Autor Wątek: 1.9 TDI PD [AVB] - Pompo-wtryskiwacze podają za dużą ilość paliwa.  (Przeczytany 14730 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline edek112

• :: TrendLine
  • VW: Passat B5 FL
  • Silnik: 1.9 TDI-PD
  • Kod: AVB
  • Moc: 100 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: WR
Witam, zamierzam zrobić chiptuning. Pojechałem do gościa dziś żeby się dowiedzieć co i jak i czy w ogóle warto. Podpiął do kompa i wszystko gra oprócz pompowtryskiwaczy. Powiedział mi ze są wartości od 2.10 do 1.7 . Zapytał mnie czy mi dymi , szarpie ale żadnych takich objawów nie mam . Mam się martwić? Wymieniać pompowtryskiwacze? Nie znam się kompletnie na tym. A jeśli chodzi o chiptuning to się nie zgodził przez te pompki.

Offline wesol

•  -baned-
  • Moc: ?? KM
Więcej danych. Wartości to czego są?  Co za auto co za silnik. Logi zapodaj.

Offline edek112

Nie mam logów niestety. Byłem teraz u mechanika i tez sprawdzał pod komp i powiedział ze 1.8 -1.5 w tych granicach na biegu jałowym. Nic więcej mi nie powiedzieli elektryk jak i mechanik. Jedynie mechanik mi powiedział że jak zmieniali usczelkę pod głowicą to pompki ustawił na 270stopni, mówił żebym się umówił na regulacje i wtedy je ustawi na 250. Przykro mi ale więcej danych nie mam. Ogolnie mechanik mówił że trzymają się w normie, a elektryk mówi że podają za dużo, i sam nie wiem co robić. Passat 1.9TDI 101KM AVB 2003r. Wiem że na monitorze u elektryka było coś takiego jak na grafice tylko u mnie wartości były 2.1,1.7,1.7,2,1.

[załącznik usunięty przez administratora]

Offline PiterPiotruś

• clubmen
  • VW: Golf IV
  • Kod: ATD
  • Skrzynia: MT