Autor Wątek: ZAKUP KONTROLOWANY - Polo VI  (Przeczytany 6693 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Hall9000

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 9
  • Silnik: 1.2
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
ZAKUP KONTROLOWANY - Polo VI
« dnia: 05 - Marca - 2019 - 11:02:51 »
Witam.

Chcę zakupić Volkswagena Polo z salonu i mam parę pytań:
1. Czy blacha jest ocynkowana ?? - bo nigdzie nie mogę znaleźć info na ten temat
2. Czy w silniku 3 cylindrowym w VW Polo czuć wibracje na biegu jałowym ??

Dzięki
 

Offline piotrofff

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 40
  • VW: Polo VI
  • Silnik: 1.0 TSI
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Polo VI
« Odpowiedź #1 dnia: 05 - Marca - 2019 - 11:15:27 »
1. A co to za różnica? Dla pierwszego właściciela to raczej bez znaczenia - problemy z korozją obecnie mają raczej dalekowschodnie marki.
2. Wbrew pozorom - ciężko powiedzieć. To subiektywne odczucie - dla mnie nawet jak są to bez znaczenia i nieodczuwalne - przesiadłem się z kilkunastoletniego auta kompaktowego z 4-cylidrowym 1.4 - tam wibracje były większe. Osobiście bardziej mnie irytuje dźwięk 3-cylindrowca. Pomimo wysokiej kultury pracy TSI to jednak nie da się uniknąć tego 3-cylindrowego hurgotu - zaklęcia rozmaitych testerów na YT, że nowoczesne 3-cylindry nie brzmią jak 3-cylindry na mnie nie działają. Jechałem TSI, T-GDI, Ecoboost i w KAŻDYM przypadku nie dało się ukryć, że to jednostka 3 cylindrowa.
 

Offline Hall9000

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 9
  • Silnik: 1.2
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Polo VI
« Odpowiedź #2 dnia: 05 - Marca - 2019 - 11:22:42 »
Dzięki za odpowiedź ale pkt 1 ma znaczenie bo kupuję to auto już na dożywocie czyli na min 10-15 lat i nie chcę już po 5 latach walczyć z rdzą.Jak na razie w Oplu Corsa C po 16 latach 0 korozji
Dzięki jeszcze raz
 

Offline arturch1977

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 71
  • Pomógł: 11
  • VW: Polo VI
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: WJ
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Polo VI
« Odpowiedź #3 dnia: 05 - Marca - 2019 - 11:47:00 »
Na perforację nadwozia producent daje 12 lat, także przez ten czas teoretycznie rdzy nie powinno być ale wiadomo, że zależy to od tego jak się o nadwozie dba.
 

Offline Drmscp

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 172
  • Pomógł: 16
  • VW: Polo VI FL
  • Wersja: GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Moc: 205 KM
  • Skrzynia: DSG
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Polo VI
« Odpowiedź #4 dnia: 05 - Marca - 2019 - 14:32:10 »
"Dzięki" UE lakiery są teraz robione z gównolitu. Dlatego pierwsze, co zrobię po odbiorze mojej Polówki, to zabezpieczę lakier. W planach mam porządne detailingowe mycie, polerka ewentualnych rys powstałych w transporcie i nałożenie dobrego twardego wosku. Wosk przynajmniej dwa razy do roku, w międzyczasie mycie na myjni bezdotykowej bez agresywnej chemii. Jeśli lakier jest dobrze przygotowany, to czasem wystarczy nawet tylko spłukać miękką wodą.
 

Offline Hall9000

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 9
  • Silnik: 1.2
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Polo VI
« Odpowiedź #5 dnia: 05 - Marca - 2019 - 15:41:07 »
Tym lakierom wosk nie pomoże,wystarczy,że ptak pochodzi po karoserii ,spadnie kasztan nie mówić o lekkim gradobiciu i koniec z lakierem i karoserią
 

Offline Drmscp

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 172
  • Pomógł: 16
  • VW: Polo VI FL
  • Wersja: GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Moc: 205 KM
  • Skrzynia: DSG
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Polo VI
« Odpowiedź #6 dnia: 05 - Marca - 2019 - 15:57:50 »
No na uszkodzenia mechaniczne to niewiele rzeczy pomoże. Na dobrą sprawę tylko folia bezbarwna jest w stanie jako tako przed tym zabezpieczyć lakier, ale koszt takiej folii jest bezsensownie wysoki w przypadku auta z segmentu B. Podstawowe zabezpieczenie lakieru przed czynnikami zewnętrznymi + garażowanie zdecydowanie wydłuży jego żywotność.
 

Offline Hall9000

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 9
  • Silnik: 1.2
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Polo VI
« Odpowiedź #7 dnia: 06 - Marca - 2019 - 10:02:46 »
Po mojej 16 letniej Corsie łażą ptaki koty i rysów na lakierze nie ma

Dodano:  06 - Marca - 2019  -  10:03:17
A co do 12 letniej gwarancji na perforację to Mazda też daje na 12 lat a potem po 2 latach wygląda tak
[Zdjęcie musi być widoczne na forum w temacie - link do nie wiadomo czego, został usunięty przez moderatora]
a ASO odmawia naprawy gwarancyjnej

A co do pytania to nikt nie wie czy Polo jest ocynkowane ? - może też nie jak dzieła azjatyckie ?
Jakby była do dealer chwaliłby się chyba tym na 1 stronie w takim wypadku to stawiam na zakup azjatyckich aut przynajmniej są niezawodne mechanicznie i elektrycznie - głownie  Mazda 2 potem Yaris choć Mazdy wybitnie szybko atakuje rdza a przede wszystkim mają normalny silnik choć komfort nie ten ale prowadzenie Mazdy 2  jest super w Yarisie natomiast huk powyżej 110 km na godz urywa łeb
 

Offline Drmscp

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 172
  • Pomógł: 16
  • VW: Polo VI FL
  • Wersja: GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Moc: 205 KM
  • Skrzynia: DSG
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Polo VI
« Odpowiedź #8 dnia: 06 - Marca - 2019 - 10:17:09 »
Według informacji znalezionych w kilku różnych miejscach odpowiedź brzmi: tak, są ocynkowane.

PS. A yarisa nawet nie ma po porównywać do nowego Polo bo to stare modelowo auto. O braku obsługi Android Auto nawet nie się dłużej nie rozwodzę...
 

Offline Infernus

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 14
  • Pomógł: 1
  • VW: Passat B8
  • Silnik: 1.8 TSI
  • Kod: CJSC
  • Napęd: FWD
  • Rej: SO
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Polo VI
« Odpowiedź #9 dnia: 06 - Marca - 2019 - 13:28:48 »
W dzisiejszych czasach to już chyba żaden producent nie produkuje samochodów bez warstwy cynkowej. Reszta to zależy od technologii i procesu cynkowania i przede wszystkim tłoczenia blach.

Odnośnie Mazdy, posiadam Mazdę 2 DE z 2010 roku i zero rdzy! Co mnie bardzo cieszy! :)
 

Offline Hall9000

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 9
  • Silnik: 1.2
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Polo VI
« Odpowiedź #10 dnia: 07 - Marca - 2019 - 13:48:57 »
Niestety ale żaden producent azjatycki nie stosuje ocynku
 

Offline Drmscp

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 172
  • Pomógł: 16
  • VW: Polo VI FL
  • Wersja: GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Moc: 205 KM
  • Skrzynia: DSG
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Polo VI
« Odpowiedź #11 dnia: 13 - Marca - 2019 - 11:48:03 »
Czy w salonie można przez dział części zamówić oryginalne felgi? Trochę żałuję, że nie wziąłem 16" Las Minas i rozważam przed kolejną zimą wymianę na te felgi i żonglowanie samymi oponami zamiast całymi kołami.
 

Offline Mescaline

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 2
  • VW: Polo VI
  • Wersja: GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Napęd: FWD
  • Rej: FZA
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Polo VI
« Odpowiedź #12 dnia: 22 - Marca - 2020 - 11:19:35 »
Zamówiłem nowe Polo VI GTI, zamówiłem je w Belgii gdzie obecnie mieszkam.
Razem z papierami dostałem możliwość zalogowania się do konta online i do wglądu w poczynaniach z moim autem.
Czy jeżeli mam już numer VIN auto zostało już zrobione?
Pytam ponieważ dostałem mail że koronawirus zamknął fabrykę w Hiszpanii.

Dziękuję za odpowiedzi
 

Offline Mr.tex

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 20
  • Pomógł: 2
  • VW: Polo VI
  • Wersja: GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: DKZC
  • Moc: 200 KM
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Polo VI
« Odpowiedź #13 dnia: 03 - Kwietnia - 2020 - 18:54:03 »
@Mescaline

Moje, rocznik 2019 wyprodukowano w RPA.
Sądzę, że obecnie również tam się je montuje/produkuje.
Jest więc szansa, że autko przypłynie oceanem (albo może już.. przypłynęło :)).

Nawisem pisząc: Polo GTI dobry wybór - Gratki! 

Pozdr.
Wcześniejsze auta:
Mercedes-coupe 2.3 kompresor.
Golf VII 1.5 TSI Comfortline.
 

Offline Drmscp

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 172
  • Pomógł: 16
  • VW: Polo VI FL
  • Wersja: GTI
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Moc: 205 KM
  • Skrzynia: DSG
  • Napęd: FWD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Polo VI
« Odpowiedź #14 dnia: 02 - Czerwca - 2020 - 10:13:59 »
Kiedyś pytałem, czy można w salonie zamówić oryginalne felgi. Oczywiście można przez dział części, ale ceny są z ... kosmosu. Dopłata przy konfiguracji do felg 16" Las Minas to było coś koło 1600 zł. Zamawiając oddzielnie tyle chcą za jedną felgę. ;-)
 

Offline Krycho

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 52
  • Pomógł: 8
  • VW: Polo VI
  • Silnik: 1.0 TSI
  • Moc: 95 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: SRB
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Polo VI
« Odpowiedź #15 dnia: 02 - Czerwca - 2020 - 12:59:56 »
Ja sprzedałem stalowe felgi z zimowych opon bo po 2 latach juz zaczynały rdzewieć i kupiłem przez internet prawie nowe aluminiowe oryginalne VW Sebring 15 cali za 1200zł cały komplet. Są prościutkie bez żadnych zadrapań. W życiu bym nie dał ponad 4000 za nowe. Wystarczy poszukać, jest ich dużo prawie nówek oryginalnych.
 
Podziękował: Drmscp

Offline xtremesystem

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 3
  • Marka: Skoda
  • Model: Fabia
  • Model: Variant
  • Silnik: 1.6 TDI
  • Kod: CAYC
  • Moc: 133 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: EPA
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Polo VI
« Odpowiedź #16 dnia: 29 - Maja - 2025 - 19:08:53 »
Cześć .
Mam pytanie jeździł ktoś z DCC w najnowszym Polo GTI ?
Warto kupic adaptacyjne zawieszenie do polówki?
Jak ze stukaniem obecnie ?
 

Offline Frodo

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 723
  • Pomógł: 244
  • VW: Tiguan II
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: DKTA
  • Moc: 230 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: KR
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Polo VI
« Odpowiedź #17 dnia: 30 - Maja - 2025 - 09:15:52 »
Nie mam doświadczenia z Polo GTI, ale z DCC w różnych autach tak. Osobiście nigdy bym w to nie inwestował w normalnym "niskim" aucie. Jest to super rzecz w SUVach itp. o wysokim środku ciężkości.
 

Offline xtremesystem

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 3
  • Marka: Skoda
  • Model: Fabia
  • Model: Variant
  • Silnik: 1.6 TDI
  • Kod: CAYC
  • Moc: 133 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: EPA
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Polo VI
« Odpowiedź #18 dnia: 31 - Maja - 2025 - 18:16:06 »
Ale jak to argumentujesz? Odbyłem jazdę próbną niestety bez dcc. Auto dość twarde. Uważasz, że mając w polo gti dcc nie da to miekkiej jazdy w po przełączeniu na najbardziej miekkie ustawienia i twardszej jazdy niż w zwykłych amortyzatorach gdy ustawi się  najtwardziej jak się da? Oglądałem porówanie golfa gti i człowiek pokazywał że jest róznica jeśli chodzi o najbardziej twarde , natomiast najbardziej miekkie nastawy nie urywały dupy w jego ocenie.

Druga opcja to zwykłe amory i jak bedzie za miekko to bilstein


tutaj film o tym golfie gti
 

Offline Frodo

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 723
  • Pomógł: 244
  • VW: Tiguan II
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: DKTA
  • Moc: 230 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: KR
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - Polo VI
« Odpowiedź #19 dnia: 31 - Maja - 2025 - 22:45:36 »
Ja kupowałem DCC by SUV (np. Tiguan II) nie kołysał się jak kaczka, nie nurkował przy hamowaniu. Jest dużo lepiej pod tym względem nawet w ustawieniu komfort bo jest to system dynamiczny (jak wskazuje nazwa).
Natomiast poza tym (bo mniej kołysania to dla mnie dużo większy komfort) nie odnotowałem większego komfortu od modeli bez DCC, którymi też jeździłem. Więc wydawało mi się, że montują te same sprężyny. Natomiast nie mam pewności, szczególnie w Polo GTI.
 

Tagi wątku: