Dzień Dobry.
Mam problem z brakiem wysokiego ciśnienia w układzie paliwowym VW Passat B6 1.6 FSI 115 KM.
Błąd z komputera:
004195 - Fuel Pressure Regulation
P1063 - 002 - Control Range Not Reached
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 143539 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 19:39:00
Freeze Frame:
RPM: 920 /min
Load: 51.7 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 3.0°C
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17501/P1093/004243
https://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=nl&u=http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-17471.html&prev=search
Bloki 103, 106, 140, 141,:


Zanalizująć wartości ze strony:
h ttp://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/2.0l_TFSI_(AXX/BGB/BPJ/BPY/BWA)#Checking_Fuel_Pressure
Martwią mnie wartości
106: Fuel Rail Pressure(actual)
103: Adaptaion Vaule elect.
140: Fuel Rail Pressure(actual)
Zauważone wcześniej błędy:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P0091/000145http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P310C/012556http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18728/P2296/008854http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/19545/P3089/012425Logi dynamiczne pokazywały brak ciśnienia niskiego. Błędy wskazywały na pompe niskiego ciśnienia. Została wymieniona pompa nisiego cieśnienia.
Problem nie zniknął ale lista błędów się zmieniła - i logi dynamiczne pokazują coś innego. Po wielu tygodniach postanowiłem zabrać samochód. Opisuję sytuacje po odebraniu auta.
Co już wiem:
- po wymianie pompy ciśnienie niskie jest ok (5-6bar) i błędy związane z pompą z baku zniknęły
- ciśnienie niskie jest ok - mieści się w granicach (5-6bar)
- silnik posiada filtr paliwa w pompie - został wyczyszczony
- mam też błędy misfire przez złą mieszanek paliwo/powietrze - nie zajmować się nimi bo są stukiem niskiego ciśnienia paliwa
Zastanawiam się co może być przyczyną, co sprawdzić?
Czy układ w tych silnikach może się zapowietrzyć?
Jakie logi zebrać?
Może przeprowadzić jakąś adaptacje? mam VCDS
Pozdrawiam.
Kamil