No wlasnie jest błąd czujnika nox rząd 1 czyli przed
To nie jest błąd czujnika NOx tylko błąd wydajności katalizatora NOx a to różnica
rząd 1 (bank 1) jak i rząd 2 (bank 2) to nie jest oznaczenie sond tylko grupy cylindrów.
W silniku rzędowym zawsze jest tylko bank 1 (inaczej rząd 1) ale może być czujnik 1 (przed katalizatorem) i czujnik 2 za katalizatorem. Bank 2 (rząd 2) oznacza drugi rząd cylindrów np. w V6 czy V8, który również może mieć sondę 1 przed katalizatorem i sondę 2 za kat.
Błąd P20EE00 - SCR NOx katalizator dotyczy katalizatora SCR a błąd P229F00 dotyczyłby czujnika/ów/ NOx.
Jeśli jestem w błędzie albo źle to sobie tłumaczę to mnie uświadom
@Jacek26 w sieci też można wyczytać, że poza uszkodzonym czujnikiem NOx za błąd P20EE00 mogą odpowiadać wadliwe czujniki tlenu lub temperatury, uszkodzenie katalizatora SCR, uszkodzenie wtryskiwacza SCR, wycieki adblue, zły skład płynu DEF (adblue), niewydajny DPF, nieszczelność układu spalinowego czy nawet złej jakości paliwo, błąd oprogramowania.