Autor Wątek: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny  (Przeczytany 108361 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline drewn0

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 2
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« dnia: 13 - Czerwca - 2018 - 19:36:34 »
Witam.
Proszę o pomoc w ustaleniu sensownego terminu wymiany rozrządu w Tiguan I 2.0 TDI 140 KM z 2010 roku.
Posiadam je od nowości, zakupione w 2010 roku w polskim salonie.
Auto ma przejechane w tym momencie 84 tysiące km. Niestety od ostatnich 4 lat parkuję pod chmurką.
Nigdy nie miałem z nim żadnych problemów, obeszło się bez poważnych awarii.

Jak sądzicie, powinienem wykonać wymianę rozrządu i jeździć ze spokojnym sumieniem ?
Jeden mechanik mówi, że nie ma sensu, drugi za to, że trzeba... I tak to wygląda...
Może wystarczy wymienić sam pasek, który pewnie jest już sparciały, a kolejne wymiany nie są konieczne (typu pompa wody itp.) ?

Gdyby ktoś mógł jeszcze podpowiedzieć z jakimi kosztami może się to wiązać, to też byłbym wdzięczny.
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam

 
 

Offline Zwierzu

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 11
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: AT
  • Napęd: FWD
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #1 dnia: 14 - Czerwca - 2018 - 08:09:51 »
Pasek do zmiany obowiązkowo. Do mechanika, który twierdzi, że nie, lepiej nie jeździj więcej :evilwink:
Co do reszty gratów możesz nie zmieniać, jeśli są w dobrym stanie, ale to też musiałby ocenić ktoś, kto będzie wymieniał pasek.

Kompletny rozrząd INA kosztuje około 600 zł, robocizna 300 zł - średnia cena.
Gdybyś zamawiał komplet, to weź właśnie INA - wychodzi najbardziej ekonomicznie, bo Conti lub Gates mają w pudełkach te same części, a cena 150 wyższa.
Ewentualnie możesz skompletować części osobno.
 

Offline Arti

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 34
  • Pomógł: 5
  • VW: Tiguan I FL
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFFB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #2 dnia: 15 - Czerwca - 2018 - 22:18:38 »
Według tego co podaje instrukcja, to wymiana kompletnego rozrządu co 210 000 km.
 

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6312
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #3 dnia: 17 - Czerwca - 2018 - 17:30:03 »
Jeżeli producent podaje interwał wymiany paska co 210 tyś. km, to w teorii, przy stanie licznika 84 tyś. do wymiany rozrządu byłoby jeszcze bardzo daleko.
Ale patrząc na wiek auta: 8 letni pasek w rozrządzie może zachować się różnie, więc dla świętego spokoju należałoby wymienić go na nowy a przy okazji też resztę gratów.
Co do reszty, to nie jestem zwolennikiem wymiany tylko paska i osobiście przy jednej robocie - wolałbym wymienić cały komplet rozrządu i mieć święty spokój na przynajmniej 5-6 lat. Należy też pamiętać, że paski rozrządu zazwyczaj jak się zrywają lub przeskakują, to nie przez to że guma była kiepskiej jakości, tylko napinacze lub rolki zawiodły.

Co do firmy napinacza i rolek, to tak jak radzi kolega @Zwierzu - INA i będziesz pan zadowolony  ;)

 

Offline dxtr71

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 41
  • Pomógł: 2
  • VW: Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFHC
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #4 dnia: 18 - Czerwca - 2018 - 13:55:02 »
INE możesz kupić w dedykowanym kicie z pompą wody, albo bez. Taki kit wychodzi znacznie taniej (okolice 600zł).
Co ciekawe, z tego co patrzyłem to niektóre manuale zakładają wymianę co 180tys a niektóre co 210tys do tych silników.
Ponoć sugerowana to 150-160tys. Raczej powinieneś wymienić z uwagi na wiek, tak jak koledzy piszą.


Dodano: 19 - Czerwiec - 2018 - 09:27:42
Cóż, mając 84 tys. km faktycznie wymieniłbym chyba sam pasek z uwagi na fakt, że guma może sparcieć.
Natomiast gdzie widziałeś napisane, że przy 180 tyś. km wymiana rolek, co drugą wymianę?
Co drugą wymianę, czyli przy 360 tyś. km? Które rolki tyle wytrzymają?
Jak rozsypie się łożysko i spadnie pasek z rolki to masz silnik do roboty, a rolka kosztuje grosze i naprawdę nie ma się nad czym zastanawiać. Jak kupujesz set od INY to masz najwyżej wybór z pompą czy bez.

Z moich doświadczeń wynika, że jak zaoszczędzisz parę zeta na pompie to i tak za chwilę będziesz ją wymieniał.
180 czy 210 tys to jest tak rzadko, że zrobiłbym trochę wcześniej, mając na uwadze, że producent np. każe wymieniać olej co 30 tyś. km i wcale nie ma w tym ani grama racji.
Czasem lepiej dmuchać na zimne  ;)

PS: Tu masz np efekt wymiany samego paska, bez zmiany rolek:
https://www.forumsamochodowe.pl/zablokowana-rolka-rozrzadu-i-efekty-silnik-1-9-cdti-120km-vt99886.htm

Też kiedyś nie wierzyłem, że łożysko może się rozsypać w formie zablokowania, do czasu aż w robocie, w jednym z motorów krokowych łożysko nie rozleciało się właśnie w taki sposób. Do dziś mam go na półce w celach dydaktycznych.
 

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6312
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #5 dnia: 19 - Czerwca - 2018 - 09:52:22 »
nie spotkałem się z przypadkiem uwalenia rolki by stanęła dęba.
Rolka wcale nie musi stanąć dęba aby zniszczyć pasek, wystarczy że się "zwichruje" i pasek będzie chodził nierówno po rolce prowadzącej. Niejeden taki zniszczony przez rolkę pasek rozrządu widziałem w swoim życiu. Może żaden z tych się nie zerwał ale niedaleko mu było do tego.
Ale to kolego @wesol trzeba wiedzieć, a nie wiecznie pitolić 3 po 3 :D
 

Offline Arti

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 34
  • Pomógł: 5
  • VW: Tiguan I FL
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFFB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #6 dnia: 19 - Czerwca - 2018 - 22:24:26 »
Zdarzył mi się już przypadek, że w Passacie B7 2.0 TDI CR przy przebiegu 90 tyś. km wysiadła pompa wody, zaczęła przepuszczać płyn.
Jeżeli chcesz wymieniać to najlepiej wymień wszystko i nie będziesz już o tym myślał.
 

Offline dxtr71

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 41
  • Pomógł: 2
  • VW: Golf VI
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFHC
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #7 dnia: 20 - Czerwca - 2018 - 10:16:52 »
No, i to jest najsłuszniejsze podejście. A passat był z polskiego ASO czy gdzieś z zagramanicy?
Wtedy ten przebieg można uznać za mało realny. Choć nie wykluczam, że wadliwe pompy mogą się trafić.
 

Offline Arti

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 34
  • Pomógł: 5
  • VW: Tiguan I FL
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFFB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #8 dnia: 20 - Czerwca - 2018 - 22:05:41 »
Passat był zakupiony jako nowe auto w ASO VW - jeden właściciel i autentyczny przebieg.
Co do wymiany rozrządy to z ciekawości sprawdziłem jeszcze w programie Auto Data i nigdzie nie ma podane co ile lat powinno się wymieniać.
Jest tylko podane 210000 km bez limitu czasowego.
 

Offline Spiczy

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 7
  • VW: Touareg I FL
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFFB
  • Moc: 140 KM
  • Napęd: FWD
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #9 dnia: 03 - Lipca - 2018 - 19:20:58 »
Czy ktoś sie orientuje jaki jest koszt wymiany rozrządu w ASO
 

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6312
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #10 dnia: 06 - Sierpnia - 2018 - 09:49:49 »
Są rożne ASO i rożne ceny, nie ma jednej ujednoliconej na części ani na usługę.
Tutaj przykład: http://vw-clubpolska.pl/index.php/topic,5411.0.html

Jak podasz prawidłowy nr VIN, to mogę sprawdzić cenę części i usługi w ASO Lellek  ;)
 

Offline Dawidov

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 4
  • Pomógł: 1
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: RP
2.0 TDI [CBAB, CBDB] - wymiana rozrządu
« Odpowiedź #11 dnia: 10 - Listopada - 2018 - 11:34:23 »
Witam wszystkich,
Zastanawiam się nad samodzielną wymiana rozrządu a że nigdy nie podejmowałem się takich prac chciałbym poprosić o jakieś rady, wskazówki. Może miałby ktoś manuala najlepiej ze zdjęciami lub po prostu opisał krok po kroku co robić. Narzędzia do pracy mam i jeżeli się zdecyduje zakupie blokady. Ż góry dziękuję za wszystkie rady. Aha, mój powóz to Tiguan z 2008 roku z silnikiem 2.0 TDI kod silnika CBAB.  :bry:
 

Offline RommeL

  • clubmen
  • Wiadomości: 62
  • Pomógł: 19
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Kod: CAVA
  • Moc: 150 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: GLE
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #12 dnia: 08 - Lutego - 2019 - 18:04:41 »
@pretor, masz możliwość sprawdzenia kosztu rozrządu i robocizny w VW Tiguan 2010 1.4 TSI 150 KM ? :vwclubpolska:
 

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6312
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #13 dnia: 08 - Lutego - 2019 - 18:09:52 »
@RommeL, oczywiście - podaj nr VIN i jutro sprawdzę w serwisie i u znajomego w lokalnym sklepie ;)
Cenę robocizny, mogę spytać w serwisie i u znajomego mechanika - co wolisz ::) 
 

Offline RommeL

  • clubmen
  • Wiadomości: 62
  • Pomógł: 19
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Kod: CAVA
  • Moc: 150 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: GLE
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #14 dnia: 08 - Lutego - 2019 - 18:16:58 »
Wymianę rozrządu będę raczej robił u mechanika, ale wolę wiedzieć orientacyjną stawkę, żeby mnie czasem z torbami nie puścił.
Także poproszę o robociznę od mechanika.
 

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6312
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #15 dnia: 09 - Lutego - 2019 - 10:40:30 »
Parę przydatnych info:

Cytat: dobrymechanik
Cena wymiany łańcucha rozrządu w Volkswagenie Golfie VI 1.4 TSI 122 KM

Łańcuch rozrządu w teorii jest bezobsługowy i nie podlega wymianie. Praktycznie może dojść do jego rozciągnięcia lub zerwania, a w przypadku Volkswagena Golfa VI 1.4 TSI montowano fabrycznie wadliwy układ rozrządu. Problemem jest zbyt mała ilość zębów na kołach zębatych. Z uwagi na konieczność demontażu miski olejowej i przeprowadzenia wszystkich procesów towarzyszących wymianie łańcucha, czas potrzebny na wykonanie całej wymiany określono na ok. 3 godziny. Cena jaką może żądać mechanik za wykonaną pracę to ok. 600 zł. Cena ta oczywiście będzie się ona różnić w zależności od regionu kraju, wielkości miasta czy renomy warsztatu. Do wymiany rozrządu w 1.4 TSI mechanik musi być wyposażony w blokadę oraz czujnik zegarowy do ustawienia wału korbowego w odpowiedniej pozycji.

Sumując robociznę w wysokości 600 zł i uśredniony koszt poszczególnych elementów na poziomie 750 zł, otrzymujemy całkowity koszt w kwocie ok. 1350 zł.



Części układ rozrządu w VW Golfie VI 1.4 TSI 122 KM:

Łańcuch rozrządu - napędza wałki rozrządu za pomocą kół zębatych - cena ok. 360 zł (Swag).

Napinacz łańcucha - zapobiega drganiom i spadnięciu łańcucha - cena 140-160 zł (Febi, Ina, Swag).

Prowadnica łańcucha - ustala tor poruszania się łańcucha, jednocześnie napinając go za pomocą napinacza - cena 40-70 zł szt. (Swag i Hans Pries).

Uszczelka obudowy rozrządu - podlega każdorazowej wymianie przy demontażu obudowy - cena 90 zł (Curty-Payen).

Uszczelniacz wału - wymiana profilaktyczna. Z czasem może zacząć przepuszczać i konieczne będzie ponowne rozbieranie rozrządu - cena 30-40 zł (Elring, Corteco).

Koło łańcuchowe i nastawnik faz rozrządu - nie zawsze wymagana jest ich wymiana a ich stan musi określić mechanik. Koszty koła łańcuchowego i nastawnika faz rozrządu to kilkaset złotych. Sprzedawane są zazwyczaj w całym zestawie układu rozrządu.

Ceny rozrządu u miejscowego mechanika:
- Łańcuch - 350 zł
- Łańcuch + prowadnice - 477 zł
- Łańcuch + prowadnice + uszczelki - 677 zł
- Komplet z kołami zębatymi - 828 zł (Motive)
- Kompletny rozrząd + robocizna 2200 zł (faktura)

Ceny u mojego znajomego w sklepie:
- Łańcuch + prowadnice + napinacz - 420 zł
- Uszczelka pokrywy łańcucha - 54 zł
- Uszczelniacz wału - 31 zł (Febi)

Ceny z serwisu VAG-a, będę miał w poniedziałek rano ;)
 
Podziękował: RommeL

Offline RommeL

  • clubmen
  • Wiadomości: 62
  • Pomógł: 19
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Kod: CAVA
  • Moc: 150 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: GLE
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #16 dnia: 09 - Lutego - 2019 - 10:48:31 »
Wielkie dzięki.

Dostałem propozycje kupna kompletu rozrządu firmy Febi : rozrząd kpl, łańcuch, ślizgi oraz napinacz za 445 zł . Znajomy mechanik pisał do mnie dzisiaj, że robocizna wyniesie ok 500 zł. Dobrze by było jakbym się zmieścił w 1000 zł. :vw-good:
 

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6312
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #17 dnia: 09 - Lutego - 2019 - 11:04:44 »
Ważne abyś nie oszczędzał na częściach i wymienił wszystko co jest zużyte.
Ważne też, by przy takich kosztach części i robocizny - obowiązkowo wziąć fakturę z wypisanymi nr części i firmą, tak aby przy jakimkolwiek nieszczęściu mieć podkładkę (robocizna uwzględniona osobno).

Zazwyczaj kolega mechanik jest kolegą, dopóki to Ty mu płacisz a on zarabia, jego podejście zmienia się diametralnie, jak okazuje się, że trzeba na jego koszt remontować silnik.
 

Offline RommeL

  • clubmen
  • Wiadomości: 62
  • Pomógł: 19
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Kod: CAVA
  • Moc: 150 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: GLE
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #18 dnia: 09 - Lutego - 2019 - 11:10:14 »
Święte słowa. To jak z każdym sprzętem zakupionym. Kupujesz i wszyscy są szczęśliwi. Jeśli jednak dochodzi do zepsucia lub uszkodzenia to już wtedy znacznie się zmienia  podejście do klienta  :cry:
Mój mechanik zawsze mi daje fakturę i cały opis wykonanych prac. Dodatkowo daje mi gwarancję.
Jednak mało jest takich mechaników. W moim mieście jest ich pełno,a ja i tak wolę jechać 30km do mojego mechanika bo wiem,że jest dobry i uczciwy.

Pozdrawiam.
 

Offline januszO73

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 11
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 110 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: ZM
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #19 dnia: 01 - Sierpnia - 2019 - 16:59:54 »
Witam wszystkich. Zakupiłem właśnie Tiguana z 2008/2009 roku no i trzeba podstawowe zabiegi przy nim wykonać. I tu mam kilka pytań. Jakiego producenta rozrząd polecacie, ja znalazłem coś takiego:  SKF  VKMA 01263 i VKPC 81626 .
Teraz odnośnie płynów eksploatacyjnych:
- do mostu  FEBI nr32590 75W90
- do Haldex`a  FEBI nr101172
- do skrzyni  FEBI nr39071 + 39070
- do silnika jeszcze szukam, ewentualnie może ktoś ma coś sprawdzonego

Przepraszam za brak jakichkolwiek linków do tych towarów, ale jeszcze jestem za młody. ;)
Liczę na wasze opinie!
Pozdrawiam
Janusz

Nikt o linki nie pytał, więc sobie je daruj. Zapoznaj się zasadami pisania tematów na forum i nie twórz tu swojego bałaganu. Dziękuje.
 

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5566
  • Pomógł: 1010
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #20 dnia: 01 - Sierpnia - 2019 - 21:20:34 »
Ale to jest temat o rozrządzie a nie olejach wszelakich :exclaim:

 

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5566
  • Pomógł: 1010
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: 2.0 TDI [CBAB, CBDB] - wymiana rozrządu
« Odpowiedź #21 dnia: 30 - Czerwca - 2020 - 17:41:04 »
Procedura dla 2.0 TDI [CBDB] -> https://vw-clubpolska.pl/index.php?action=downloads;sa=view;down=577

Procedura dla 2.0 TDI [CBAB]
(muszę poszukać, gdzieś miałem w PDF)
 
Podziękował: pitrak

Offline pawlik0289

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 2
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 140 KM
  • Napęd: 4x4
  • Rej: ZST
Odp: 2.0 TDI [CBAB, CBDB] - wymiana rozrządu
« Odpowiedź #22 dnia: 15 - Lutego - 2022 - 11:39:12 »
Udało się może znaleźć do CBAB tę procedurę?
 

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5566
  • Pomógł: 1010
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: 2.0 TDI [CBAB, CBDB] - wymiana rozrządu
« Odpowiedź #23 dnia: 15 - Lutego - 2022 - 17:20:30 »
@pawlik0289
Nie, ale to jest to samo tylko zdaje się jest inna pompa wody

Filmik kro po kroku jak wymienić rozrząd w 2.0 TDI


Tutaj wymiana w CBAB CBAA tyle że po niemiecku

 
Podziękował: pitrak, pawlik0289, leepa3

Offline tomnaj84

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 2847
  • Pomógł: 855
  • VW: Tiguan I FL
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGC
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: FK
Odp: 2.0 TDI [CBAB, CBDB] - wymiana rozrządu
« Odpowiedź #24 dnia: 15 - Lutego - 2022 - 18:20:45 »
Wymieniałem w 2.0 TDI CCH i CFG - 140/180 KM.
Procedury takie same, wygląd i robota też.

Poniżej foto z CCH


VW Tiguan I FL 2.0 TDI 177 KM
Audi RS6 plus Avant quattro 4.0 605 KM
VW Golf V Variant 1.9 TDI 105 KM
 
Podziękował: pawlik0289

Tagi wątku: