Autor Wątek: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6  (Przeczytany 24780 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5636
  • Pomógł: 1024
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #50 dnia: 03 - Lutego - 2020 - 19:44:05 »
Gdybym musiał kupić i dołożyć taki DPF, to jakich kosztów mogę się spodziewać ?
Po co ci to?

Koszt zakupu używanego, plus dla mechanika za montaż + dla tunera za zmianę oprogramowania, ile to zależy co i u kogo

Dodano:  03 - Lutego - 2020  -  19:45:15
Bo jeżeli nie był jeszcze wymieniany a auto ma już nie mniej jak 320 tyś km, to chyba trzeba by było to zrobić jak najszybciej ?
myślę że trzeba to zweryfikować
 
Podziękował: irokez_vw

Offline Albercik

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 106
  • Pomógł: 23
  • VW: Passat B7
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGB
  • Moc: 170 KM
  • Skrzynia: DSG
  • Napęd: FWD
  • Rej: WL
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #51 dnia: 05 - Lutego - 2020 - 16:22:20 »
od paru lat, raz na miesiąc, jeździł nim do pracy w Holandii
od początku jak znajomy go kupił, ma wycięty DPF

Odważny gość... W DE za brak DPF masz do 1500 EUR mandatu + laweta do PL... A do Niderlandu droga wiedzie właśnie przez DE ;)

Gdybym musiał kupić i dołożyć taki DPF, to jakich kosztów mogę się spodziewać ?

Samego DPF'a z rurą kupisz za jakieś 1200-1500 (zamiennik - nie polecam) lub 1600-1800 za regenerowany oryginał. Do tego dochodzi koszt zrobienia softu (a dokładniej - przywrócenia oryginalnego) 150-250 zł. Jak już będziesz miał auto i będziesz chciał DPF dołożyć - odezwij się do mnie, bo ktoś z moich znajomych powinien mieć takiego DPF'a, a i soft też się zrobi. W dodatku - bardzo niedaleko od Ciebie ;)

Po co ci to?
Jak auto miało DPF to powinno go mieć. Mój ma 298 tys. km i nic się z nim nie dzieje. Nie ma się co tego bać.

Bo jeżeli nie był jeszcze wymieniany a auto ma już nie mniej jak 320 tyś km, to chyba trzeba by było to zrobić jak najszybciej ?

Już pisałem to w jakimś innym temacie, ale się powtórzę: ja przy każdej zmianie oleju zdejmuję miskę. To nie jest rocket-science, a od razu wiem czy jechać czy wymieniać ;)
 
Podziękował: irokez_vw

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5636
  • Pomógł: 1024
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #52 dnia: 05 - Lutego - 2020 - 21:46:53 »
. Mój ma 298 tys. km i nic się z nim nie dzieje. Nie ma się co tego bać.

Mam czwarte auto z rzędu z DPF i mi nie musisz tego mówić natomiast gdybym miał auto tylko do jeżdżenia w PL to nie montowalbym, wystarczy że jest pucha. Obecnie obowiązujące limity zadymienia dizli na poziomie 0,1 m-1 praktycznie uniemożliwiają stosowanie sankcji za brak DPF, nawet bez DPF spokojnie mieści się w normie. Co innego gdybym miał jeździć przez DE

 
Podziękował: irokez_vw

Offline Albercik

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 106
  • Pomógł: 23
  • VW: Passat B7
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGB
  • Moc: 170 KM
  • Skrzynia: DSG
  • Napęd: FWD
  • Rej: WL
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #53 dnia: 06 - Lutego - 2020 - 09:25:33 »
Obecnie obowiązujące limity zadymienia dizli na poziomie 0,1 m-1 praktycznie uniemożliwiają stosowanie sankcji za brak DPF

Chłop nie napisał czy ma puchę, czy nie. Więc tego nie wiemy. Dodatkowo - w aucie, które miało DPF'a i został on wycięty - zawsze są po tym problemy. Taki standardowy to to, że ECU i tak nabija poziom zapełnienia filtra (wartość kalkulowana) i trzeba to raz na jakiś czas zerować. Oczywiście, przy założeniu, że filtr został dobrze wycięty programowo. Natomiast znam auta, w których został źle zrobiony soft po wycięciu DPF'a i tam to się jaja działy (np. próba wypalania filtra, którego nie ma itd.).

Z ciekawostek: w B7 trzeba założyć wydech z B6 po wycięciu DPF'a, bo B7'mki nie posiadają ani jednego tłumika (w B7 za tłumik robi DPF+katalizator, które są w jednej puszce). Wywalając DPF w B7 robi się przelot :D
 
Podziękował: irokez_vw

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5636
  • Pomógł: 1024
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #54 dnia: 06 - Lutego - 2020 - 09:31:42 »
Doopowaty tuner może spieprzyć każdy soft, od pominięcia samego EGR po DPF czy chiptuning, na to nie masz rady. Zakładając hipotetycznie że pucha jest czyli wzrokowo nic do zarzucenia i tuner zrobił jak należy, wówczas można śmigać i się nie bać
 
Podziękował: irokez_vw

Offline Albercik

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 106
  • Pomógł: 23
  • VW: Passat B7
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGB
  • Moc: 170 KM
  • Skrzynia: DSG
  • Napęd: FWD
  • Rej: WL
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #55 dnia: 06 - Lutego - 2020 - 09:37:41 »
Doopowaty tuner może spieprzyć każdy soft, od pominięcia samego EGR po DPF czy chiptuning, na to nie masz rady. Zakładając hipotetycznie że pucha jest czyli wzrokowo nic do zarzucenia i tuner zrobił jak należy, wówczas można śmigać i się nie bać

Ja tam uważam, że skoro było to ma być ;) Znajomy w BMR dał się namówić na wycięcie DPF'a... I teraz szuka nowego, żeby z powrotem wstawić. Trochę inaczej się sprawa ma w silnikach, które występowały w wersji z DPF i bez. Wtedy można wrzucić soft cały od wersji bez DPF'a i wszystko będzie śmigało elegancko.
 
Podziękował: irokez_vw

Offline irokez_vw

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 55
  • Pomógł: 14
  • VW: Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI-CR
  • Kod: CFFB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: FWD
  • Rej: ERA
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #56 dnia: 09 - Lutego - 2020 - 11:56:38 »
Cześć, @panowie z tyego co wiem od znajomego to auto przy remoncie głowicy i wymianie tłoka, miało wycięty środek DPFa (została puszka) i w sposób profesjonalny zmieniono soft. Od tamtej pory minęło 5-6 lat a znajomy już 3-krotnie sprawdzał poziom zadymienia spalin na zaprzyjaźnionej stacji diagnostycznej. Auto cały czas mieściło się w normie a ja pytałem teoretycznie o dołożenie filtra, bo licho nie śpi i warto wiedzieć z jakimi kosztami musiałbym się zmierzyć. Powiedziałem też znajomemu o tym że w Niemczech mogą mu sprawdzić brak filtr i nałożyć mandat 1500 e, to powiedział że takich bzdur dawno już nie słyszał, bo przez ostanie 20 lat jeździ jako kierowca po EU i jeszcze nigdy nie słyszał żeby jakakolwiek policja w jakimkolwiek kraju badał na "ulicy" zadymienie silnika w aucie obcokrajowca przejeżdżającego tranzytem prze np. Niemcy czy Holandię. Co innego pojazdy tam zarejestrowane a co innego auta obcokrajowców. W każdym bądź razie ten "problem" mnie nie dotyczy, bo nie wybieram się do Niemiec a jeżeli auto mieści się w "normie", to zwyczajnie przejdę nad tym do porządku dziennego.

Na tą chwilę, mój znajomy nie sprzedaje jeszcze tego Passata, bo mieniałby czym jeździć a sam tak naprawdę nie wie co kupić w zamian. Sprawa zakupu tego auta od niego, została przesunięta w czasie o parę miesięcy.

Jak będę miał jeszcze jakieś pytania, to zadam je w tym temacie :vwclubpolska:
Za wszelkie sugestie, rady i porady na razie serdecznie każdemu dziękuję.
Pozdrawiam. 
 

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5636
  • Pomógł: 1024
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #57 dnia: 09 - Lutego - 2020 - 12:46:50 »
miało wycięty środek DPFa (została puszka) i w sposób profesjonalny zmieniono soft. Od tamtej pory minęło 5-6 lat a znajomy już 3-krotnie sprawdzał poziom zadymienia spalin na zaprzyjaźnionej stacji diagnostycznej.
zacytuję klasyka - "no i fajnie", silnik odprężony więc po co psuć coś, co działa bardzo dobrze
 
Podziękował: irokez_vw

Offline irokez_vw

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 55
  • Pomógł: 14
  • VW: Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI-CR
  • Kod: CFFB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: FWD
  • Rej: ERA
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #58 dnia: 14 - Lutego - 2020 - 17:30:30 »
zacytuję klasyka - "no i fajnie", silnik odprężony więc po co psuć coś, co działa bardzo dobrze
I tak właśnie zrobię, a jak trafi się potrzeba założenia DPF-a, to wtedy poszukam rozwiązania :thumbup:
 

Offline Albercik

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 106
  • Pomógł: 23
  • VW: Passat B7
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGB
  • Moc: 170 KM
  • Skrzynia: DSG
  • Napęd: FWD
  • Rej: WL
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #59 dnia: 17 - Lutego - 2020 - 14:39:41 »
2.0 benzyna 211 km.
Ten silnik wciąga więcej oleju, niż benzyny na 100 km ;)

Bardzo dobrze doposażony
Z tym "bardzo dobrze" to bym się kłócił...

jak sprawdzic czy to auto ma juz poprawiony silnik??
one nigdy nie zostały poprawione.  w wersjach od MY2012 niby jest ciut lepiej, ale na zasadzie takiej, że na każdą beczkę oleju w wersji starszej - tutaj dolewamy 3/4 beczki.

niestety - jak chodzi o Passata to tylko 2.0TDi. Silniki benzynowe są straszne. 1.4TSI to nie będę nawet komentował. 1.8TSI i 2.0TSI dają frajdę z jazdy, ale ten olej... No i pozostaje jeszcze 3.2V6 z tym, że a) ma apetyt na paliwko b) przy ok. 200 tys. km występuje w nich pewna usterka, która jest dość droga w naprawie, a potem jest spokój na kolejne 200 tys. km.
 

Offline Vairloff

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 3
  • VW: Passat B5 FL
  • Silnik: 1.8T
  • Napęd: FWD
  • Rej: SM
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #60 dnia: 17 - Lutego - 2020 - 21:36:20 »
ehh szkoda, za kazdym razem jak mysle ze juz wybralem dobre auto to wychodzi kapa
 

Offline Albercik

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 106
  • Pomógł: 23
  • VW: Passat B7
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGB
  • Moc: 170 KM
  • Skrzynia: DSG
  • Napęd: FWD
  • Rej: WL
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #61 dnia: 17 - Lutego - 2020 - 22:16:18 »
Niedawno ze znajomym szukaliśmy. Od września. Kupił w styczniu. I to sporo drożej, niż planował (passat 2011 za 39000 zł).

Niestety - kupno dobrego auta to sztuka, która wymaga czasu.
 

Offline Erykom

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 3
  • Silnik: 1.9 TDI
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #62 dnia: 12 - Kwietnia - 2020 - 17:59:28 »
Planuje zakup Passata B6 tylko mam problem jaki silnik wybrać czy 1.9 140KM czy 2.0 140KM Czym się różnią te silniki? Czy to prawda że 1.9 jest 8v a 2.0 16v i 16v jest bardziej dynamiczne a 8v mniej awaryjne w porównaniu do 16? Proszę o pomoc i wyrozumiałość, mam nadzieję że koledzy zrozumielu Moje pytanie 😉
 

Offline janusz07

  • :: VIP ::
  • Wiadomości: 323
  • Pomógł: 86
  • VW: Passat B5
  • Silnik: 2.8 V6 30V
  • Kod: AQD
  • Moc: 193 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #63 dnia: 12 - Kwietnia - 2020 - 18:29:21 »
Aż spytam, skąd weźmiesz w Passacie B6 silnik 1.9 TDI 140 KM ?

Może zerknij do danych technicznych:  https://vw-clubpolska.pl/index.php/page,passatb6.html
 
Podziękował: doggie

Offline Erykom

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 3
  • Silnik: 1.9 TDI
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #64 dnia: 12 - Kwietnia - 2020 - 18:34:53 »
Wchodziłem na stronę Raporty spalania i tam tak było podane

Dodano:  12 - Kwietnia - 2020  -  19:06:18
Już zapoznałem się z danymi technicznymi. Celuje w zakup 140 KM i czy ten silnik to 8v czy 16v?
 

Offline janusz07

  • :: VIP ::
  • Wiadomości: 323
  • Pomógł: 86
  • VW: Passat B5
  • Silnik: 2.8 V6 30V
  • Kod: AQD
  • Moc: 193 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #65 dnia: 12 - Kwietnia - 2020 - 20:49:00 »
Celuje w zakup 140 KM i czy ten silnik to 8v czy 16v?
I taki i taki, zadaj konkretne pytanie bo na ogólniki ciężko się odpowiada.

Na temat silników 2.0 TDI w B6, zostało już napisane chyba wszystko a w forumowej "pobieralni" plików masz zamieszczony "niezbędnik B6" informacyjny do zakupu Passata B6. Poczytaj ten temat i zawartość niezbędnika, na pewno będzie więcej jasności w temacie. 
 

Offline Albercik

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 106
  • Pomógł: 23
  • VW: Passat B7
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGB
  • Moc: 170 KM
  • Skrzynia: DSG
  • Napęd: FWD
  • Rej: WL
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #66 dnia: 05 - Maja - 2020 - 09:19:43 »
jaki silnik wybrać czy 1.9 140KM czy 2.0 140KM Czym się różnią te silniki?

1. Jak już było napisane - nie ma 1.9 140 KM. Najmocniejszy był 130 KM.
2. co do 2.0 - wszystko zależy od rocznika i oznaczenia silnika. Silniki 2.0 140 KM (BKP) oraz 170 KM (BMR) to silniki na pompowtryskach, które były dość znane z częstych usterek (pękające bloki, padające wtryski, wycierający się ołówek napędu pompy oleju).
3. Jeśli 2.0 140 KM to tylko silnik CBAB - silnik z Common Railem, poprawiony blok już jest, trochę lepszy napęd pompy oleju (choć też należy dbać o niego), nie ma problemu z wtryskami. silniki CBAB są od 2008 roku w górę.
 

Offline grzegorzRT

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 11
  • VW: Passat B6
  • Silnik: 2.0 TDI-CR
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: CG
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #67 dnia: 26 - Maja - 2020 - 22:43:08 »
Witam właśnie kupiłem Passata B6 z silnikiem CBAB 2008r. z niewiarygodnym przebiegiem 157 tys. km.
Jak byłem go oglądać gość pokazał mi książkę serwisową i brief niemiecki który potwierdził że samochód miał jednego właściciela od nowości, no ale nie do końca uwierzyłem w to że 12 letni diesel ma 157 tys. to mniej niż 15 tyś. rocznie następnego dnia zacząłem dzwonić po ASO VW ale historię serwisową udostępniają tylko właścicielom którzy przyjadą do nich danym autem oczywiście za opłatą ale w jednym z serwisów udało mi się doprosić miła panią żeby podała mi po NR VIN, kiedy była ostatnia wizyta w ASO i to pokrywało się z tym co było w książce, więc pojechałem i go kupiłem, ogólne chodzi bardzo ładnie żadnych niepokojących dźwięków.

I mam też pytanie czy w silnikach 2.0 TDI CR [CBAB] jest już całkowicie rozwiązany problem z napędem pompy oleju ?
Dokładna data produkcji to 09.2008 rok.
 

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5636
  • Pomógł: 1024
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #68 dnia: 27 - Maja - 2020 - 10:15:59 »
mam też pytanie czy w tych silnikach jest już całkowicie rozwiązany problem z napędem pompy oleju dokładna data produkcji to 9.2008.
2.0 TDI-CR [CBAB] ma zabierak długości 77 mm więc jest słabszy niż 100 mm ale ogólnie i tak całość jest poprawiona względem poprzednich silników 2.0 TDI-PD. Użytkownicy nie zgłaszają problemów przez 300-400 tys km.
 

Offline grzegorzRT

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 11
  • VW: Passat B6
  • Silnik: 2.0 TDI-CR
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: CG
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #69 dnia: 27 - Maja - 2020 - 19:14:05 »
To dobrze że napęd pompy w tym silniku nie sprawia już częstych problemów, w tym natłoku informacji na temat napędu pompy w 2,0Tdi można się pogubić. Dzięki za konkretne info.

Dodano:  01 - Czerwca - 2020  -  23:26:32
W moim aucie jest sporo korozji na elementach tylnego zawieszenia, czy to norma w B6. Oglądałem też kilka Fordów i tam to była norma każdy z nich tak miał, passatów wiele nie oglądałem.
 

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5636
  • Pomógł: 1024
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #70 dnia: 01 - Czerwca - 2020 - 23:28:16 »
W moim aucie jest sporo korozji na elementach tylnego zawieszenia, czy to norma w B6
A czego tu się spodziewać po ponad 10 letnim aucie, które zaznało soli i chloru na polskich drogach, nic nadzwyczajnego
 

Offline grzegorzRT

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 11
  • VW: Passat B6
  • Silnik: 2.0 TDI-CR
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: CG
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #71 dnia: 02 - Czerwca - 2020 - 07:05:46 »
No właśnie auto nie jeździło po polskich drogach. Miałem wcześniej dwa Francuzy i to starsze i tam od spodu nie było żadnej korozji, trzeba im przyznać że zabezpieczenia antykorozyjne mają bardzo dobre.
 

Offline janusz07

  • :: VIP ::
  • Wiadomości: 323
  • Pomógł: 86
  • VW: Passat B5
  • Silnik: 2.8 V6 30V
  • Kod: AQD
  • Moc: 193 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #72 dnia: 02 - Czerwca - 2020 - 10:14:39 »
Mam 21-letniego Passata B5 i rdzy pod spodem jest jak na lekarstwo.
 

Offline grzegorzRT

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 11
  • VW: Passat B6
  • Silnik: 2.0 TDI-CR
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: CG
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #73 dnia: 02 - Czerwca - 2020 - 11:35:26 »
Widzę że im nowsze auta tym trwałość gorsza ale to już tak jest nie tylko z samochodami. Producentom nie opłaca się robić produktów długo wiecznych bo by po czasie zbyt się zakończył i by nie zarabiali i te serwisy Long-Life pewnie też służą temu żeby silnik za długo nie wytrzymał.
 

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5636
  • Pomógł: 1024
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: ZAKUP KONTROLOWANY - kupujemy Passata B6
« Odpowiedź #74 dnia: 02 - Czerwca - 2020 - 12:16:31 »
Co innego perforacja podwozia a co innego rdzawy nalot na podwoziu, stalowych wahaczach, belce itp...
 

Tagi wątku: