0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody VW Caddy (typ 2K), wyprodukowane w Niemczech, w okresie między 1 listopada 2003 r. a 14 stycznia 2013 r., mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.W pojazdach mogą poluzować się połączenia śrubowe sworznia sprężyny gazowej, która podpiera pokrywę tylną silnika. W najgorszym przypadku możliwe jest oderwanie sworznia kulistego i odpadnięcie pokrywy tylnej silnika.Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną powiadomieni listami poleconymi o usterkach, jakie mogą występować w ich pojazdach. Klienci zostaną również poinformowani o konieczności wizyty w autoryzowanym serwisie w celu sprawdzenia, czy usterka występuje i wykonania stosownej naprawy (zamontowania nowego sworznia kulistego z dodatkową podkładką).Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań, Centrum Informacji Klienta: 0 801 200 400; email: info@volkswagen.pl; http://www.volkswagen.pl).
Przedsiębiorca Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach VW Caddy EcoFuel (2K / 2KN), wyprodukowane pomiędzy 01.09.2005 r. i 31.05.2010 r. w Niemczech, wyposażonych w silniki o oznaczeniu BSX i CDGA, na skutek niewystarczającej kontroli instalacji gazowej mogły nie zostać zidentyfikowane ogniska korozji. W takim przypadku wytrzymałość ścianek zbiorników paliwa CNG mogła ulec redukcji. W wyniku zmniejszenia wytrzymałości ścianek, zbiornik może pęknąć. W przypadku pęknięcia zbiornika paliwa CNG istnieje znaczące ryzyko obrażeń z zagrożeniem dla zdrowia i życia.Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą listownie zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu przeprowadzenia kontroli i w razie potrzeby na wymiany zbiorników paliwa CNG.Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań; tel.: 61 650 39 55).
Przedsiębiorca Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach VW Caddy III (2K), wyprodukowanych pomiędzy 01.06.2010 r. a 12.10.2013 r. w Niemczech, z silnikami o kodzie "BSX" lub "CDGA", zbiorniki gazu ziemnego mogą być narażone na działanie czynników zewnętrznych, co wiąże się z ryzykiem mechanicznego uszkodzenia powłoki lakierniczej. Uszkodzona powłoka może nie zapewniać wystarczającej ochrony przed korozją i w konsekwencji uszkodzeniem zbiornika.Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą listownie zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu wymiany zbiorników gazu ziemnego.Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.. (adres: ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań; tel.: 61 650 39 55).
Przedsiębiorca Volkswagen Group Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Poznaniu, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach marki VW Caddy III (2K, 2KN) wyprodukowanych pomiędzy 20.05.2008 r. a 28.08.2010 r. w Niemczech, może dojść do niewystarczającego połączenia z masą sterownika ABS/ESP (MK-60) i w rezultacie do przerwania przepływu prądu. Wada może skutkować nieprawidłowym działaniem pojazdu i zwiększa ryzyko wypadku.Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą listownie zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu dokonania naprawy.Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań; tel.: 61 650 39 55).
Przedsiębiorca Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach VW Caddy KA Basis (SAA), Caddy KO Trend (SAB), Caddy Maxi KA Basis (SAH), Caddy Maxi KO Trend (SAJ), wyprodukowanych w Niemczech między 22.02 a 27.03.2018 r., na zaczepach blokady tulei prowadnic zagłówków przednich foteli (po ich lewej stronie) mogła powstać ostra krawędź, która uniemożliwia blokadę zagłówka. Może to skutkować wysunięciem się zagłówka z oparcia siedzenia podczas wypadku, co zwiększa ryzyko obrażeń.Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą listownie zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu wymiany lewych prowadnic zagłówka w przednich fotelach.Informacji związanych z kampanią udziela Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań; tel.: 61 650 39 55).
Przedsiębiorca Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Volkswagen Caddy (typ: 2K), wyprodukowanych w Niemczech od 10.07 do 29.11.2018 r., włóknina tapicerki oparcia mogła zostać zamontowana odwrotną stroną. W razie zadziałania bocznej poduszki bezpieczeństwa, perforacja tapicerki znajduje się po nieprawidłowej stronie, uniemożliwiając prawidłowe rozwinięcie się poduszki, co zwiększa ryzyko obrażeń.Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą listownie zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu sprawdzenia tapicerki oparcia w obu przednich siedzeniach i, w razie konieczności, jej wymiany.Informacji związanych z kampanią udziela Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań; tel.: 61 650 35 88).