Autor Wątek: TERMIN ODBIORU Touran II  (Przeczytany 1855 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mmw

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 8
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
TERMIN ODBIORU Touran II
« dnia: 26 - Marca - 2019 - 10:40:27 »
Cześć  :bry:

Czy ktoś jeszcze kupuje nowe Tourany?

Zamówiony pod koniec września 2018, przewidziany do produkcji dopiero 13/14. tydzień br.
TSI 1.5 EVO z DSG, Highline z paroma dorzuconymi pakietami i bajerami.
 

Offline FrankTank

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 5
  • VW: Touran II
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Napęd: FWD
  • Rej: SK
Odp: TERMIN ODBIORU AUTA
« Odpowiedź #1 dnia: 23 - Kwietnia - 2019 - 23:37:13 »
Mój Touran zamówiony w 06.2018r. do tej pory nie mam informacji kiedy zostanie wyprodukowany....

Macie informacje z czego wynikają takie opóźnienia ?
 

Offline mmw

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 8
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
Odp: TERMIN ODBIORU AUTA
« Odpowiedź #2 dnia: 24 - Kwietnia - 2019 - 09:34:38 »
Wow, to już naprawdę długo się robi. Jaką wersję silnikową zamówiłeś? Jakieś specjalne wyposażenie? Opóźnienia tłumaczą wprowadzeniem WLTP, od sprzedawcy usłyszałem też o problemach z dostępnością osprzętu do silników TSI - wg niego w drugiej połowie roku sytuacja ma wrócić do normy.
 

Offline FrankTank

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 5
  • VW: Touran II
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Napęd: FWD
  • Rej: SK
Odp: TERMIN ODBIORU AUTA
« Odpowiedź #3 dnia: 24 - Kwietnia - 2019 - 10:03:24 »
Zamówiłem 2.0 TDI 150 KM, 7 os., DSG7, jeżeli chodzi o wyposażenie to dość bogate: pakiet R-Line, nawigacja PRO, Pakiet Technologiczny, Pakiet Lusterka, Hak, Kamera cofania, ACC, Pakiet Business, Easy Open, Pakiet przeglądów, przedłożona gwarancja.... i jeszcze jakieś drobiazgi o ktorych teraz nie pamietam.

Wątpię żeby wyposażenie było powodem opóźnień.
Generalnie denerwuje mnie brak informacji o tygodniu produkcyjnym.
 

Offline mmw

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 8
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
Odp: TERMIN ODBIORU AUTA
« Odpowiedź #4 dnia: 24 - Kwietnia - 2019 - 10:30:02 »
Sugerowałbym Ci napisanie reklamacji do VW. Sprawnie odpisują i w moim przypadku poza drobną rekompensatą finansową nawet podali termin produkcji, który okazał się już tym finalnym.
 

Offline FrankTank

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 5
  • VW: Touran II
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Napęd: FWD
  • Rej: SK
Odp: TERMIN ODBIORU AUTA
« Odpowiedź #5 dnia: 24 - Kwietnia - 2019 - 20:43:51 »
Gdzie składa się reklamacje w VW ?
 

Offline mmw

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 8
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
Odp: TERMIN ODBIORU AUTA
« Odpowiedź #6 dnia: 24 - Kwietnia - 2019 - 21:01:17 »
Wystarczy zwykły formularz kontaktowy na ich stronie: https://www.volkswagen.pl/app/dccforms/vw-pl/Kontakt/pl/
 

Offline FrankTank

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 5
  • VW: Touran II
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Napęd: FWD
  • Rej: SK
Odp: TERMIN ODBIORU AUTA
« Odpowiedź #7 dnia: 27 - Kwietnia - 2019 - 15:08:57 »
Niestety kontakt przez zwykły formularz na stronie nie wystarcza.
Dostałem taką odpowiedź z VW, może przyda się tam informacja wszystkim czekającym na wyprodukowanie auta:

"W załączeniu przesyłam formularz reklamacji, który po wypełnieniu i odesłaniu do Biura Obsługi Klienta zostanie zarejestrowany i przyjęty do rozpatrzenia. Pracownik Biura skontaktuje się z Panem z wyjaśnieniem dotyczącym zgłoszonego problemu tak szybko jak będzie to możliwe. Termin ustawowy to 14 dni kalendarzowych, lecz z reguły staramy się odpowiadać Klientom wcześniej.

Kontakt do Biura Obsługi Klienta Volkswagen:

Biuro Obsługi Klienta Volkswagen
ul. Krańcowa 44
PL 61-037 Poznań (z dopiskiem: reklamacja/skarga)
Nr tel: 61 62 73 000
e-mail. bokvw@volkswagen.pl"
 

Tagi wątku: