Autor Wątek: Adobe Acrobat Reader DC - po otwarciu (brak odpowiedzi)  (Przeczytany 4887 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6312
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Adobe Acrobat Reader DC - po otwarciu (brak odpowiedzi)
« dnia: 10 - Października - 2016 - 15:00:03 »
Cześć, od momentu zainstalowania Windowsa 10, mam problem z otwieraniem plików PDF w programie Adobe Acrobat Reader DC.
Po kliknięciu w plik PDF, otwiera się on i przy próbie przesunięcia dokumentu lub kliknięciu w cokolwiek w otwartym programie pojawia się przy nazwie programu: (brak odpowiedzi) w nawiasie. Nic nie można zrobić przez 30-40 sekund, po tym czasie program zaczyna działać normalnie.
Dzieje sie tak przy każdym pliku PDF ale dzisiaj odkryłem że samo otwarcie programu generuje ten sam problem.
Korzystając z zakładki "Pomoc" i opcji "Napraw instalację programu", po tej naprawie dalej ten problem występuje.
Korzystałem też porad na tej stronie: https://helpx.adobe.com/pl/acrobat/kb/cant-open-pdf.html

Mam w domu 2 inne laptopy z Win10 na pokładzie i w żadnym z nich ten problem nie występuje.
Może ktoś miał podobny problem i rozwiązał go ?
 

Offline Mac1122

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 1
  • Silnik: 1.4 MPI
  • Napęd: FWD
  • Rej: EP
Odp: Adobe Acrobat Reader DC - po otwarciu (brak odpowiedzi)
« Odpowiedź #1 dnia: 28 - Listopada - 2018 - 17:40:12 »
Udało Ci się rozwiązać ten problem?
 

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6312
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: Adobe Acrobat Reader DC - po otwarciu (brak odpowiedzi)
« Odpowiedź #2 dnia: 28 - Listopada - 2018 - 17:47:12 »
Niestety nie, ale też nie szukałem wcale rozwiązania, bo wszystkie PDF-y otwieram w przeglądarce.
 

Offline Lesny

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 9
  • Pomógł: 1
  • VW: Golf VII
  • Silnik: 1.4 TSI
  • Kod: CZCA
  • Napęd: FWD
  • Rej: PGN
Odp: Adobe Acrobat Reader DC - po otwarciu (brak odpowiedzi)
« Odpowiedź #3 dnia: 30 - Listopada - 2018 - 13:43:08 »
Cześć,

W takim wypadku najlepszym wyjściem byłoby odinstalowanie Adobe Readera i zainstalowanie czystej wersji.
Lub ewentualnie skorzystanie z alternatywy w postaci Foxit Readera jeśli wystarczy do podglądu plików (choć trzeba uważnie instalować, bo lubi proponować zbędne dodatki, wtyczki itd.).
 

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6312
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: Adobe Acrobat Reader DC - po otwarciu (brak odpowiedzi)
« Odpowiedź #4 dnia: 30 - Listopada - 2018 - 14:19:30 »
Próbowałem już parę razy instalować od nowa i dalej jest ten sam problem.
Przed chwilą otworzyłem testowo plik PDF 125KB w Adobe Reader i przez 2-3 sekundy było okey, następnie program się zawiesił i ponownie "brak odpowiedzi".
Wygląda to tak, jak by program miał za mało pamięci podręcznej do dyspozycji i wieszał się z tego powodu. 

 
 

Offline Irenvelle

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 9
  • Pomógł: 1
  • VW: CC
  • Silnik: 2.0 ???
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: PO
Odp: Adobe Acrobat Reader DC - po otwarciu (brak odpowiedzi)
« Odpowiedź #5 dnia: 12 - Grudnia - 2019 - 10:29:56 »
Warto sprobowac odpalenia w trybie zgodności z Windows 7, prawy>wlasciwosci>zgodnosc>tryb zgodnosci>windows 7
 
Podziękował: pretor

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6312
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: Adobe Acrobat Reader DC - po otwarciu (brak odpowiedzi)
« Odpowiedź #6 dnia: 05 - Stycznia - 2020 - 23:09:00 »
Cytat: Irenvelle
Warto sprobowac odpalenia w trybie zgodności z Windows 7
Zrobiłem jak radziłeś i jest efekt: program zaczął odpowiadać ale dalej niemiłosiernie mulił, więc zastosowałem "Napraw instalację programu".

Na razie po testuję i zobaczę ale dzięki za naprowadzenie mnie :thumbup:
 

Tagi wątku: