0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
https://e.autokult.pl/volkswagen-laczy-sily-z-chinczykami-razem-stworza-elektrycznego-suv-a,7000880154462752a
Przy okazji wszystkim Paniom uczestniczącym w życiu forum życzę wszystkiego co najlepsze
„Nadużywanie ekranów dotykowych to problem całej branży, ponieważ prawie każdy producent pojazdów przenosi kluczowe elementy sterujące na centralne ekrany dotykowe, co zmusza kierowców do odrywania wzroku od drogi i zwiększa ryzyko wypadków, rozpraszając uwagę” - mówi Matthew Avery, dyrektor ds. rozwoju strategicznego Euro NCAP.
Każdy grzebiący w ustawieniach podczas jazdy, stwarza takie samo lub nawet większe zagrożenie, jak ten co rozmawia przez telefon bez zestawu głośnomówiącego lub ten który wiąże sznurówki w butach a kieruje pojazdem.
To były czasy używania telefonu w aucie .
A tu śnieg pada na Pomorzu.
takie trzykołowe wynalazki to coś, co w Niemczech jest dość popularnym rozwiązaniem. FIAT 500 przebudowany przez firmę Ellenator ma nieco mniej mocy, teoretycznie trzy koła i może być używany przez konkretną grupę osób.
Taki FIAT 500 przeznaczony jest dla 16-latków
Niemiecka firma Ellenator za około 7000 euro może przekształcić takie modele, jak Fiat 500, VW Polo, Skodę Fabię i Seata Ibizę w pojazdy „trójkołowe” (mimo że w rzeczywistości wciąż mają 4 koła) kategorii L5e, które mogą prowadzić 16-latkowie w Niemczech. Ellenator pozbywa się standardowej tylnej osi, aby umieścić na niej 14-calowe koła oddalone od siebie kilka centymetrów. Standardowe nadkola przykryte zostają blachą. Zastosowanie ECU sprawia, że jednostka generuje tylko 20 KM. Dzięki tym zmianom auto klasyfikowane jest jako trójkołowiec, bowiem ma rozstaw kół poniżej 46,5 cm (choć technicznie nadal ma 4 koła) i nadaje się do prowadzenia przez osoby w wieku 16 lat. Tylne koła kręcą się niezależnie od siebie. Trzeba się liczyć, że tego typu modyfikacja negatywnie wpływa na stabilność i właściwości jezdne samochodu. Na szczęście przywrócenie pojazdu do stanu fabrycznego nie jest specjalnie skomplikowane.
Ale że jak, czekałeś w gotowości z telefonem jak jechał czy może to ustawka ze znajomymi
„trójkołowe” (mimo że w rzeczywistości wciąż mają 4 koła) kategorii L5e, które mogą prowadzić 16-latkowie w Niemczech.