Autor Wątek: HAMULCE-TARCZE-KLOCKI  (Przeczytany 3028 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline photobymagik

• :: StartLine
  • VW: Golf V
  • Silnik: 1.6
  • Rej: EAB
HAMULCE-TARCZE-KLOCKI
« dnia: 26 - Sierpnia - 2016 - 12:58:10 »
Od niedawna jestem posiadaczem samochodu VW Golf V 1.6 102 KM - samochód kupiłem w Islandii i tam właśnie użytkuje swoje autko. Problem w tym że muszę wymienić układ hamulcowy tzn. tarcze i klocki. Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o mechanikę samochodową i nie wiem jakie dokładnie muszą być te części. Jak byłem w sklepie z częściami samochodowymi to sprzedawca powiedział mi że do Golfa V są chyba 3 rodzaje tarcz i sam nie wiedział jakie dobrać więc jeśli gość w sklepie nie wiedział to skąd ja to mam wiedzieć? HeHeH.. liczę na to że znajdzie się tu ktoś kto pomoże mi dobrać części po numerze VIN. Dlaczego szukam po numerze vin? A no dlatego że w dokumentach samochodu - tak jak w Polsce dowód rejestracyjny - to w przypadku Islandii nie ma tam zawartych żadnych konkretnych danych typu - kod silnika itp. Niżej załączam foto jak wygląda taki świstek w IS

https://drive.google.com/file/d/0Bz8Y3X6LXo0_b29jWktKUWpFVEU/view?usp=sharing

Także jak widać na powyższym foto za wiele informacji nie uzyska się z tego śwista. Niżej zamieszczam zdjęcie naklejki z bagażnika ponieważ gość ze sklepu powiedział że taka naklejka może zawierać dużo informacji - jednak sam jej nie umiem rozszyfrować. Więc Panowie i Panie jeśli ktoś by mi pomógł byłbym wdzięczny.

https://drive.google.com/file/d/0Bz8Y3X6LXo0_ZVRudjh0bGt1VEE/view?usp=sharing

VIN: WVWZZZ1KZ8W018333

Offline bolotelewidz

• :: TrendLine
  • VW: Vento
  • Silnik: 1.6 MPI
  • Kod: AFT
  • Napęd: FWD
  • Rej: WP
Odp: [Golf V] 1.6 Pomóżcie mi dobrać części układu hamulcowego po numerze VIN
« Odpowiedź #1 dnia: 28 - Sierpnia - 2016 - 11:58:35 »
Moim zdaniem to pan w sklepie jest albo niekompetentny albo ten sklep to jakiś wielobranżowy market.