Autor Wątek: REGENERACJA: wałka wewnętrznego mechanizmu różnicowego [Sharan 00-10]  (Przeczytany 4022 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline peters

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 86
  • Pomógł: 2
  • VW: Sharan I 1FL
  • Silnik: 1.9 TDI-PD
  • Kod: ASZ
  • Moc: 115 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: WZ
Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Z tego wzgledu ze z mojego auta zaczęły wydobywać sie rozne dziwne dźwięki (przeważnie podczas ruszania) to czas bylo sie tym zajac.
Jako ze auto potrzebne jest co kilka dni wiec zostawilem wszystko i zakasałem rekawy. Bylo jeszcze wzglednie na dworze to dzialalem. Juz mialem zajechac do MotoMax Toruń ale jeden ze znajomych z forum, dał mi namiar do Piotra ze Sląska i on mi to wykonal w jakosci jakiej oczekiwalem i troche taniej niz w Toruniu.
Czy jest to zahartowane nie wiem, nie zdazylem zapytac. Przy okazji to zrobie.
Przy okazji powymieniałem troche gratow co zamowilem wczesniej.
Jeszcze musze wymienic oslone na przegubie wewnętrznym i musze znalesc jakis numer tej oslony wiec jak ktos mi pomoze to bedzie wdzięczny.
Tylko dobrej firmy prosze.

Wkleje troche fotek dla pozostalych uczestnikow.
Nie interesowaly mnie jakis chinskie zamienniki,gdyz nie lubie podchodzi do tematu kilka razy. Choc nad wałekiem wewnętrznym, mechanizm różnicowy MEYLE 1004980244/S
sie zastanawialem.






U mnie delikatnie byl grubszy ten frez na wejsciu do skrzyni. Lecz nie wyczuwalem wiekszego luzu.
Obydwie czesci byly orginalne Vw. Roznily sie tylko na koncu literka M i F




A to stare u mnie, przed wymiana.





Z tym pierścieniem dystansowym ( miedziany, mosiezny) jest problem, na necie sa inne wymiary i sie nie zgadzaja z naszymi od Sharana.



To juz historia.Tak wygladalo to u mnie i jezdzilo caly czas. Ale nie wiadomo ile by to czasu posłużyło.




Mala uwaga nie trzeba spuszczać oleju, ja tak zrobilem. Wystarczy pochylić ostro auto na druga strone.
Na wysokosc ze mozna sie swobodnie położyć pod auto do strony prawego kola.


Życie jest ciężkie. Szczególnie jak się auta psują.
I brak czasu na wszystko.
 
Podziękował: pretor

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6286
  • Pomógł: 1585
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: Regeneracja walka pośredniego tzw. Frezu.
« Odpowiedź #1 dnia: 01 - Marca - 2018 - 13:50:18 »
@peters, zdjęcia i fotorelacja EXTRA  :vwclubpolska:

PS. Widzę że udało Ci się skorzystać z serwisu flickra  ;)
 

Offline peters

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 86
  • Pomógł: 2
  • VW: Sharan I 1FL
  • Silnik: 1.9 TDI-PD
  • Kod: ASZ
  • Moc: 115 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: WZ
Odp: Regeneracja walka pośredniego tzw. Frezu.
« Odpowiedź #2 dnia: 01 - Marca - 2018 - 14:48:28 »
No podziekowal. Staralem sie jak moglem. Mysle ze nie wyszlo najgozej.   ;)
Życie jest ciężkie. Szczególnie jak się auta psują.
I brak czasu na wszystko.
 

Offline andrew7800

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 1637
  • Pomógł: 70
  • VW: Sharan I 2FL
  • Model: Minivan
  • Silnik: 2.0 TDI-PD
  • Kod: BRT
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: BKL
Odp: Regeneracja wałka pośredniego tzw. Frezu.
« Odpowiedź #3 dnia: 02 - Marca - 2018 - 02:45:13 »
Wszystko super. Udało sie upiec dwie pieczenie przy jednym ogniu.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

 

Offline peters

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 86
  • Pomógł: 2
  • VW: Sharan I 1FL
  • Silnik: 1.9 TDI-PD
  • Kod: ASZ
  • Moc: 115 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: WZ
Odp: Regeneracja wałka pośredniego tzw. Frezu.
« Odpowiedź #4 dnia: 04 - Marca - 2018 - 22:48:07 »
Jeszcze czasami słyszę odgłosy podobne do tych ostatnich na starym frezie. Podczas przełączania biegów.
Myślę ze to od sprężyn na dwu-masie.
Życie jest ciężkie. Szczególnie jak się auta psują.
I brak czasu na wszystko.
 

Offline andrew7800

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 1637
  • Pomógł: 70
  • VW: Sharan I 2FL
  • Model: Minivan
  • Silnik: 2.0 TDI-PD
  • Kod: BRT
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: BKL
Odp: Regeneracja wałka pośredniego tzw. Frezu.
« Odpowiedź #5 dnia: 06 - Marca - 2018 - 00:14:13 »
Czy jak gasisz silnik w aucie to odgłosy wibracji zostały? Tak jak na jednym z nagrań które odsłuchałem?
 

Offline peters

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 86
  • Pomógł: 2
  • VW: Sharan I 1FL
  • Silnik: 1.9 TDI-PD
  • Kod: ASZ
  • Moc: 115 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: WZ
Odp: Regeneracja wałka pośredniego tzw. Frezu.
« Odpowiedź #6 dnia: 06 - Marca - 2018 - 08:52:26 »
Przy gaszeniu odgłosy sa i jak przełączam biegi od 1 do 5( bo 6 rzadko używam). Dwu-masa sie klania,ale na razie nie bede robil. Musze tak jeździć.
Sprezyny na dwumasie sa juz rozciagniete i dlatego dzwonia,tak mi cos podobnie tlumaczyl kolega Red.
Życie jest ciężkie. Szczególnie jak się auta psują.
I brak czasu na wszystko.
 

Offline andrew7800

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 1637
  • Pomógł: 70
  • VW: Sharan I 2FL
  • Model: Minivan
  • Silnik: 2.0 TDI-PD
  • Kod: BRT
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: BKL
Odp: Regeneracja wałka pośredniego tzw. Frezu.
« Odpowiedź #7 dnia: 06 - Marca - 2018 - 17:14:15 »
Też tak myślałem że i dwumas do roboty. Jak będziesz miał czas to postaraj się wymienić bo możesz sobie coś więcej uszkodzić a to zbędne wydatki. Z frezem sobie poradziłeś to i ze sprzęgłem ogarniesz temat. ;)
 

Tagi wątku: