Witam wszystkich, męczy mnie jedna, irytująca drobnostka, która nie pozwala mi się do końca cieszyć autem.
Passat B6 1.8 TSI [BZB] Tiptronic.
Mianowicie chodzi o to, że podczas wciśnięcia gazu w podłogę, lub po prostu bardziej mocniejszego dodawania gazu, auto ma spore przyduszenie, coś w rodzaju jakby ESP zapobiegało uślizgu kół, a podkreślę przy wyłączonym dzieje się identyczna sytuacja.
Dzieje się to w granicach 4 do 5tyś obrotów, przez chwilę, po czym auto przyśpiesza tak jak powinno, mogę to porównać do sekundowego odcięcia doładowania a potem powrotu na pełne doładowanie.
Dręczy mnie to już jakiś czas, bardzo podejrzewam dwie opcję, cewki zapłonowe jak i również fabryczne DV.
Ktoś spotkał się z czymś podobnym? Nie chcę kupować wszystkiego na raz żeby nie potrzebnie wymieniać coś, co jest sprawne.
Samochód jest po remapie, lecz zupełnie to samo się działo już o wiele wcześniej przed remapem.