Jeśli nie możesz sprawdzić ciśnienia w poszczególnych kołach, to na 100% masz pośredni. Jest on oparty na prędkości obrotowej kół z czujników do ABS. Jeśli jakieś koło zaczyna szybciej się kręcić od pozostałych, gdy jedziesz na wprost, to znaczy, że jest mniej powietrza. Działa to też odwrotnie, tzn. jeśli zacisk się zablokuje, tarcze się rozgrzewają (mi rozgrzały się kiedyś do czerwoności), koło się rozgrzewa, więc kręci się wolniej. Wtedy zapala się tylko lampka (miałem tak w Skodzie) i nie ma informacji, które koło sprawdzić bo nie ma pewności w czym problem. Masz też wtedy przycisk "reset", który należy użyć po pompowaniu lub wymianie kół/opon.
Pomiar bezpośredni był jak pisałem dostępny jako opcja w Tigu II, bo mam. Wątpię by nie był oferowany w Tigu III - możesz sprawdzić w cenniku. Nie ma wtedy "reset". Na marginesie: część nowych stosunkowo tanich chińczyków ma w standardzie.