-211km-gli-zarejestrowany-navi-skora-felgi-18-gwarancja-ID6Acx27.html]https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-jetta-2-0-tfsi-211km-gli-zarejestrowany-navi-skora-felgi-18-gwarancja-ID6Acx27.html[/url]

I zastanawia czy coś z nimi jest nie tak że mają różne zderzaki

5) Czy w okolicach trójmiasta jest jakiś mechanik, którego polecacie gdy ma się samochód marki Volkswagen ?
6) Może ktoś z was ma na sprzedaż zadbaną Jettę?:)
7) Na co zwrócić uwagę przy kupowaniu Jetty?
7) Mam kilka fajnych egzemplarzy:
[url=https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-jetta-vw-jetta-gli-2016r-okazja-warszawa-full-opcja-ID6Aw8NF.html]https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-jetta-vw-jetta-gli-2016r-okazja-warszawa-full-opcja-ID6Aw8NF.html[/url]
[url=https://allegro.pl/sprzedam-vw-jetta-gli-full-opcja-i7423601711.html#thumb/1]https://allegro.pl/sprzedam-vw-jetta-gli-full-opcja-i7423601711.html#thumb/1[/url]
[url=https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-jetta-vw-jetta-gli-2016-super-stan-bogate-wyposazenie-nie-golf-gti-ID6zl8vt.html]https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-jetta-vw-jetta-gli-2016-super-stan-bogate-wyposazenie-nie-golf-gti-ID6zl8vt.html[/url]
[url=https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-jetta-volkswagen-jetta-oryginalna-gli-2-0-212-km-2015r-nie-golf-gti-ID6AnFPI.html]https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-jetta-volkswagen-jetta-oryginalna-gli-2-0-212-km-2015r-nie-golf-gti-ID6AnFPI.html[/url]
[url=https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-jetta-2-0-tfsi-211km-gli-zarejestrowany-navi-skora-felgi-18-gwarancja-ID6Acx27.html]https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-jetta-2-0-tfsi-211km-gli-zarejestrowany-navi-skora-felgi-18-gwarancja-ID6Acx27.html[/url]
Co myślcie o tych egzemplarzach ? Czy może znacie je albo widzieliście je na żywo?

Pozdrawiam

 

Tagi wątku: