Autor Wątek: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny  (Przeczytany 108362 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Piotr_2273

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 9
  • Pomógł: 1
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Moc: 200 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OP
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #25 dnia: 05 - Czerwca - 2022 - 21:54:24 »
Witam.

Mam pytanie:
- jakiej firmy polecacie rozrząd do Tiguan I 2.0 TSI 200 KM [CAWB] z 2009 roku ?
Interesuje mnie komplet razem z okularem, kołami i ślizgami i całą resztą. Ceny są różne.
Czy do silnika 2.0 TSI 200 KM [CAWB], są można dostać same wariatory czy występują tylko z wałkami?
Pozdrawiam.
 

Offline Marek3003

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 7
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Kod: CAXA
  • Moc: 122 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: GCH
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #26 dnia: 16 - Czerwca - 2022 - 20:51:40 »
Dzień dobry.
Mam pytanie o rozrząd w Tiguan I FL 1.4 TSI 122 KM [CAXA] z 2012 roku, aktualny przebieg 100 tyś. km od nowości.
Nr VIN: WVGZZZ5NZDW501828
Pomimo wymian oleju co 5 tyś. km, zaczyna być już słychać łańcuch - zapadła decyzja wymiany.
Niestety serwis twierdzi że do mojego modelu nie ma tzw. zestawu wiec koszt części wycenili na 4161,-pln /sam wariator prawie 2400,-/

Problem w tym ze jest zestaw 03C198229C tzw. poprawiony który według mojego znajomego będzie pasował o ile założę cały - komplet. Koszt zestawu dużo niższy bo około 2400,-.
Moje pytanie czy serwis wprowadza mnie w błąd?
Ten zestaw montowany był daleko później niż w 2012 roku ale jeśli pasuje to dlaczego tego nie mówią?
Chce założyć oryginał bo auto spisuje się doskonale i u mnie w domu ma …. dożywocie 😀
Może ktoś pomóc?
 

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5566
  • Pomógł: 1010
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #27 dnia: 16 - Czerwca - 2022 - 20:56:41 »
Moje pytanie czy serwis wprowadza mnie w błąd?
Nie, ponieważ serwis nie wychodzi poza schematy bo nie nie może, dopasowuje części wyłącznie po VIN pojazdu. Kup na dostępnych aukcjach a będzie dobrze i o połowę taniej
 

Offline Marek3003

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 7
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Kod: CAXA
  • Moc: 122 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: GCH
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #28 dnia: 17 - Czerwca - 2022 - 04:56:31 »
Rozumiem że w większości serwisów Panowie klikają bezmyślnie w komputer i choćby świat się walił to wynik tego klikania jest objawieniem ale może ktoś pomoże mi czy te numery są właściwe ?
Czy można montować ten zestaw teoretycznie przeznaczony według Aso do CAXC do silnika CAXA ?


Dodano:  17 - Czerwca - 2022  -  09:34:48
Może inaczej czy lepiej kupić to co teraz mam tylko nowe czyli zestaw o numerze łańcucha - są na Allegro 03c109158a bez wariatora za 1300,- a wariatora szukać zamiennika Febi?
Czy montować cały zestaw ten poprawiony za 2400,-?
Czy on na 100% pasuje?
Jeszcze pytanie jak po demontażu mechanik oceni czy wariator jest dobry?
Jak to się robi?
 

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5566
  • Pomógł: 1010
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #29 dnia: 17 - Czerwca - 2022 - 10:16:45 »
Nie wiem czy jest sens przepłacać, mój znajomy do swojego CAXA kupił od sprzedawcy wodniksz6 taki zestaw https://allegro.pl/oferta/rozrzad-lancuch-seat-toledo-1-4-tsi-caxa-21-6010ca-11913782268
osobiście nie brałbym zestawu za 2400 zł bo mam wątpliwości czy wytrzyma więcej.

Dodano:  17 - Czerwca - 2022  -  10:20:54
Rozumiem że w większości serwisów Panowie klikają bezmyślnie w komputer i choćby świat się walił to wynik tego klikania jest objawieniem
A czego oczekujesz, że polecą Ci HEPU czy inny zamiennik? W ASO zawsze wynik jest jeden - część OE dobrana pod konkretny VIN, jeśli była kampania serwisowa to podają OE części poprawionej
 

Offline tomkasz

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 508
  • Pomógł: 175
  • Marka: Opel
  • Silnik: 1.4T+LPG
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: KCH
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #30 dnia: 17 - Czerwca - 2022 - 10:45:29 »
Jeżeli chodzi o pytanie czy jakaś inna wersja będzie pasować ... Wystarczy spojrzeć i porównać co jest w zestawie 03C198229C:
https://allegro.pl/oferta/rozrzad-vw-golf-v-vi-5-6-1-4tsi-oryginal-12058396757
Cytuj (zaznaczone)
Nowy oryginalny zestaw rozrządu

Numer katalogowy:
03C198229C / 03C 198 229C / 03C 198 229 C

Zwartość zestawu:
038109158H    - łańcuch rozrządu
03C109507BD  - napinacz łańcucha
03C109088G    - nastawnik faz rozrządu
03C109571K    - koło łańcuchowe
03C105209BD  - koło łańcuchowe Z=19/18
03C109509AA  - prowadnica
03C109469R    - prowadnica

A co jest w ETKA Online https://ifinterface.com/prog/car/cp2/inprog.php dla CAXA:


=Jeździć, tankować,=Nie żałować!=Zmieniać olej i filtry,=Bo twój samochód jest za..bisty!=
 

Offline Marek3003

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 7
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Kod: CAXA
  • Moc: 122 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: GCH
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #31 dnia: 18 - Czerwca - 2022 - 11:09:36 »
Ja tez nie wiem czy jest sens przepłacać ale muszę zadać pytanie.
Wariator w ASO kosztuje 2700 zł - cena z kosmosu.
Zamiennik FEBI około 800 zł
A tu cały zestaw 1000 zł.
To ile kosztuje ten wariator w tym zamienniku? 150 zł ?
Czy jest możliwość by zestaw za 1000,/ wytrzymał kolejne 100 tyś. km?
Czy Pan wodniksz6 da mi gwarancje? To są takie dylematy.
Po prostu nie chce mi się wierzyć, że za cenę 1000,- u sprzedawcy czyli pewnie 600,- producenta można wytworzyć taki zestaw rozrządu. Za 400,- to jest  sam łańcuch do Mercedesa☹️

Dodano:  18 - Czerwca - 2022  -  19:15:09
No ale to było właśnie także moje pytanie. Aso twierdzi ze ten zestaw nie pasuje do mojego. Ten zestaw według nich jest do Caxc. Ja mam łańcuch o oznaczeniu nie H na końcu tylko A i według nich tylko taki mogę założyć
 

Offline tomkasz

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 508
  • Pomógł: 175
  • Marka: Opel
  • Silnik: 1.4T+LPG
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: KCH
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #32 dnia: 18 - Czerwca - 2022 - 21:36:53 »
Ad. Jakość zestawu VW - i tak go ktoś dla nich produkuje. VW sam z siebie może mieć tłocznie, odlewnie, ale raczej nie ma produkcji takich części. Więc to i tak jest zestaw jakiegoś niemieckiego producenta (wnioskując po made in Germany na pudełku).

Ad. Zestaw i dopasowanie. Znalazłem taki ciekawy szczegół na stronie, która chyba "żyje" z rozrządów (więc zakładam, że się zna):

https://rozrzad.pl/pl/p/Rozrzad-lancuch-Skoda-Octavia-1.4-TSI-CAXA-03C198229C/14749

Cytuj (zaznaczone)
Oryginalny komplet łańcucha rozrządu i napędu pompy oleju
zawiera modyfikację producenta -
nowe części zastępują wcześniejszą wersję rozrządu podatną na awarie
Uwaga!!!
W silnikach 1.4 TSI o kodzie CAX_ z numer seryjnym do 011 200 trzeba zastosować zestaw o numerze 03C198229B
Numer silnika znajduje się na białej naklejce na górnej części obudowy rozrządu.
Sześciocyfrowy numer znajduje się za kodem silnika CAX_

Ale akurat łańcuch jest w obu przypadkach "ten poprawiony" czyli H.
=Jeździć, tankować,=Nie żałować!=Zmieniać olej i filtry,=Bo twój samochód jest za..bisty!=
 
Podziękował: doggie

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5566
  • Pomógł: 1010
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #33 dnia: 18 - Czerwca - 2022 - 21:51:11 »
Ad. Zestaw i dopasowanie. Znalazłem taki ciekawy szczegół na stronie, która chyba "żyje" z rozrządów (więc zakładam, że się zna
Najprościej zadać mu pytanie i tyle
 
Podziękował: tomkasz

Offline tomkasz

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 508
  • Pomógł: 175
  • Marka: Opel
  • Silnik: 1.4T+LPG
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: KCH
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #34 dnia: 18 - Czerwca - 2022 - 22:11:02 »
@Marek3003 a Ty planujesz to zakładać: w ASO, niezależnym warsztacie czy sam?
Bo tak najrozsądniej to by chyba było w niezależnym i umówić się żeby sami kupili z sugestią, żeby w miarę możliwości był poprawiony. Jeżeli nie narzucają zbyt wielkiej marży to ogólnie i tak lepiej zaufać komuś kto np. widział jakość wykonania danych producentów i ogólnie da gwarancję na całość ...
=Jeździć, tankować,=Nie żałować!=Zmieniać olej i filtry,=Bo twój samochód jest za..bisty!=
 

Offline Marek3003

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 7
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Kod: CAXA
  • Moc: 122 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: GCH
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #35 dnia: 19 - Czerwca - 2022 - 13:34:30 »
Bardzo dziękuje za pomoc wstępnie zamówię ten
https://rozrzad.pl/pl/p/Rozrzad-lancuch-VW-Tiguan-1.4-TSI-CAXA-CAVA-CTHA-CAVD-CTHD-03C198229C/9446 Tak zlecę wymianę warsztatowi ale jestem człowiekiem o ograniczonym zaufaniu …. wiele razy zostałem oszukany lub po naprawie czy wizycie nawet Aso doświadczyłem totalnego partactwa. Jakbym umiał sam bym to najchętniej zrobił ☹️
 

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5566
  • Pomógł: 1010
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #36 dnia: 20 - Czerwca - 2022 - 09:38:33 »
Przepłacasz za wytłoczony znaczek dla VW bo ten o połowę tańszy nie jest wcale gorszy ale Twoje pieniądze i Twoje decyzje. Dla Volkswagena rozrządy, pompy wody itp... produkują podwykonawcy jak Conti, Dayco czy HEPU tak więc zestaw HEPU to równie dobrze może być ten sam zestaw tylko bez wytłoczonych numerów OE i znaczka VW
 

Offline Marek3003

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 7
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Kod: CAXA
  • Moc: 122 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: GCH
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #37 dnia: 20 - Czerwca - 2022 - 18:17:58 »
Może i przepłacam ale jest jeden problem. W zestawie Hepu wariator to Max Gear. No chyba nikt mnie nie przekona ze ta firma robi nastawniki dla Vw. Nie mogę namierzyć sensownego zamiennika 03c109088g. To „g” jest najważniejsze to poprawiony. Hurtownia Gordon ma obecnie tylko Topran no to chyba jeszcze gorzej. Dlatego prawdopodobnie kupię ten zestaw ze znaczkiem Vw.
Tylko myślałem ze na forum znajdę kogoś - problem tych rozrządów jest przecież powszechny- kto wymieniał, założył taki albo inny zestaw przejechał kilkadziesiąt tysięcy km i jest wszystko w porządku.
 

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5566
  • Pomógł: 1010
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #38 dnia: 20 - Czerwca - 2022 - 18:53:45 »
Zawsze mozna oddać stary do regeneracji do firmy MEHENKER
 

Offline Marek3003

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 7
  • VW: Tiguan I
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Kod: CAXA
  • Moc: 122 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: GCH
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #39 dnia: 02 - Lipca - 2022 - 23:13:48 »
Rozrząd wymieniony!
Wymieniłem przy okazji pompę wody, płyn, napinacz, pasek wielorowkowy, rolkę prowadzącą, olej i filtr.
Robocizna 1 tyś. Chodzi super.
Jest cichszy i jakby lżej wchodził na obroty - jestem bardzo zadowolony.
Stary napinacz był wysunięty prawie na maksa a na łańcuchu widać ślady zużycia.
Miałem 102 tyś. km od nowości.
Więc pomimo tego co mówili Panowie w ASO do mnie pasuje zestaw tzw. poprawiony.

P.s. Mechanik mówił ze ustawianie po wymianie to …poezja, nawet milimetr różnicy a już czujnik wałka nie łapał, pozdrawiam

Proszę aby nie cytować samego siebie! Dziękuję.
 

Offline tomnaj84

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 2847
  • Pomógł: 855
  • VW: Tiguan I FL
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGC
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: FK
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #40 dnia: 03 - Maja - 2024 - 08:28:03 »
Witam, załączam link do działu gdzie można pobrać instrukcję wymiany rozrządu w 2.0 TDI o oznaczeniu CFGC.
W instrukcji znajduje się wykaz potrzebnych narzędzi.

https://vw-clubpolska.pl/index.php?action=downloads;sa=view;down=570       
VW Tiguan I FL 2.0 TDI 177 KM
Audi RS6 plus Avant quattro 4.0 605 KM
VW Golf V Variant 1.9 TDI 105 KM
 
Podziękował: pretor, doggie, shvmp00

Offline DariuszC

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 23
  • VW: Tiguan I FL
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Kod: CZDA
  • Moc: 150 KM
  • Skrzynia: DSG-6
  • Napęd: FWD
  • Rej: EPD
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #41 dnia: 03 - Listopada - 2024 - 17:44:46 »
Cześć
Zastanawiam się czy samodzielna wymiana rozrządu w VW Tiguan 1.4 TSI [CZDA], to skomplikowana "operacja"?

Jakie są wasze doświadczenia, czy ktoś się już na to porwał ?

Według VW pasek wystarcza na 180 tys. km ;). jak często powinno się go wymieniać ?

Obecnie mam przejechane ok 55 tys km auto z 2015 roku.
 

Offline bialekmleko

  • clubmen
  • Wiadomości: 332
  • Pomógł: 78
  • VW: Golf VI
  • Silnik: 1.6 TDI
  • Kod: CAYC
  • Moc: 105 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: 4x4
  • Rej: N
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #42 dnia: 04 - Listopada - 2024 - 16:40:21 »
Obecnie mam przejechane ok 55 tys km auto z 2015 roku.
Albo 180 000 km albo 10 lat więc czas się zbliża.
Golf 1.6 TDI  (sweterek) / Tiguan 2.0 TDI / Renault ZOE - elektryk (reniferek)
 
Podziękował: DariuszC

Offline tomnaj84

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 2847
  • Pomógł: 855
  • VW: Tiguan I FL
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGC
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: FK
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #43 dnia: 04 - Listopada - 2024 - 19:57:25 »
Ja mam dane, że rozrząd co 120 tyś km lub 98 miesięcy.

VW Tiguan I FL 2.0 TDI 177 KM
Audi RS6 plus Avant quattro 4.0 605 KM
VW Golf V Variant 1.9 TDI 105 KM
 

Online yogibabu

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 134
  • Pomógł: 35
  • VW: Passat B8
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: DFHA
  • Moc: 190 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: WPR
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #44 dnia: 04 - Listopada - 2024 - 21:23:25 »
120 dla trudnych warunków eksploatacyjnych.
 

Offline tomnaj84

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 2847
  • Pomógł: 855
  • VW: Tiguan I FL
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGC
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: FK
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #45 dnia: 04 - Listopada - 2024 - 21:32:47 »
Zgadza się, ale warunki są jakie są.
Osobiście nie wierzę w to co serwisy piszą.
Np. dla QI6 średnie zapylenie, brak wymaganej wymiany rozrządu.
Nic nie jest wieczne.
Serwisy twierdzą też, że oleje w skrzyniach biegów są wieczne i nie wymienialne. 
VW Tiguan I FL 2.0 TDI 177 KM
Audi RS6 plus Avant quattro 4.0 605 KM
VW Golf V Variant 1.9 TDI 105 KM
 

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6312
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
ROZRZĄD - wymina i dobór części
« Odpowiedź #46 dnia: 23 - Grudnia - 2024 - 14:16:36 »
Witam.
Moje auto - Tiguan I 2.0 TDI 140 KM [CBAB] z 2008 roku, aktualny przebieg 233 tyś km.
Parę dni temu przy temp. zewnętrznej plus/minus 0 stopni, odpaliłem auto i spod maski usłyszałem dziwny dźwięk.
Dźwięk dobiegał z okolic rozrządu i przypominał łożysko chodzące bez smaru - trwało to chwilę (1-2 minuty) i zaraz ucichło.
Wcześniej nic podobnego nie było słychać, więc uważam, że to któraś z rolek prowadzących pasek rozrządu, powoli ma już dość.
Według poprzedniego właściciela, zaraz po sprowadzeniu auta (2019), przy stanie 195 tyś. km został wymieniony rozrząd.
Nie mam powodów aby w to bezgranicznie wierzyć ale też nie mam na to żadnych papierów, więc uważam, że jak najszybciej, należy wymienić rozrząd w moim aucie.
Było czy nie było, to jeśli był wymieniany, ma nie mniej jak prawie 40 tyś. km.

Zapodałem temat rozrządu, mojemu lokalnemu sprzedawcy i poniżej zestawy do wyboru:
- INA - 450 zł (bez pompy)
- Conti - 530 zł (bez pompy)

Pompy wody:
- Dolz - 107 zł
- Hepu- 138 zł
- ORG.- 319 zł (producent nieznany)

Planuję wymianę rozrządu na styczeń/luty przy stanie max 235 tyś. km ale mam mały dylemat co wybrać  ::)
Płyn chłodniczy będzie spuszczony, więc chyba dobrze byłoby go wymienić na nowy  ::)

 

Offline tomnaj84

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 2847
  • Pomógł: 855
  • VW: Tiguan I FL
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGC
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: FK
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #47 dnia: 23 - Grudnia - 2024 - 16:39:17 »
Płyn chłodniczy będzie spuszczony, więc chyba dobrze byłoby go wymienić na nowy 
Takie rzeczy powinny być lane zawsze nowe .
Obie dwie firmy są dobre , tylko pytanie dlaczego bez pompy wody ?

Dodano:  24 - Grudnia - 2024  -  20:56:31
Zestaw INA mogę Ci zaproponować za 505 PLN brutto. Już z pompą wody.
VW Tiguan I FL 2.0 TDI 177 KM
Audi RS6 plus Avant quattro 4.0 605 KM
VW Golf V Variant 1.9 TDI 105 KM
 
Podziękował: pretor

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6312
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #48 dnia: 13 - Stycznia - 2025 - 10:15:50 »
Witam.
Pytanie do użytkowników Tiguan I 2.0 TDI - ile na tą chwilę kosztuje wymiana kompletnego rozrządu w warsztacie z fakturą ?
Interesuje mnie cena samej usługi w polskim warsztacie.
 

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5566
  • Pomógł: 1010
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: ROZRZĄD - interwał, wymiana, ceny części i robocizny
« Odpowiedź #49 dnia: 13 - Stycznia - 2025 - 12:01:39 »
To zależne zapewne od warsztatu, w ubiegłym roku mój znajomy mechanik kasował 400 zł plus to co do ewentualnej faktury czyli wyjdzie 500 zł
 
Podziękował: pretor

Tagi wątku: