Autor Wątek: KLUCZYK-PILOT - wymiana baterii, kodowanie, diagnoza awarii  (Przeczytany 46050 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kris17009

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 93
  • Pomógł: 13
  • VW: Tiguan II
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: DKZA
  • Moc: 190 KM
  • Napęd: 4x4
  • Rej: WA
Odp: KLUCZYK-PILOT - wymiana baterii, kodowanie, diagnoza awarii
« Odpowiedź #25 dnia: 17 - Stycznia - 2022 - 14:08:34 »
U mnie pierwsza wymiana po 1,5 roku. trochę się zdziwiłem że tak szybko ale cóż. oczywiście komunikat wcześniej był i około tygodnia minęło zanim wymieniłem baterię.
Miałem tez okazję jeździć Jetta przez dwa tygodnie codziennie z komunikatem o słabej baterii i wytrzymała mimo wszystko.
2020 --> Tiguan II 2.0 TSI 190KM R-Line - szary "indium"
2017 --> Golf VII FL DSG 1.4 TSI 180KM/280Nm(chip) Highline - czarna perła
2012 --> Skoda Octavia II 1.6
 

Offline Marcino

  • :: HighLine
  • Wiadomości: 1341
  • Pomógł: 127
  • VW: Arteon
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: CUPB
  • Moc: 190 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GTC
Odp: KLUCZYK-PILOT - wymiana baterii, kodowanie, diagnoza awarii
« Odpowiedź #26 dnia: 10 - Października - 2022 - 10:58:08 »
Bateria wytrzymała niecałe 2 lata.  Dobrze ze auto miałem otwarte to tylko przyłozyłem kluiczyć przy kierownicy i odpalił a wtedy juz do sklepu i nowa bateria zmieniałem przy kasie :)

Powiedzcie mi jedno czy idzie zakodować w Tiguanie aby wyświetlał ze słaba bateria sie robi ?
U szwagra w passacie jest taki komunikat a mój nic nie wyświetla i później zonk.
2019 - 2024 - Tiguan II 2.0 TDI 150 KM 18r. (skradziony)
2006 - Galant 2.5 V6 + LPG Stag 97r.
Inne - Peugeot 307SW, Mitsubishi Carisma 1.8 GDI, Fiat 126p 78r. :)
 

Offline kris17009

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 93
  • Pomógł: 13
  • VW: Tiguan II
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: DKZA
  • Moc: 190 KM
  • Napęd: 4x4
  • Rej: WA
Odp: KLUCZYK-PILOT - wymiana baterii, kodowanie, diagnoza awarii
« Odpowiedź #27 dnia: 10 - Października - 2022 - 11:10:41 »
Ale u mnie pokazuje takie info. Nie widziałem kodowania w tej kwestii. Jeżeli nie miałeś komunikatu tzn że bateria się uszkodziła i padła niespodziewanie.
2020 --> Tiguan II 2.0 TSI 190KM R-Line - szary "indium"
2017 --> Golf VII FL DSG 1.4 TSI 180KM/280Nm(chip) Highline - czarna perła
2012 --> Skoda Octavia II 1.6
 
Podziękował: Marcino

Offline Frodo

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 735
  • Pomógł: 247
  • VW: Tiguan II
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: DKTA
  • Moc: 230 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: KR
Odp: KLUCZYK-PILOT - wymiana baterii, kodowanie, diagnoza awarii
« Odpowiedź #28 dnia: 11 - Października - 2022 - 17:32:51 »
Różnie bywa z tymi wskazaniami, osobiście w keyless wymieniam baterię co 12 mc by uniknąć niespodzianek.
Koszt jest znikomy.
 

Offline rafal17

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 15
  • VW: Tiguan II FL
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Moc: 150 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
Odp: KLUCZYK-PILOT - wymiana baterii, kodowanie, diagnoza awarii
« Odpowiedź #29 dnia: 26 - Września - 2025 - 14:00:50 »
cześć,
Tiguan II modelowo 2023, produkcja 2024, system keyless
samochód nie wyświetla komunikatów o słabej baterii, natomiast komputer pokazuje mi błąd:
Address 09: Cent. Elect.
1 Fault Found:
204546 - Remote key 2
B147A 18 [00001001] - Current Too Low
Confirmed - Tested Since Memory Clear
że drugi kluczyk ma słabą baterię.

Ten kluczyk nigdy nie był używany, jest trzymany w domu zawinięty w aluminiową folię.
Jak wezmę go do samochodu to przy np zapalaniu zapłonu na nim mrugnie czerwona dioda, jak zapalam zapłon mając w samochodzie pierwszy kluczyk to na nim nie mruga czerwona dioda.
Baterię w drugim kluczyku wymieniłem na nową, ale nadal zachowuje się tak samo (przy zapaleniu zapłonu lub zgaszeniu, przy zapaleniu silnika lub zgaszenia mrugnie czerwona dioda na tym pilocie.
Nie wiem też dlaczego po półtorej roku od zakupu przy nie używania tego kluczyka miałaby być bateria do wymiany, jeżeli w pierwszym kluczyku nie informuje, że bateria jest do wymiany, a on jest używany codziennie.
Dodam, że samochód otwiera się i zamyka bez problemu każdym z tych kluczyków.

Czy to na pewno jest problem z baterią?
Ewentualnie co jeszcze po wymianie baterii trzeba zrobić aby drugi kluczyk zachowywał się tak samo jak pierwszy kluczyk.
 

Tagi wątku: