Autor Wątek: KIEROWNICA MULTIFUNKCYJNA - montaż  (Przeczytany 4411 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pretovic

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 2
  • VW: Polo IV
  • Silnik: 1.4
KIEROWNICA MULTIFUNKCYJNA - montaż
« dnia: 03 - Września - 2017 - 21:37:53 »
Witam, chciałbym zamontować kierownice multifunkcyjną w moim Polo .
Z jakich modeli/marek mogę zapożyczyć kierownicę ??
 

Offline Gulasz

  •  -baned-
  • Wiadomości: 3051
  • Pomógł: 155
  • Marka: Mercedes
  • Silnik: 1.9 M-TDI
  • Moc: 75 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: Montowanie kierownicy multifunkcyjnej
« Odpowiedź #1 dnia: 06 - Września - 2017 - 10:14:55 »
Autor tematu nie sprecyzował dokładnie o jaki efekt końcowy mu chodzi .Czy ma być to tylko kierownica z przyciskami (jako bajer )? .Czy ma być w pełni funkcjonalna ?Od efektu końcowego zależy podejście do tematu .
 

Offline pretovic

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 2
  • VW: Polo IV
  • Silnik: 1.4
Odp: Montowanie kierownicy multifunkcyjnej
« Odpowiedź #2 dnia: 07 - Września - 2017 - 17:32:04 »
Chodzi o w pełni funkcjonalną.
 

Offline siutek

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 8
  • VW: Polo IV
  • Silnik: 1.4 TDI
  • Moc: 75 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: CTR
Odp: Montowanie kierownicy multifunkcyjnej
« Odpowiedź #3 dnia: 26 - Listopada - 2017 - 20:38:39 »
dobre pytanie, przyłączam się. Oczywiście przy zachowaniu funkcjonalności.
 

Offline Rivuss

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 21
  • VW: Polo IV
  • Silnik: 1.2 12V
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
Odp: Montowanie kierownicy multifunkcyjnej
« Odpowiedź #4 dnia: 21 - Grudnia - 2017 - 13:39:45 »
Podłączam się :) z chęcią, zrobię to samo ze swoją kierownicą. Coś więcej na ten temat ?
 

Offline Gulasz

  •  -baned-
  • Wiadomości: 3051
  • Pomógł: 155
  • Marka: Mercedes
  • Silnik: 1.9 M-TDI
  • Moc: 75 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: Montowanie kierownicy multifunkcyjnej
« Odpowiedź #5 dnia: 22 - Grudnia - 2017 - 06:35:21 »
Naturalnie będzie potrzebna kierownica z przyciskami o których mowa .W niektórych modelach wozów w standartowej kierownicy są montowane zaślepki które umożliwiają dołożenie przycisków .Jednak taniej wychodzi zakup całej kompletnej niż składanie z kawałków .By mieć najmniej problemów warto pokusić się o kierę z tej samej grupy modelowej pojazdu (jak vw to od vw a nie bmw,merca, itp ) .Zaoszczędzi się dorabiania /przerabiania wieloklinu mocującego kierownicę do kolumny (choć i to da się ogarnąć ).Jeśli ma być funkcjonalna wypada dołożyć okablowanie w postaci innej taśmy (z większą ilością połączeń ) .Jak to już będzie ogarnięte kolejnym krokiem jest sprawdzenie sterownika .Może się okazać że ten co macie wystarczy by wskrzesić ją do żywych .Jeśli okaże się zbyt biedny nie podoła ogarnąć dodatkowych przycisków i wypada wymienić go na właściwy który da radę .Naturalnie sterownik musi być od modelu wozu jaki macie tylko bardziej wypasionej wersji .Trochę podłubiecie kompem w sterowniku włączając funkcje i macie kolejne przyciski do zabawy .
Jeśli ma być tylko jako bajer to uzbrójcie się w cierpliwość a zrobię małą fotorelację jak ogarniam to w touaregu żony montując do auta z 2004 roku kierownicę z 2014 roku (niech zrobi się trochę cieplej bo na razie nie chce się nic dłubać )   


[gmod]Ponowne ostrzeżenie - bezmyślny słowotok, bez zachowania spójności i właściwej interpunkcji. [/gmod]
 

Tagi wątku:
 


�adowanie...