Forum VW Club Polska - grupa VAG
»
VOLKSWAGEN :: WARSZTAT
»
Passat
» Passat B5
Zobacz pełną wersję:
Passat B5
1
2
3
4
5
6
»
1.9 TDI-PD [AJM] - nierówna praca silnika
ABS - wymiana czujnika w tylnym kole
EGR silnik AHU cieknie
Światła przednie- zamiennik czy regeneracja
Cieknie woda od strony pasażera
TEMPOMAT - nie działa a komputer nie widzi czujnika sprzęgła
1.9 TDI [AVF] - błąd 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation (brak mocy)
2.0 [ALT]+LPG - silnik zapala tylko za drugim razem
2.0 [AZM] - zawór Odpowietrzania/wentylujący par paliwa
1.9 TDI - czyszczenie wtryskiwaczy za pomocą TEC2000
2.0 [ALT] - czujnik wałka luzem
KOŁA-FELGI-OPONY - Passat B5
1.8T - problem z odpalaniem
1.9 TDI [AJM] - brak mocy
1.9 TDI-PD - zimny silnik bardzo słabo zapala
DRZWI-TAPICERKA - demontaż i spasowanie
1.9 TDI-PD [AVF] - brak mocy i zwiększone spalanie
1.9 TDI-VP [AFN] - brak mocy
Jak założyć chromowe listwy
1.6 [ALZ] + LPG - silnik gaśnie w czasie jazdy
HAMULCE-TARCZE-KLOCKI - Passat B5
ALARM - uruchamia się w nieprzewidywalny sposób
1.9 TDI-PD - test sytemu odmy/separatora oleju
1.6 [AHL] + LPG - na gazie brak mocy i szarpie
1.8T [ANB] - turbina przeładowuje
2.5 TDI [AFB] - silnik zgasł podczas jazdy i nie zapala
1.8 20V [ARG] - bardzo głośne wycie klekotanie terkotanie silnika
1.8i [ADR] - błąd przepustnicy
1.9 TDI AUTOMAT - szarpnięcie podczas hamowania
1.6 [ALZ] + LPG - ciepły silnik słabo zapala
1.9 TDI-PD [AVF] - turbo "dmucha" od 2tyś. obr.
1.8T [AWT] - błąd katalizatora 16804
TIPTRONIC - osłona skrzyni biegów - pomoc w zakupie
SERWIS OLEJOWY - wybór oleju, filtrów, interwał wymiany [Passat B5]
1.8 T [AWT] - przelewanie wody w nagrzewnicy
Podsufitka - demontaż i montaż anteny w sedanie
MODUŁ KOMFORTU - zmiana 1J0*J na 1C0*A
1.9 TDI [AWX] - ubytek płynu chłodzącego
1.9 TDI-PD [AVF] - silnik nie chce zapalić po wizycie u mechanika
1.8T [AWT] - podłączeniem eżektora
1.8T - DIAGNOSTYKA AWARII - temat zbiorczy
ABS/ESP - święcące kontrolki
1.9 TDI [AFN] - długo kręci
ELEKTRYKA - zwarcie lampki - kluczyk przestał reagować
1.8T [AWT]+LPG - za mała moc reduktora - skutki dla silnika
1.9 TDI [AHU] - błąd: 533 - przepływomierz masowy powietrza G70 zwarcie do plusa.
1.9 TDI [AFN] - silnik nie odpala
USZKODZONE PÓŁOSIE - wibracje auta przy wyższych prędkościach
ABS - miganie kontrolki przy gaszeniu silnika
1.9 TDI [AFN] - silnik ciężko odpala, słychać stuki