Autor Wątek: Luźne gatki...od rana do nocy  (Przeczytany 387271 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5528
  • Pomógł: 999
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2300 dnia: 15 - Maja - 2023 - 11:28:22 »
dla mnie średnio wygodne w trasie
Każdy kompakt w tym zwłaszcza A3 jest lepszy w prowadzeniu niż te nasze kioski a czy w Tiguanie jest bardziej komfortowo, mam odmienne zdanie. Dużo zależy też od rodzaju zawieszenia, czy sportowe czy zwykle. W moim Tiguanie R-line na kołach 255/40/19 komfortu w ząb nie uświadczyłeś 
 

Offline tomnaj84

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 2828
  • Pomógł: 845
  • VW: Tiguan I FL
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGC
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: FK
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2301 dnia: 15 - Maja - 2023 - 22:30:02 »
W rs jest akurat zawias do ustawienia . Za każdym razem jak wysiadam po dłuższej jeździe to bolą mnie plecy . Po landroverze czy tigu tego nie mam. Poprostu nie leży mi pozycja za kierownicą najwidoczniej.

Gesendet von meinem SM-S908B mit Tapatalk

VW Tiguan I FL 2.0 TDI 177 KM
Audi RS6 plus Avant quattro 4.0 605 KM
VW Golf V Variant 1.9 TDI 105 KM
 

Offline bialekmleko

  • clubmen
  • Wiadomości: 331
  • Pomógł: 78
  • VW: Golf VI
  • Silnik: 1.6 TDI
  • Kod: CAYC
  • Moc: 105 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: 4x4
  • Rej: N
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2302 dnia: 16 - Maja - 2023 - 06:42:52 »
Poprostu nie leży mi pozycja za kierownicą najwidoczniej.
Ja osobiście to w dłuższe trasy wolę sharana od golfa gdyż pozycja za kierownicą jest jednak bardziej siedząca niż leżąca.
Golf 1.6 TDI  (sweterek) / Tiguan 2.0 TDI / Renault ZOE - elektryk (reniferek)
 

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5528
  • Pomógł: 999
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2303 dnia: 16 - Maja - 2023 - 09:13:50 »
Ja to z reguły lepiej odpoczywam na leżąco niż na siedząco  :P  Poza lepszą widocznością z racji pozycji traktorzysty albo kierowcy Ikarusa  i możliwościami trakcyjnymi poza asfaltem to reszta to moda, której wszyscy ulegamy :P , to że SUV/crossovery więcej spalają i gorzej się prowadzą to niezaprzeczalne. Ostatnio jeździłem 2 tygodnie Fordem Focusem ST-line, czyli jednym z najlepiej prowadzących się aut na rynku i to da się odczuć na każdym pokonanym zakręcie

 

Offline shvmp00

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 405
  • Pomógł: 147
  • VW: Tiguan Allspace
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: DGVA
  • Moc: 180 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: EL
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2304 dnia: 16 - Maja - 2023 - 09:31:51 »
Trasa na czwartek do Krakowa zaplanowana, ogarnąłem automatyczny system opłat i już jestem spokojniejszy. Jedyne zmartwienie to koncert Petera Gabriela ;)

Dodano:  16 - Maja - 2023  -  09:36:06
a czy w Tiguanie jest bardziej komfortowo, mam odmienne zdanie
Po landroverze czy tigu tego nie mam. Poprostu nie leży mi pozycja za kierownicą najwidoczniej.
Ja osobiście to w dłuższe trasy wolę sharana od golfa gdyż pozycja za kierownicą jest jednak bardziej siedząca niż leżąca.

To ja też dorzucę swoje trzy grosze, Tiguan na trasy spisuje się fantastycznie, robiłem nim już po 500km i po wyjściu z auta mogę się ruszyć. Golf V Variant nie był zły, najgorzej mi się jechało Kioskiem ale to już chyba kwestia foteli Trendline... Albo i nie tylko tego, nieustający huk powietrza też mnie mało nie doprowadził do szału. Pluszakowi poza miastem mówię stanowcze nie.
 

Online Frodo

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 691
  • Pomógł: 236
  • VW: Tiguan II
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: DKTA
  • Moc: 230 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: KR
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2305 dnia: 16 - Maja - 2023 - 09:36:41 »
Dużo zależy też od rodzaju zawieszenia, czy sportowe czy zwykle. W moim Tiguanie R-line na kołach 255/40/19 komfortu w ząb nie uświadczyłeś 

Czego to ludzie nie robią dla urody! :D
Moim zdaniem mój Tig II na 18" jest bardzo komfortowy. Przy czym jak testowałem inne przed zakupem, to bez DCC jak na mój gust zdecydowanie za bardzo przechyla się na zakrętach, nawet na 19" - do tego stopnia, że nie chciałem kupić. Innymi słowy albo komfort albo sport albo jedno i drugie z DCC na 18" - naprawdę robi robotę! Uroda wiadomo trochę cierpi.
 

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5528
  • Pomógł: 999
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2306 dnia: 16 - Maja - 2023 - 09:38:18 »
Czego to ludzie nie robią dla urody!
Ale to tamci z fabryki w Wolfsburgu :P
 

Offline shvmp00

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 405
  • Pomógł: 147
  • VW: Tiguan Allspace
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: DGVA
  • Moc: 180 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: EL
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2307 dnia: 16 - Maja - 2023 - 09:50:02 »
W moim Tiguanie R-line na kołach 255/40/19 komfortu w ząb nie uświadczyłeś

Nie zrozum mnie źle, bo wyglądał fantastycznie ale jak dla mnie pakowanie niskich profili do takich samochodów to komedia. Jak widzę, że nowa eRka ma 255/35/21 to mnie śmiech bierze. Nawet starsze generacje AMG czy M miały profile 40 czy 45. Ja osobiście nawet nie jestem pewien czy chciałbym u siebie na lato 235/50/18 (bo mimo wszystko Tiguan jest jednak stosunkowo sztywny).
 
Podziękował: pretor

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5528
  • Pomógł: 999
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2308 dnia: 16 - Maja - 2023 - 09:55:14 »
Nie zrozum mnie źle, bo wyglądał fantastycznie ale jak dla mnie pakowanie niskich profili do takich samochodów to komedia.
40% z szerokości 255mm to 10 cm gumy :P to relatywnie nie jest wcale mało

Dodano:  16 - Maja - 2023  -  09:56:32
Ja osobiście nawet nie jestem pewien czy chciałbym u siebie na lato 235/50/18 (bo mimo wszystko Tiguan jest jednak stosunkowo sztywny).
co z tego że jest sztywny skoro na balonach z 17" i tak na zakrętach prowadzi się źle.

Dodano:  16 - Maja - 2023  -  09:58:04
Jak widzę, że nowa eRka ma 255/35/21 to mnie śmiech bierze
Nie wyobrażam sobie eRki na 17 czy 18 calach, to by była wizualna komedia, poza tym zero prowadzenia podczas dynamicznej jazdy


Dodano:  16 - Maja - 2023  -  10:06:00
Nawet starsze generacje AMG czy M miały profile 40 czy 45.
Porównujesz ML-a do Tiguana na płycie podłogowej Golfa? :P Przecież ML drugiej generacji jest większy i ma większe koła więc przy 19" profil będzie wyższy. Poza tym naa kołach 265/R21 profil 40 jest nieznacznie tylko wyższy
 

Online Frodo

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 691
  • Pomógł: 236
  • VW: Tiguan II
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: DKTA
  • Moc: 230 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: KR
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2309 dnia: 16 - Maja - 2023 - 14:02:52 »
na 17 czy 18 calach, to by była wizualna komedia, poza tym zero prowadzenia podczas dynamicznej jazdy

Nie przesadzaj. Ferrari wypuściło niejeden fajny model na felgach <18, a F1 bardzo niedawno porzuciły... 13 (wg niektórych kosmiczne "balony"!!), a chyba mogą konkurować nawet z takimi asami zakrętów jak, klękajcie narody, Tigi 19" z zawieszeniem sport! ;)
UPDATE: Poza tym nie wrzucałbym do 1 worka Tiga I i II bo to jednak zupełnie inne auta. Zależy też od modelu, bo masa może różnić się o kilkaset kg (wg niemieckiej Wikipedii nawet o... 490 kg dla krótkiego Tiga!), co zapewne ma wpływ na pracę zawieszenia. Ponadto moim skromnym zdaniem modele z i bez DCC to zupełnie inna bajka w Tigu II (w Tigu I nie mam doświadczenia w tym zakresie, ale np. w Ateca (miałem z DCC, testowałem bez) moim zdaniem różnica jest mniejsza, w nie-SUVach zazwyczaj nie tęsknię za DCC).

 

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5528
  • Pomógł: 999
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2310 dnia: 16 - Maja - 2023 - 14:08:53 »
Można w takim razie do eRki 16stki zamontować jeśli komuś się spodobają balony, 15" nie wejdą, szkoda :(  320HP na 15stkach i test łosia, to byłoby coś pięknego!  :P Zapewne w przeciwieństwie do prezentacji na tym filmie juz pierwszego testu by nie zaliczył  :evilmrgrin:
https://www.motor1.com/news/462571/2022-vw-tiguan-moose-test/

 

Offline Marcino

  • :: HighLine
  • Wiadomości: 1310
  • Pomógł: 122
  • VW: Arteon
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: CUPB
  • Moc: 190 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GTC
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2311 dnia: 17 - Maja - 2023 - 10:14:47 »
Komfort jazdy na gwincie A3 8L na oponach 19" 235/35/19 był -podobny jak moim Tigiem na balonach 215/65/17. Niemniej jednak nie traktuje tego auta jako sportowe. A jak siedze w środku to nie widzę jakie mam koła. Moja "kierowniczka" główny uzytkownik nie narzeka i nie ma totalnie cisnieniania na wyglad kół w aucie.
2019 - 2024 - Tiguan II 2.0 TDI 150 KM 18r. skradziony
2006 - Galant 2.5 V6 + LPG Stag 97r.
Inne - Peugeot 307SW, Mitsubishi Carisma 1.8 GDI, Fiat 126p 78r. :)
 

Offline Apotar

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 179
  • Pomógł: 45
  • VW: Golf VII
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Moc: 130 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: WW
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2312 dnia: 17 - Maja - 2023 - 19:09:41 »
juz pierwszego testu by nie zaliczył
Dla porównania ciekawie wygląda test takiego niepozornego auta, na niepozornych kołach:
 

Offline Marcino

  • :: HighLine
  • Wiadomości: 1310
  • Pomógł: 122
  • VW: Arteon
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: CUPB
  • Moc: 190 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GTC
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2313 dnia: 07 - Czerwca - 2023 - 09:22:49 »
Zna się ktoś na skuterach 2T - potrzebuje kupić cylinder do mojego skutera który odkopałem, a z tego co wydze to chińszczyzna jest do 200zł to wszystko to samo. Tłoki cienkie jak wydmuszki i pierścienie to samo. W co warto  teraz zainwestować ? Oczywiście myślę o 70cc...
2019 - 2024 - Tiguan II 2.0 TDI 150 KM 18r. skradziony
2006 - Galant 2.5 V6 + LPG Stag 97r.
Inne - Peugeot 307SW, Mitsubishi Carisma 1.8 GDI, Fiat 126p 78r. :)
 

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5528
  • Pomógł: 999
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2314 dnia: 07 - Czerwca - 2023 - 13:24:03 »
Montowałem Power Force chłodzony cieczą (skuter Gilera był chłodzony cieczą), koszt coś około 250 zł, cylinder żeliwny, Mechanik od skuterów mówił że to taka średnia półka cenowa i jakościowa. Gdybym dziś montował to dołożyłbym i za ponad 300 zł kupił aluminiowy choć jakość zaczyna się dopiero np. od Polini, Athena Racing. Daj od razu minimum 80 cm3, oczywiście dysze gaźnika do zmiany na takie z większą średnicą. Zapytaj o ofertę na stronie Mieloch - Motocykle na pewno doradzi

Dodano:  07 - Czerwca - 2023  -  14:00:26
Dziś szybka akcja wymiany poduszki silnika. Od początku irytowały mnie zbyt duże drgania przenoszone z 3-cylindrowej kosiarki na karoserię. Wszystko sprawdzone i nic nie znalezione ale cień podejrzeń padł na poduszkę silnika. Dziś wymieniłem na Febi i był to strzał w dziesiątkę, drgania jak na 3-cylindrowca ustąpiły. Dodam tylko że na starej poduszce silnik był już o około 1 cm niżej

stara


nowa
 
Podziękował: Marcino

Offline Marcino

  • :: HighLine
  • Wiadomości: 1310
  • Pomógł: 122
  • VW: Arteon
  • Wersja: Elegance
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: CUPB
  • Moc: 190 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GTC
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2315 dnia: 07 - Czerwca - 2023 - 16:10:00 »
Zapytaj o ofertę na stronie Mieloch - Motocykle na pewno doradzi
Arisal 70cc - aluminium.  Niestety 550zł. No cóż raz a dobrze. gaznik mam Dellorto 17.5  musze tylko dysze sprawdzić.
2019 - 2024 - Tiguan II 2.0 TDI 150 KM 18r. skradziony
2006 - Galant 2.5 V6 + LPG Stag 97r.
Inne - Peugeot 307SW, Mitsubishi Carisma 1.8 GDI, Fiat 126p 78r. :)
 
Podziękował: doggie

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5528
  • Pomógł: 999
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2316 dnia: 07 - Czerwca - 2023 - 19:04:09 »
gaznik mam Dellorto 17.5
Nasza Gillera Runer też miała Dellorto 17,5
 

Offline Apotar

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 179
  • Pomógł: 45
  • VW: Golf VII
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Moc: 130 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: WW
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2317 dnia: 10 - Czerwca - 2023 - 07:52:51 »
Jeżdżąc VW Golfem VII ciągle się zastanawiam dlaczego kierownica ma taki profil, taki przekrój jaki ma. Nie chodzi mi tu o podcięcie, spłaszczenie od dołu nad nogami koła kierownicy.  Chodzi mi profil/przekrój po obwodzie. O to, że nie jest to przekrój kołowy, lecz w coś spłaszczonego jakby elipsa. Przy tym ostrzejszym końcem skierowana do kierowcy. Dla faceta który często pewnie rozpiera się lewą lewą ręką o kierownicę by manewry robić tak szybko jak się da, a prawą zmieniać biegi, jest to coś nieco irytującego. Taki profil bardziej pasuje do delikatnego ściskania kierownicy między czterema palcami i kciukiem (tak jak trzymamy np. wafelek w ręku). Niezależnie jaka jest można się przyzwyczaić. Tym nie mniej ciekawi mnie jak wy to odbieracie i czy wiecie dlaczego te kierownice teraz takie są ? Może to jest lepsze niż tradycyjny profil kołowy, tylko ja o tym nie wiem ?
 

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5528
  • Pomógł: 999
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2318 dnia: 12 - Czerwca - 2023 - 12:16:51 »
Z racji że nie mogę tymczasowo parkować w garażu postanowiłem dziś zakupić taką oto osłonę, bo piekarnik niesamowity, a niestety nie mam jakiejś dodatkowej wiaty. Zobaczymy co z tego będzie.
 

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6286
  • Pomógł: 1585
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2319 dnia: 12 - Czerwca - 2023 - 17:00:01 »
Ciekawa opcja, jaki koszt i czy one są dedykowane pod konkretny model czy raczej uniwersalne w jednym rozmiarze ?
 

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5528
  • Pomógł: 999
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2320 dnia: 12 - Czerwca - 2023 - 17:27:43 »
Co prawda kupowałem pod konkretny model https://allegro.pl/oferta/oslona-przeciwsloneczna-peugeot-3008-5008-12163146456 ale są raczej do wszystkich aut mieszczących się w danym przedziale wielkości
Przykładowe modele samochodów do których jest przeznaczony pokrowiec:
ALFA ROMEO Stelvio
AUDI Q3, Q5, Q7
BMW X1, X3, X5
CHEVROLET Orlando, Captiva
DACIA Duster, Dokker, Lodgy
FIAT Doblo
FORD Kuga, Escape, C-Max,
HONDA CR-V
HYUNDAI Tucson, ix35
JEEP Cmmander, Compass, Cheeroke
KIA Sorento, Sportage
LAND ROVER Freelander
MAZDA CX-5, CX-7, CX-9
MERCEDES G
MITSUBISHI Outlander, Pajero
NISSAN X-Trail, Qashqai, Murano
OPEL Crossland X, Grandland X
PEUGEOT 3008, 5008, Partner, Rifter
RENAULT Koleos, Kadjar
SAAB 9-4X, 9-7X
SEAT Arona, Ateca, Arona
SKODA Kodiaq, Karoq
SSANGYONG Kyron, Musso, Rexton
SUZUKI Grand Vitara
TOYOTA Rav4, 4Runner, Land Cruiser
VOLKSWAGEN Tiguanm T-Roc, Touran, Touareg
VOLVO XC60, XC90
 
Podziękował: pretor

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6286
  • Pomógł: 1585
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2321 dnia: 13 - Czerwca - 2023 - 10:31:16 »
Myślę o czymś takim na swoje auto, jak stoi parę dni na parkingu przy firmie (pełno drzew i tumany kurzu) i jeśli nie wyjdzie to drożej od zwykłej rolniczej plandeki, to może też na przyczepkę, którą właśnie remontuję i odnawiam a chciałbym ją zabezpieczyć od słońca, deszczu i śniegu. Plandeka z przyczepki ma już swoje 26 lat i po ściągnięciu, nie planuję już jej ponownie zakładać.
 

Offline doggie

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 5528
  • Pomógł: 999
  • Marka: Cupra
  • Model: Formentor
  • Wersja: Sport
  • Silnik: 1.5 TSI
  • Kod: DPCA
  • Moc: 175 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2322 dnia: 15 - Czerwca - 2023 - 08:02:06 »
Volkswagen kończy produkcję modelu Arteon
A szkoda bo to jeden z piękniejszych volkswagenów w historii
 

Offline tomnaj84

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 2828
  • Pomógł: 845
  • VW: Tiguan I FL
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGC
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: FK
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2323 dnia: 15 - Czerwca - 2023 - 08:25:23 »
Szkoda bo to piękna forma i niewiele ich widać na drogach. 
A w linku trzecia generacja tiga . Przód już zaczyna przypominać te wszystkie z pod znaku ID.


Gesendet von meinem SM-S908B mit Tapatalk

VW Tiguan I FL 2.0 TDI 177 KM
Audi RS6 plus Avant quattro 4.0 605 KM
VW Golf V Variant 1.9 TDI 105 KM
 

Offline shvmp00

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 405
  • Pomógł: 147
  • VW: Tiguan Allspace
  • Wersja: Highline
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: DGVA
  • Moc: 180 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: EL
Odp: Luźne gatki...od rana do nocy
« Odpowiedź #2324 dnia: 15 - Czerwca - 2023 - 09:09:57 »
I ten telewizor po środku... Nie rozumiem tego trendu a UE chce jeszcze wprowadzić system monitorowania skupienia kierowcy. Bez fizycznych guzików to ustrojstwo będzie piszczeć bez przerwy, bo cały czas będzie trzeba patrzeć na ekran.
 

Tagi wątku: