0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
https://ms-mobilnyserwis.pl
Ale tam nie ma sprzęgła
To koło pasowe kompresora jest sztywne, nie ma sprzęgła,.....
Produkowane są trzy typy kompresorów bez sprzęgłowych DENSO – 5, 6 lub 7 tłokowe (pierwsza cyfra w oznaczeniu typu sprężarki to liczba tłoków, np. 5SL12C, 6SEU14C, 7SEU17C). Kompresory te nie są takie same jak niektóre starsze kompresory DENSO ze zmienną pojemnością skokową, które także posiadały zewnętrzne sterowanie elektroniczne, jednak w ograniczonym zakresie od 50% do 100%. Nowe sprężarki posiadają niczym nieograniczoną zmienną pojemność skokową w przedziale od 1% do 100%. Za pracę kompresora odpowiada zawór elektromagnetyczny najczęściej umiejscowiony w tylnej pokrywie sprężarki.Należy pamiętać, że kompresory wyposażone w sprzęgło zrywalne pracują cały czas i nie ma możliwości ich wyłączenia. Bez względu na pogodę i poziom temperatury na zewnątrz pojazdu sprężarka powinna pracować, jeśli tak nie jest oznacza to awarię, ale o tym w dalszej części artykułu. Z panelu sterującego uruchamiamy jedynie klimatyzację a nie sam kompresor, gdy klima jest wyłączona to nie ma chłodzenia, gdy jest włączona to zimne powietrze wydostaje się z nawiewów. Zmiany temperatury wtłaczanego powietrza wywołane są zmianą położenia tarczy krzywki kompresora, którą steruje zawór elektromagnetyczny.
W moim Golfie 5 i Audi A3
Ale tu problem jest z Tiguanem a nie golfem czy audi. Jak widac jest różnica
Skoro pracuje cały czas to dlaczego ma wpływ na obciążenie silnika ?? I słychać jak się załącza .