Naturalnie będzie potrzebna kierownica z przyciskami o których mowa .W niektórych modelach wozów w standartowej kierownicy są montowane zaślepki które umożliwiają dołożenie przycisków .Jednak taniej wychodzi zakup całej kompletnej niż składanie z kawałków .By mieć najmniej problemów warto pokusić się o kierę z tej samej grupy modelowej pojazdu (jak vw to od vw a nie bmw,merca, itp ) .Zaoszczędzi się dorabiania /przerabiania wieloklinu mocującego kierownicę do kolumny (choć i to da się ogarnąć ).Jeśli ma być funkcjonalna wypada dołożyć okablowanie w postaci innej taśmy (z większą ilością połączeń ) .Jak to już będzie ogarnięte kolejnym krokiem jest sprawdzenie sterownika .Może się okazać że ten co macie wystarczy by wskrzesić ją do żywych .Jeśli okaże się zbyt biedny nie podoła ogarnąć dodatkowych przycisków i wypada wymienić go na właściwy który da radę .Naturalnie sterownik musi być od modelu wozu jaki macie tylko bardziej wypasionej wersji .Trochę podłubiecie kompem w sterowniku włączając funkcje i macie kolejne przyciski do zabawy .
Jeśli ma być tylko jako bajer to uzbrójcie się w cierpliwość a zrobię małą fotorelację jak ogarniam to w touaregu żony montując do auta z 2004 roku kierownicę z 2014 roku (niech zrobi się trochę cieplej bo na razie nie chce się nic dłubać )
[gmod]Ponowne ostrzeżenie - bezmyślny słowotok, bez zachowania spójności i właściwej interpunkcji. [/gmod]