Trochę poczytałem, poszukałem i porównałem kodowania, które są w internecie. Nieznacznie różnią się między sobą, ale wyciągnąłem jakieś wnioski z tego wszystkiego. Zakodowałem i działa, razem z adaptacyjnym prowadzeniem po torze, komunikat czasami wyświetla o konieczności przejęcia kontroli, błędów brak, czyli wszystko niby git, jest jedno "ale" - w jakich sytuacjach powinny być wibracje? Za każdym razem, gdy przekraczam linię, czy tylko w jakichś określonych? Przejechałem z asystentem (bez adaptacyjnego prowadzenia) około 500-600 km + 50 km z adaptacyjnym prowadzeniem i ani razu nie odczułem wibracji, najeżdżałem specjalnie linie, przekraczałem je bez kierunku i nic. Czy może coś przeoczyłem?
Przy kodowaniu jedna adaptacja nie była możliwa - "Indywidualne ustaw.asys.kontroli pasa przy zacisku 15 ZAŁ", tutaj jest na szaro "Funkcja niedostępna" i nic nie można zmienić