tak i ta teoria spisku dziala tylko na sharanie alhambrze i galaxy. Golfy, passaty itp juz nie dotyczy to. Ciekawe ze tylko sie ci inzynierowie tak mszcza na tych biednych SGA. No i najlepsze jest to ze te same przeguby sa tez w innych vagach jak audi A4A6 A8 czy nawet phaetonach i patrz o dziwo tez w 40.tdi i wyobraz sobie w 5.0 tdi. I patrz ja zalozlem cala poloske phaetona tylko pierscien tą koronke abs zalozylem na przegub zewnetrzny. Dziwne co nie. I jakos przeguby inne GKN sprzedaje w wiekszosci zewnwtrzne ale wewnetrzne tez. Czemu tu ich nie chce sprzedawac to nie wiem nie wnikalem bo tez nie ma w sumie jak, kogo spytać. Kiedys moze spytam Pawła Baryliszyna ja to tam unich faktycznie jest w tym biurze projektowym w WOB ze takie robia te akcje przeciwko konsumentowi. Moze mi to wyjasni.
A tak na marginesie to przegub do touareg'a 5.0 tdi ma takei aprametry:
Przegub LÖBRO 304737
Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów
Rodzaj przegubu: Przegub tarczowy
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału: 30
obrobiony mechanicznie: bez rowka w wewnętrznym elemencie
Średnica przegubu [mm]: 122
Długość [mm]: 36
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pokrywą
otwór o żr [mm]: 12,2
Ilość otworów: 6
średnica otworu [mm]: 104
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej
Strona zabudowy: os przednia, z prawej
Czy to az taki duzy przegub bo do SGA to ma tak:
Dane techniczne:
_
długość / wysokość przegubu - 87 mm
ilość zębów wewnątrz krzyżaka - 34
średnica zewnętrzna główki krzyżaka / łożyska - 37.20 mm
średnica zewnętrzna przegubu - 88 mm