Autor Wątek: AKCJE SERWISOWE- Sharan II (7N)  (Przeczytany 2873 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6312
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
AKCJE SERWISOWE- Sharan II (7N)
« dnia: 09 - Listopada - 2018 - 21:07:11 »



2018/10/23 - akcja serwisowa - Sharan II (7N)

Cytat: UOKiK
Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach VW Sharan II (7N), wyprodukowanych w Niemczech i Portugalii między 13.09 a 07.11.2016 r., wadliwe połączenie spawane generatora gazu może spowodować, że podczas wypadku poduszka bezpieczeństwa przedniego pasażera zostanie napełniona niewystarczającą ilością gazu.

Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą listownie zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu wymiany poduszki bezpieczeństwa przedniego pasażera.

Informacji związanych z kampanią udziela Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań; tel.: 61 650 39 55).

Fabryczną akcją serwisową na rynku polskim objętych jest xxx samochodów VW Sharan II.
Więcej na: https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=14879



2020/11/16 - akcja serwisowa Sharan II (7N)

Cytuj (zaznaczone)
Przedsiębiorca Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Volkswagen, modele: Sharan (typ: 7N), wyprodukowanych w Niemczech od 06.01. do 22.12.2015 r., może dojść do nieuzasadnionego uruchomienia poduszki bezpieczeństwa lub napinacza pasa bezpieczeństwa, co zwiększa ryzyko obrażeń.

Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą listownie zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu aktualizacji oprogramowania sterownika poduszek bezpieczeństwa.

Informacji związanych z kampanią udziela Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań; tel.: 61 650 35 88).


Fabryczną akcją serwisową na rynku polskim objętych jest 1158 samochodów VW Sharan II.
Więcej na: https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=16950
 
Podziękował: delminator11

Offline GASIOR

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 14
  • VW: Sharan II FL
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 184 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: AKCJE SERWISOWE- Sharan II (7N)
« Odpowiedź #1 dnia: 30 - Października - 2023 - 11:29:03 »
Dostałem akcje serwisowa 23DH EA288 czy wgrywac czy nie .?
 

Offline tomnaj84

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 2848
  • Pomógł: 855
  • VW: Tiguan I FL
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGC
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: FK
Odp: AKCJE SERWISOWE- Sharan II (7N)
« Odpowiedź #2 dnia: 30 - Października - 2023 - 13:21:34 »
 Upade obniża temperaturę spalin, przez co wytwarza się mniej tlenków azotu, ale więcej sadzy, co wpływa na EGR. Na  forach w de duż o tym piszą , Ci którzy korzystaja z niezaleznych serwisów nie decydują się na to. Osoby które serwisują auta w aso i mają przedłuzone gwarancje bo akcja dotyczy aut do 2017 roku, jak nie chcą aktualizacji to muszą podpisać oświadczenie.
VW Tiguan I FL 2.0 TDI 177 KM
Audi RS6 plus Avant quattro 4.0 605 KM
VW Golf V Variant 1.9 TDI 105 KM
 

Tagi wątku: sharan ii