Autor Wątek: KODOWANIE - domykanie szyb i światła dzienne  (Przeczytany 19602 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bento222

• :: TrendLine
  • VW: Passat B5
  • Silnik: 1.9 TDI-VP
  • Kod: AFN
  • Moc: 110 KM
  • Napęd: FWD
KODOWANIE - domykanie szyb i światła dzienne
« dnia: 12 - Lipca - 2016 - 14:08:11 »
Witam,
Passat B5 1.9 TDI 110 KM z 1999 roku.
Posiadam Polskiego VAG-a i potrzebuje pomocy przy uruchomieniu świateł dziennych i domykania szyb.
Tylko takie tłumaczenie poproszę jak debilowi ponieważ jestem początkujący.

Offline Scrappy

• clubmen
  • Silnik: 3.0 TDI
  • Moc: 265 KM
  • Skrzynia: MT
  • Rej: DS
Odp: KODOWANIE - domykanie szyb i światła dzienne
« Odpowiedź #1 dnia: 12 - Lipca - 2016 - 15:43:44 »
Nie uruchomisz świateł dziennych VAGiem w tym modelu, albo dodatkowe LEDowe albo moduł do świateł drogowych.

Offline bento222

« Odpowiedź #2 dnia: 12 - Lipca - 2016 - 15:53:46 »
Przepraszam ze cie pouczam lecz kolega ma passata z 96r i ma skandynawskie światła wprowadzał tylko w konfort

Offline wesol

•  -baned-
  • Moc: ?? KM
« Odpowiedź #3 dnia: 12 - Lipca - 2016 - 17:16:48 »
W pasku  b5 przedliftowym nie było ksenonow jak mnie pamięć nie myli i nie ma tam opcji uruchamiania świateł skandynawskich ani Ameryka Północna bo to auto bez can i takiego czegoś nie zaznasz. Tylko po analog się da mostkujac piny lub porostu dokładając osobny układ.  Nie ma w tym aucie tej zakładki aktywnej ani kodowania długiego i się nie da choćby nawet pękł.

Offline bento222

« Odpowiedź #4 dnia: 12 - Lipca - 2016 - 17:22:39 »
Xenony mam napewno i spryskiwacze lamp a mógłby ktoś być tak miły aby powiedzieć jak zrobic szyby ?

Dodano:  12 - Lipca - 2016  -  17:30:58
Przepraszam ze post pod postem ale chciałbym jak zmontować żeby zrobić światła drogo jako do jazdy dzienniej oczywiście na module żeby włączaly się gdy przekrece stacyjke a gasly po wlaczeniu postojowek i oczywiście żeby jeszcze mogły działać tak jak do czego są stworzone

Offline wesol