Autor Wątek: 2.0 GTD - Filtr powietrza - stożek czy standard ?  (Przeczytany 42575 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline wesol

  •  -baned-
  • Wiadomości: 94
  • Pomógł: 5
  • Moc: ?? KM
  • Napęd: FWD
Odp: Filtr powietrza VW Golf VI 2.0 GTD
« Odpowiedź #75 dnia: 14 - Czerwca - 2015 - 16:15:30 »
Pytalem Cie wczesniej czemu w autach cywilnych nie ma wlotów moze nei jak w formule 1 na przedzie w grilu itp na przedzie?? Czyżby producent aut jak juz wspomniałeś z zapleczem wielu inzynierów nie wiedzial z etak mozna by sobie auto usprawnic i zamiast 105 koni zrobic 125 koni. Czy moze nawet wiecej jak twierdzisz ze to az tak duzo daje. Twierdzisz ze to tak duzo daje a nic nie zbadaleś, nie zmierzyleś. Co mam ci u ciebie na miejscu w Gdansku u Roberta zalatwic darmowy pomiar auta czy jak zebyś uwierzył. Moze zadzwon soebie do neigo albo przejedz sie i popytaj ile moze dac takie "udroznienei dolotu" w aucie seryjnym. Opierasz sie a nei sprawdziles a ja przynajmniej troszke sie natuningowalem autek, troszke tez sie bawie w motoryzacje ba ma ma nawet wyksztalcenie w tym kierunku. Wole jednak posluchac co na takie tematu mowia tacy ludzie jak MAsters, Goodhope, Robert, EVO czy inni znamienici w tej dziedzinie. 
 

Offline Gulasz

  •  -baned-
  • Wiadomości: 3051
  • Pomógł: 155
  • Marka: Mercedes
  • Silnik: 1.9 M-TDI
  • Moc: 75 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: Filtr powietrza VW Golf VI 2.0 GTD
« Odpowiedź #76 dnia: 14 - Czerwca - 2015 - 17:36:04 »
http://www.simota.com.pl/index.php/jak-zrobic-dolot-dobry     Ja się już poddałem ale znalazłem takie coś i to nie jest mój materiał .

Dodano:  14 - Czerwca - 2015  -  17:46:19
http://autokult.pl/13489,poprawiamy-uklad-dolotowy-powietrza     tu jeszcze troszkę bzdur które opowiadałem wcześniej
 

Offline wesol

  •  -baned-
  • Wiadomości: 94
  • Pomógł: 5
  • Moc: ?? KM
  • Napęd: FWD
Odp: Filtr powietrza VW Golf VI 2.0 GTD
« Odpowiedź #77 dnia: 14 - Czerwca - 2015 - 17:55:19 »
no co ma napisac SIMOTA jak on takie rzeczy produkuje i sprzedaje- zyje z tego. Co ma pisac ze to nic nei daje. Poza tm tu na fotce mas zauto ktore sie wkreca na 8 tys obr jako normalna praca. Myśl co piszesz.
 

Offline przemo

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 1140
  • Pomógł: 4
  • VW: Passat B5
  • Silnik: 2.8 V6 30V
  • Kod: AQD
  • Moc: 193 KM
  • Skrzynia: MT-5
  • Napęd: 4x4
  • Rej: LRY
Odp: Filtr powietrza VW Golf VI 2.0 GTD
« Odpowiedź #78 dnia: 15 - Czerwca - 2015 - 00:15:02 »
Bardziej wasze teorię a raczej gulaszowa sprawdzi się ale w wolnossacej benzynie. Szczególnie w wysokim zakresie obrotów. Gdyż auto ma ułatwione zasysanie większych ilości powietrza.  Przy TDI lub TD to aż tak się nie sprawdzi gdyż mamy ograniczenie w postaci czujnika przeładowania i w dolocie jest tyle powietrza że wystarczy aby zaspokoić ilości potrzebne do zasysania przez turbo. Warunkiem jest czysty filtr.
 

Offline wesol

  •  -baned-
  • Wiadomości: 94
  • Pomógł: 5
  • Moc: ?? KM
  • Napęd: FWD
Odp: Filtr powietrza VW Golf VI 2.0 GTD
« Odpowiedź #79 dnia: 15 - Czerwca - 2015 - 06:36:29 »
a tu to moge sie zgodzic. Chlopaki robili proby z wiekszymi lapaczami w oplach i takie tma inne mody i za wielkich roznic nie bylo.
 

Offline Gulasz

  •  -baned-
  • Wiadomości: 3051
  • Pomógł: 155
  • Marka: Mercedes
  • Silnik: 1.9 M-TDI
  • Moc: 75 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: Filtr powietrza VW Golf VI 2.0 GTD
« Odpowiedź #80 dnia: 14 - Lipca - 2015 - 15:45:08 »
Całkiem przypadkiem trafiłem na filmik w prawdzie jest na nim silnik PB i o dość dużej pojemności bo ponad 5l a odkurzacz do liści dość mały dlatego efekt mizerny ale jest obraz sytuacji czy wszystko co wyżej pisałem to bzdury .Przy takiej pojemności silnika może jest to słabo zauważalne i daje tyle co skierowanie rury dolotowej centralnie w przód pojazdu (prędkość wiatru jaką wytwarza taki odkurzacz to około 70-80km   /h      . Przy silniczku 1.9 zdecydowanie taki wiaterek dawałby lepszy rezultat. 
 

Offline wesol

  •  -baned-
  • Wiadomości: 94
  • Pomógł: 5
  • Moc: ?? KM
  • Napęd: FWD
Odp: Filtr powietrza VW Golf VI 2.0 GTD
« Odpowiedź #81 dnia: 14 - Lipca - 2015 - 18:59:56 »
a daj spokuj. Podjedz do tunera jakiego i powiedz mu to to zobaczysz jego reakcje. Zreszt atak jak ci mowilem juz stetki razy. Dasz wiecej pwoietrza to bediz epraladowanie i zmulenie auta. A dodatkowo przeladowywuj motor to zobaczysz ze koni od pwoietrza przybedzie zaledwie pare sztuk. Ja tam slucham takich ludzi jak MAsters, Goodhope, ROB z tune up czy innych bo maja to w jednym palcu. Skoro wszyscy mowia ze to nic nei daje te lapacze itp to chyab wiedza co mowią. Oczewiscie mowa caly czas o poprawianiu serii itp delikatne mody. Owszem jakeis tam znaczenia ma zwiekszanie srednic doltou czy wydechu przy podnoszeniu o 200 czy 300 koni od serii ale to calkiem inna rozmowa. Tam juz sie ludzie bawia w takie rzecyz jak wywalanei popychacyz hydraulucznych, portingi glowic, wymiany zaworów na wieksze czy nne walki np od SDI itd.
 

Tagi wątku: