Autor Wątek: 1.9 TDI [BXE] - awaria, wymieniać czy naprawiać ?  (Przeczytany 3141 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline visq7

• :: StartLine
  • VW: Golf Plus
  • Silnik: 1.9 TDI
  • Napęd: FWD
  • Rej: GCH
1.9 TDI [BXE] - awaria, wymieniać czy naprawiać ?
« dnia: 30 - Maja - 2019 - 16:50:17 »
Witam , jako że nie mogłem się doszukać otworzyłem nowy wątek.Pacjent to
Model : VW Golf Plus
Kod silnkka : 1.9TdI 105Km BXE
Rok produkcji : 2007
Przebgieg 250 tys.
Olej : 10w40 Castrol Edge
Więc tak sprawa wygląda następująco iż serduszko mojego golfika stwierdziło że pora się rozerwać i pokazało kopytko , mechanik mówi iż to typowe dla silnika z oznaczeniem BXE które były wadliwe i mianowicie mam pytanie jaki silnik i czy w ogóle mogę wsadzić zamiast bxe bo jestem zielony w tym temacie.

Pozdrawiam.
P.S : Może któryś z forumowiczów ma w miarę dobrych pieniądzach na sprzedaż silnik ? , oferty prosze na pw. :)

Offline pretor

• administrator
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK

Offline visq7

Odp: AWARIA SILNIKA 1.9 TDI [BXE] - wymieniać czy naprawiać ?
« Odpowiedź #2 dnia: 31 - Maja - 2019 - 07:34:00 »
Podczas spokojnej jazdy autostradą (110km/h) był jeden wielki huk , kupa dymu i stop engine. Nie jestem zbyt wielkim znawcom samochodów ale jak na moje oko to wygląda na dziurę w bloku. Mam okazję kupić silnik BXE z VW Jetta z 2007r z miarę niskim przebiegiem, z jednej strony zależało by mi na jak najkrótszym czasie naprawy oraz wiadomo po jak najniższych kosztach. Mechanik ogólnie zaleca mi wymianę dołu silnika na jakiś inny ale jak słyszę gadkę typu " a tu trzeba będzie porzeźbić tam postukać to już się boję. Zanim trafiłem tutaj przeglądnełem mase stron i już sam nie wiem co mam myśleć bo każdy pisze co innego.????

Offline pretor

• administrator
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB