Autor Wątek: Luźne gatki...od rana do nocy  (Przeczytany 413940 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline tomnaj84

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 2870
  • Pomógł: 865
  • VW: Tiguan I FL
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGC
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: FK
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2400 dnia: 10 - Sierpnia - 2023 - 08:45:43 »
Takie audi jak wrzuciłeś to koszt między 2500-3500 € .  Ktoś kto przyprowadził to nie zrobi tego za friko przecież. A wybierając kilka aut na oględziny zawsze coś trafisz . I wracasz na kołach.  Na miejscu w PL  coś trafić jest ciężko jak sam widzisz. A jadąc dalej też tracisz czas.

Tak dla informacji,  na każdej tablicy z DE jest bita data ważnego przeglądu to te znaczki co są tu na tylniej tablicy.  Sumarum auto chyba nie jest wyrejestrowane skoro ma takowe tablice. Trzeba uważać też z tym.
VW Tiguan I FL 2.0 TDI 177 KM
Audi RS6 plus Avant quattro 4.0 605 KM
VW Golf V Variant 1.9 TDI 105 KM
 

Offline Marcino

  • :: HighLine
  • Wiadomości: 1328
  • Pomógł: 126
  • VW: Arteon
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: CUPB
  • Moc: 190 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GTC
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2401 dnia: 10 - Sierpnia - 2023 - 09:08:43 »
@Marcino tego sprzedawcy z Tczewa przypadkiem nie znasz?
Nie znam, nawet miejsca nie kojarze.

A na weekend do Krakowa jadę, trzeba gniazdo przyszykować juniorowi na studia. Puki co zabiera mi galanta w manualu i jezdzi, wyglada to przyzwoicie.  Jak wsiada do Tiguana i jedziemy gdzieś w miasto to mówi ze z DSG to jak by gra bo nic nie trzeba robić.
Myślicie ze można mu dać poprowadzić Tiguana w trasie na A1 ?
2019 - 2024 - Tiguan II 2.0 TDI 150 KM 18r. skradziony
2006 - Galant 2.5 V6 + LPG Stag 97r.
Inne - Peugeot 307SW, Mitsubishi Carisma 1.8 GDI, Fiat 126p 78r. :)
 

Offline tomnaj84

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 2870
  • Pomógł: 865
  • VW: Tiguan I FL
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGC
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: FK
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2402 dnia: 10 - Sierpnia - 2023 - 09:18:58 »
Czemu by nie , byle by się nie przyzwyczaił . Zresztą lepiej pod Twoim okiem niż sam.

Gesendet von meinem SM-S908B mit Tapatalk

VW Tiguan I FL 2.0 TDI 177 KM
Audi RS6 plus Avant quattro 4.0 605 KM
VW Golf V Variant 1.9 TDI 105 KM
 

Online doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5595
  • Pomógł: 1014
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2403 dnia: 10 - Sierpnia - 2023 - 09:38:36 »
A jadąc dalej też tracisz czas.
Dlatego szukam wokół komina, jak pisałem nie mam czasu ani ochoty jeździć po DE, bynajmniej nie za takim tanim autem.

Dodano:  10 - Sierpnia - 2023  -  09:39:58
Sumarum auto chyba nie jest wyrejestrowane skoro ma takowe tablice. Trzeba uważać też z tym.

Skoro kupił to auto jest wymeldowane a do zdjęć zakladają lewe tablice. Na żadnego "Niemca" nigdy nie kupuje się aut
 

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6335
  • Pomógł: 1604
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2404 dnia: 10 - Sierpnia - 2023 - 11:17:42 »
Od jutra przez 3-dni będę moim tigiem w Jeleniej Górze, jeśli ktoś chciałby sprawdzić jakiś egzemplarz VW - to w sobotę mogę wygospodarować 1-2 godziny i rzucić okiem  ;)
 

Online doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5595
  • Pomógł: 1014
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2405 dnia: 18 - Sierpnia - 2023 - 08:36:17 »
Nowy silnik diesla Mazdy, 6 cylindrów, 3.3 litra pojemności i średnie spalanie z dystansu 8000 km przy wadze ponad 1900 kg modelu CX60, rewelacja

 

Offline Marcino

  • :: HighLine
  • Wiadomości: 1328
  • Pomógł: 126
  • VW: Arteon
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: CUPB
  • Moc: 190 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GTC
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2406 dnia: 18 - Sierpnia - 2023 - 11:59:45 »
Słyszałem ze o tej mazdzie i jej silniku wszyscy w superlatywach sie wypowiadają ze się da...
2019 - 2024 - Tiguan II 2.0 TDI 150 KM 18r. skradziony
2006 - Galant 2.5 V6 + LPG Stag 97r.
Inne - Peugeot 307SW, Mitsubishi Carisma 1.8 GDI, Fiat 126p 78r. :)
 

Offline Frodo

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 703
  • Pomógł: 239
  • VW: Tiguan II
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: DKTA
  • Moc: 230 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: KR
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2407 dnia: 28 - Sierpnia - 2023 - 17:37:44 »
Macie może jakieś porównanie pomiędzy Tigiem II a Audi Q5 II. Szczególnie czy pneumatyczne zawieszenie to naprawdę rewelacja i ewentualne inne duże różnice lub... ich brak. Czy też jaka opcja jest szczególnie fajna...
 

Offline tomnaj84

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 2870
  • Pomógł: 865
  • VW: Tiguan I FL
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGC
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: FK
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2408 dnia: 28 - Sierpnia - 2023 - 19:10:08 »
Mogę się wypowiedzieć o pneumatycznym zawiasie , jest fajne , wygodne,  ustawiasz co chcesz uzuskac w sensie komforu. W trybie adaptacji na przykład, samo się utwardza przy pewnych prędkościach lub robi się miękkie.  Można też samemu wybrac wysokość. Mam w rs6 , jeździłem z takim w rsq7, q7 etron. Jeśli mowa o Audi. Trzeba pamiętać żeby przy unoszeniu auta w celu zmiany kół na przykład wprowadzić w tryb serwisowy. No i jest na pewno droższe w naprawie. Raczej zamienniki nie wchodzą w grę,  przynajmniej na ten moment. Do prac przy nim już potrzeba kompa.

Gesendet von meinem SM-S908B mit Tapatalk
VW Tiguan I FL 2.0 TDI 177 KM
Audi RS6 plus Avant quattro 4.0 605 KM
VW Golf V Variant 1.9 TDI 105 KM
 
Podziękował: Frodo

Online doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5595
  • Pomógł: 1014
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2409 dnia: 29 - Sierpnia - 2023 - 00:00:16 »
Porównując Q5 II do TII w zasadzie wszystko przemawia wg mnie za Q5 oprócz ceny
 
Podziękował: Frodo

Offline tomnaj84

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 2870
  • Pomógł: 865
  • VW: Tiguan I FL
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGC
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: FK
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2410 dnia: 29 - Sierpnia - 2023 - 09:35:55 »


......przemawia wg mnie za Q5 oprócz ceny

Cena nie bierze się z powietrza,  Audi zawsze było o poziom wyżej jeśli chodzi o wyposażenie czy wykończenie a raczej materiały do tego służące.  Wiadomo jest to rodzina,  że tak to nazwę a VW to taki trochę ubogi kuzyn.

Gesendet von meinem SM-S908B mit Tapatalk

VW Tiguan I FL 2.0 TDI 177 KM
Audi RS6 plus Avant quattro 4.0 605 KM
VW Golf V Variant 1.9 TDI 105 KM
 

Online Adam204

  • clubmen
  • Wiadomości: 97
  • Pomógł: 12
  • VW: Passat B6
  • Model: Variant
  • Wersja: Comfortline
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: KOL
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2411 dnia: 29 - Sierpnia - 2023 - 12:58:28 »
Wiadomo jest to rodzina,  że tak to nazwę a VW to taki trochę ubogi kuzyn.
Ubogi kuzyn to ja bym powiedział o Skodzie i Seacie a nie VW
- Passat B6 2.0 TDI [CBAB] 2010
- Tiguan I   2.0 TDI [CBBB] 2009
 

Offline Frodo

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 703
  • Pomógł: 239
  • VW: Tiguan II
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: DKTA
  • Moc: 230 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: KR
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2412 dnia: 29 - Sierpnia - 2023 - 13:08:28 »
Tylko widzę, że te Audi u nas sprzedają zupełnie gołe i wszystko super drogie... :o
Co do biednych kuzynów to w Atece w wersji FR miałem standardowo fajną Alacantre i elektryczny fotel, a w Tigu elektryczny dostępny tylko do wątpliwej jakości skóry... Skoda szczególnie LK też ma swoje plusy...
 
Podziękował: doggie

Online doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5595
  • Pomógł: 1014
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2413 dnia: 29 - Sierpnia - 2023 - 15:46:58 »
Porównując VW do FR i LK.to można mieć wrażenie że to ubogi kuzyn Skody i Seata :P
 

Offline Marcino

  • :: HighLine
  • Wiadomości: 1328
  • Pomógł: 126
  • VW: Arteon
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: CUPB
  • Moc: 190 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GTC
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2414 dnia: 30 - Sierpnia - 2023 - 09:44:56 »
Ja jednak nie jestem gadzeciazem. Leon FR jakoś mnie nie rusza z tymi swoimi przeszyciami na czerwono itp... 

W weekend zlot Mitsumianki w Grudziądzu a pożniej jade na południe Kraków i strony rodzinne. Trzeba młodego wesprzeć w zakwaterowaniu sie na studia.
2019 - 2024 - Tiguan II 2.0 TDI 150 KM 18r. skradziony
2006 - Galant 2.5 V6 + LPG Stag 97r.
Inne - Peugeot 307SW, Mitsubishi Carisma 1.8 GDI, Fiat 126p 78r. :)
 

Offline bialekmleko

  • clubmen
  • Wiadomości: 333
  • Pomógł: 79
  • VW: Golf VI
  • Silnik: 1.6 TDI
  • Kod: CAYC
  • Moc: 105 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: 4x4
  • Rej: N
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2415 dnia: 31 - Sierpnia - 2023 - 09:04:25 »
dlaczego musieli wstawić telewizor zamiast deski rozdzielczej
Czyli można dostać karę za korzystanie z panela gdy chcemy zmienić temperaturę. Tak jak kierowca z niemiec który regulował pracę wycieraczek.
https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/niemiecki-sad-ukaral-kierowce-tesli-za-obsluge-ekranu-dotykowego-podczas-jazdy/nsr4svg
Golf 1.6 TDI  (sweterek) / Tiguan 2.0 TDI / Renault ZOE - elektryk (reniferek)
 

Offline tomnaj84

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 2870
  • Pomógł: 865
  • VW: Tiguan I FL
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGC
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: FK
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2416 dnia: 31 - Sierpnia - 2023 - 09:35:01 »
@bialekmleko odnosząc się do twojego posta z vw news..  kierowca nie zachował szczególnej ostrożności podczas prowadzenia pojazdu i wypadł z drogi.  Naraził innych użytkowników więc moim zdaniem słusznie, że dostał mandat.
Dla mnie to parodia jest z tymi telewizorami w aucie. Ale jeśli czegoś się nie ogarnia to należy się zatrzymać i ustawić co trzeba.
Dlatego jestem fanem Starej motoryzacji.

Gesendet von meinem SM-S908B mit Tapatalk

VW Tiguan I FL 2.0 TDI 177 KM
Audi RS6 plus Avant quattro 4.0 605 KM
VW Golf V Variant 1.9 TDI 105 KM
 

Offline bialekmleko

  • clubmen
  • Wiadomości: 333
  • Pomógł: 79
  • VW: Golf VI
  • Silnik: 1.6 TDI
  • Kod: CAYC
  • Moc: 105 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: 4x4
  • Rej: N
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2417 dnia: 31 - Sierpnia - 2023 - 12:38:15 »
@tomnaj84 racja nie zachował ostrożności, o którą ciężko gdy szuka się prostej funkcji wcześniej dostępnej z jednego przycisku. Wprowadzając ekrany dotykowe producenci przenoszą do nich różne funkcje, przykładowo kiedyś w radiu był przycisk szukania stacji teraz jest na ekranie dotykowym. Kiedyś przyciskało się na wyczucie lub odruchowo teraz musisz spojrzeć czy w niego trafisz.
Golf 1.6 TDI  (sweterek) / Tiguan 2.0 TDI / Renault ZOE - elektryk (reniferek)
 
Podziękował: doggie

Offline Frodo

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 703
  • Pomógł: 239
  • VW: Tiguan II
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: DKTA
  • Moc: 230 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: KR
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2418 dnia: 31 - Sierpnia - 2023 - 12:54:37 »
Z przyciskami też coraz gorzej i wiele z tych rozwiązań jest zupełnie nieprzemyślanych. Np. jeśli ktoś na autostradzie lub serpentynach zechce zmienić ustawienie DCC na twardsze, to niewykonalne bez wielokrotnego wciskania przycisku i śledzenia na ekranie co się dzieje... w najmniej odpowiednim momencie! Kto wymyślił pokrętło *i* przycisk do zmiany trybów jazdy... (Np. w Atece samo pokrętło pełni tą funkcję i już jest 3x lepiej bo jednak łatwiej na coś ustawić pokrętło niż odpowiednią liczbę razy coś wciskać, przy czym ta odpowiednia liczba zależy od... ostatniego ustawienia.  :o ) Powinna być możliwość połączenia z wyborem "S" dla skrzyni biegów i co najmniej 2-3 przyciski w aucie, które można sobie dowolnie zaprogramować.
 
Podziękował: doggie

Online doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5595
  • Pomógł: 1014
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2419 dnia: 31 - Sierpnia - 2023 - 13:25:15 »
Jaki wniosek z tej dyskusji? Dacia panowie, Dacia  :D

W Tiguanie I FL czułem sie lepiej niż w obecnym TII
 

Offline Frodo

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 703
  • Pomógł: 239
  • VW: Tiguan II
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: DKTA
  • Moc: 230 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: KR
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2420 dnia: 31 - Sierpnia - 2023 - 13:51:09 »
Nie no, dla mnie to jednak drobne wady. Ogólnie Tiga bardzo sobie chwalę  :D , szczególnie za silnik, skrzynię, DCC, 4x4, ergoActive, światła, audio, widoczność, kamery 360, ACC, względnie dobre wyciszenie, przesuwana tylna kanapa i ogólnie wyskoki komfort podróżowania - bardzo dobrze się sprawdza dla rodziny! Dla mnie silnik jest perłą - oczywiście w swojej klasie... (Np. jazda podobną (rozmiar kół, model/wyposażenie) Atecą bardziej angażowała, ale też nie wiem do końca dlaczego zdecydowanie bardziej męczyła na długich tasach. Silnik 190 TSI i DSG były dużo bardziej ospałe i szczególnie na wyższych obrotach silnik ewidentnie dostawał zadyszki, czego zupełnie nie odczuwam w 230, mimo że niby FR i na papierze osiągi niewiele się różniły. Przesuwana ze zmienny kątem oparcia kanapa nie była dostępna, a to dla mnie duża wada - jakoś dużo łatwiej zapakować się do Tiga. Przesuwa się parę cm i już np. wchodzi rower czy hulajnoga, a w Atece zostaje tylko składanie całego siedzenia.)
Największa wada mojego Tiga to wysokie spalanie nawet do 15 *po mieście, w korkach* (w tym roku nad morzem, przy lekkim ruchu nierzadko miałem 7-8 w cyklu mieszanym). Brakuje też dostępności elektrycznego ustawienia fotela z pamięcią (bez konieczności wyboru tego co nazywają skórą), gdy jest więcej niż 1 kierowca.
Ale ogólnie zdecydowanie na plus i uważam model za bardzo udany!
 

Offline Marcino

  • :: HighLine
  • Wiadomości: 1328
  • Pomógł: 126
  • VW: Arteon
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: CUPB
  • Moc: 190 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GTC
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2421 dnia: 31 - Sierpnia - 2023 - 16:28:42 »
Kółka starowania nawiewem mi pasują, choć przyznam ze klimatronik działa sprawianie, najczęściej ustawiany na 21.5st C a nawiew jeden mniej niż tryb auto czyli czesto na 2kreski i jest git nbie trzeba grzebać i zmieniać.

Przesuwana ze zmienny kątem oparcia kanapa nie była dostępna, a to dla mnie duża wada - jakoś dużo łatwiej zapakować się do Tiga. Przesuwa się parę cm i już np. wchodzi rower czy hulajnoga, a w Atece zostaje tylko składanie całego siedzenia.)
Przesuwana kanapa i ustawienie pochylenia to najlepsza opcja, nie siedzi sie tak jak za karę z tyłu. Moj synek 192cm sie tam miesci i nie narzeka.
Nie mam takich wypasionych wyposażeń i mocy jak wasze, ale jestem zadowolony z komfortu podróżowania Tigiem II, nie jeździłem I gen.
Zastanawiam sie nawet nad wyjęciem tylnej kanapy i bagażnika aby wybrać sie we dwoje na dłuższa wycieczkę tiguanem z opcją spania w samochodzie,.
2019 - 2024 - Tiguan II 2.0 TDI 150 KM 18r. skradziony
2006 - Galant 2.5 V6 + LPG Stag 97r.
Inne - Peugeot 307SW, Mitsubishi Carisma 1.8 GDI, Fiat 126p 78r. :)
 

Online shvmp00

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 410
  • Pomógł: 149
  • VW: Tiguan Allspace
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: DGVA
  • Moc: 180 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: EL
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2422 dnia: 31 - Sierpnia - 2023 - 21:34:48 »
Ciekawostka znaleziona na jednej grupce na FB






Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 
Podziękował: tomnaj84

Offline tomnaj84

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 2870
  • Pomógł: 865
  • VW: Tiguan I FL
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGC
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: FK
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2423 dnia: 31 - Sierpnia - 2023 - 21:36:14 »
Temat stary, było już coś o tym na forum  pisane. Modne szczególnie w okresie zimowym. Ale zawsze warto przypomnieć.
Najlepiej zdemontować zbiornik i wyjąć wkład.

Na zdjęciu akurat wyjęta nagrzewnica po takowym incydencie. Płukanie układu kilka razy włącznie z wyjęciem nagrzewnicy.
Akurat szybko się ją wyjmuje.




VW Tiguan I FL 2.0 TDI 177 KM
Audi RS6 plus Avant quattro 4.0 605 KM
VW Golf V Variant 1.9 TDI 105 KM
 
Podziękował: pretor, src, shvmp00

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6335
  • Pomógł: 1604
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2424 dnia: 31 - Sierpnia - 2023 - 22:15:34 »
W Tiguanie I FL czułem sie lepiej niż w obecnym TII
Czekałem z niecierpliwością, na to porównanie  :evilmrgrin:
 

Tagi wątku: