Cześć,
Dzięki za Wasze odpowiedzi.
W ASO naprawy robią według instrukcji serwisowej a ona nie przewiduje wymiany tego paska
Ok, rozumiem, aczkolwiek, wydaje mi się, że ogarnięty mechanik, powinien od razu podpowiedzieć na co zwrócić uwagę, tym bardziej, że klient:
a) zlecił wyminę rozrządu, pompę wody, uszczelek, oleju w mostach, oleju w reduktorze, dwumas, itp... taki full serwis ze wskazaniem [prośbą] o wyminę wszystkiego co należy wymienić przy przebiegu 200kkm
b) klient nie jest mechanikiem i nie musi wiedzieć co i kiedy należy wymieniać, nie ma też dostępu do serwisówek i checklist.
c) klient nie stęka, że drogo, płaci bez mrugnięcia okiem- trzeba to trzeba wymieniamy i tyle.
Co do remontu to trzeba by go rozebrać i oszacować koszta naprawy i wtedy podjąć decyzję-remont czy używka.
Czy możesz kogoś polecić? Będę wdzięczny.
Polecam tego sprzedawcę, zakupiłem juz kilka sztuk u niego i bez zastrzeżeń.
Dzięki, zadzwonię na pewno.