
Wprawdzie to nie podłużnice z twojego wozu ale na czerwono zaznaczyłem o jakie kawałki chodzi.Wzmocnienia boczne zostawiasz by błotniki miały się na czym trzymać .A po wpasowaniu całego zespołu będziesz widział jak można wstawić wzmocnienia które tylko będą do trzymania czołówki ze zderzakiem ( żadne jakieś super solidne bo całość obciążenia będzie przenosił wózek który mocujesz do podłużnic przy podłodze grodzi i elementów podłużnic pozostałych przy dzwonach )
Co do silnika to osobiście widziałem 1,8 turbo w ostatnim roczniku b4 .dlatego zasugerowałem się że chodzi o b4 i silnik 1.8t .Ale faktycznie nie wziąłem pod uwagę że to co widziałem to już mogła być dłubaninka .
Trafienie poprzecznego silnika ze skrzynią w Pb i do tego w dobrej kondycji nie powinno stanowić problemu (te wozy nie mają takich przebiegów jak na ON a skoro te jeszcze żyją to Pb będzie w niezłej kondycji
Dodano: 15 - Listopada - 2016 - 21:17:02
W new beetle siedzi taki 1.8 t i to w poprzek .A kupienie całego po dachu nie będzie w kosmicznych monetach .