Autor Wątek: 1.6 FSI - brak wysokiego ciśnienia paliwa ?  (Przeczytany 2538 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pierwszy

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 2
  • VW: Passat B6
  • Silnik: 1.6 FSI
  • Moc: 115 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: LRY
1.6 FSI - brak wysokiego ciśnienia paliwa ?
« dnia: 10 - Stycznia - 2021 - 18:55:01 »
​Dzień Dobry.
Mam problem z brakiem wysokiego ciśnienia w układzie paliwowym VW Passat B6 1.6 FSI 115 KM.

Błąd z komputera:
004195 - Fuel Pressure Regulation
P1063 - 002 - Control Range Not Reached
  Freeze Frame:
  Fault Status: 01100010
  Fault Priority: 0
  Fault Frequency: 1
  Reset counter: 255
  Mileage: 143539 km
  Time Indication: 0
  Date: 2000.00.00
  Time: 19:39:00
  Freeze Frame:
    RPM: 920 /min
    Load: 51.7 %
    Speed: 0.0 km/h
    Temperature: 3.0°C

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17501/P1093/004243
https://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=nl&u=http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-17471.html&prev=search

Bloki 103, 106, 140, 141,:
 



Zanalizująć wartości ze strony:
h ttp://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/2.0l_TFSI_(AXX/BGB/BPJ/BPY/BWA)#Checking_Fuel_Pressure
Martwią mnie wartości

106: Fuel Rail Pressure(actual)
103: Adaptaion Vaule elect.
140: Fuel Rail Pressure(actual)

Zauważone wcześniej błędy:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P0091/000145
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P310C/012556
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18728/P2296/008854
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/19545/P3089/012425

Logi dynamiczne pokazywały brak ciśnienia niskiego.  Błędy wskazywały na pompe niskiego ciśnienia. Została wymieniona pompa nisiego cieśnienia.
Problem nie zniknął ale lista błędów się zmieniła - i logi dynamiczne pokazują coś innego. Po wielu tygodniach postanowiłem zabrać samochód. Opisuję sytuacje po odebraniu auta.

Co już wiem:
- po wymianie pompy ciśnienie niskie jest ok (5-6bar) i błędy związane z pompą z baku zniknęły
- ciśnienie niskie jest ok - mieści się w granicach  (5-6bar)
- silnik posiada filtr paliwa w pompie - został wyczyszczony
- mam też błędy misfire przez złą mieszanek paliwo/powietrze - nie zajmować się nimi bo są stukiem niskiego ciśnienia paliwa

Zastanawiam się co może być przyczyną, co sprawdzić?
Czy układ w tych silnikach może się zapowietrzyć?
Jakie logi zebrać?
Może przeprowadzić jakąś adaptacje? mam VCDS

Pozdrawiam.
Kamil

 

Tagi wątku: