co ile Nm dokręcac bym nie musiał szukać po kolei no ile wałek ile korby nm dokręcac itd.
Widać fachowe podejście do tematu nie zapomnij że większość śrub przy takim remoncie powinna być nowa i to do nich są podawane siły dokręcania .Jeśli planujesz przyoszczędzić i większość lub całość użyć ponownie to zapomnij o dokręcaniu z siłami " książkowymi ".
Co do wymiany oleju po takim remonciku to zależy jak duża będzie ingerencja i obróbki skrawaniem .Jeśli tylko powymieniasz na nowe/używane to po 10-15 tyś .Jeśli dość mocno pójdziesz w obróbkę (honowanie cylindrów ,roztaczanie rowków pierścieniowych ,szlif wału itd .)warto wymienić go po (max ) pierwszym przejechanym tyś .Pozwoli to na usunięcie ewentualnych drobin z ułożenia/dotarcia się elementów współpracujących a dodatkowo ilość jak i kolor (drobin w oleju) pozwoli ocenić na ile remont silnika się udał dając informację czy nie jest potrzebna dodatkowa ingerencja .