Witam zwracam się z problemem do was mam nadzieję że mi pomożecie. Problem polega na tym że wymieniałem dwumase i przy okazji uszczelniacz wału tył ,mam problem z ustawieniem ściągałem skrzynie już drugi raz i tym razem ustawiłem blokadę grzebień w koło zębate wału i uszczelniacz razem z impulsatorem z takim plastikiem ustalającym położenie tej koronki wzgledem uszczelniacza. Złożyłem skrzynie przychodzi do odpalu i nie trzyma wolnych obrotów kręci się do 5tys ale z czkawką . Przed wymianą dwu masy i uszczelniacza było wszystko okej. Silnik to Bkp 140km passat b6. Dodam to że jak odepne czujnik wału to samochód odpala trzyma 1100obrotów i kręci się max do 3 tys,jak podepne czujnik wału to ciężko pali i gaśnie nie trzyma wolnych obrotów. Wywala błąd 16705 na zapiętym czujniku.
Chciałem się zapytać o to jak głęboko wbić koronkę , czy może jest inny sposób na prawidłowe ustawienie tej koronki i o to jaka blokada jest dedykowana do tego silnika grzebień ze znaczkiem po lewej stronie czy po prawej? Wydaje mi się że ta z grzebieniem po lewej stronie bo wtedy pasują mi blokady w wałki rozrządu