Autor Wątek: ELEKTRYKA - różne problemy  (Przeczytany 26655 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline karnie9

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 2
  • VW: Polo IV
  • Silnik: 1.4 16V
  • Napęd: FWD
Odp: 1.4 - panel climatic, problem z podświetleniem
« Odpowiedź #25 dnia: 11 - Września - 2017 - 01:12:25 »
Nie chodzi mi o climatronic tylko o climatic (pokrętła),Tu jest klimatyzacja manualna
 

Offline GNYSU

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 5
  • VW: Polo IV
  • Silnik: 1.8T
  • Kod: BBU
  • Napęd: FWD
  • Rej: ELW
Centralny zamek. Działa z pilota,nie działa z kluczyka.
« Odpowiedź #26 dnia: 12 - Października - 2017 - 21:48:04 »
Witajcie.
Problem jest następujący centralny działa z pilota otwiera zamyka itd ,ale z kluczyka już nie (chodzi o wkladanie klucza w drzwi,wtedy tylko drzwi kierowcy się zamykają)
Z wnętrza z guzika zamyka wszystkie drzwi po czym kierowcy się otwierają. (dzyndzel sie chowa tak jak inne i nagle wychodzi i drzwi otwarte)

Dodam że chyba padł stycznik w drzwiach bo przestało się zapalać swiatlo  po otworzeniu drzwi kierowcy ani nie pika jak światła zostawię włączone.
Czekam na jakieś wskazówki bo google nie pomaga każdy ma w drugą strone niż ja.
Jeśli do wymiany zamek to te po 8-9dych są legit firmy skv (wiem ze chinol) ?
 

Offline Rivuss

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 21
  • VW: Polo IV
  • Silnik: 1.2 12V
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
Odp: Centralny zamek. Działa z pilota,nie działa z kluczyka.
« Odpowiedź #27 dnia: 14 - Listopada - 2017 - 00:15:50 »
Hej, dotarłeś może co padło ? Mam ten sam problem, drzwi kierowcy po otwarciu nie zapalają światełka w drzwiach jak i w kokpicie, sygnału też nie ma od świateł.  :curve:
 

Offline mlody085

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 4
  • VW: Passat B6
  • Silnik: 1.9 TDI
  • Kod: BLS
  • Rej: SZ
Odp: Centralny zamek. Działa z pilota,nie działa z kluczyka.
« Odpowiedź #28 dnia: 14 - Listopada - 2017 - 10:13:14 »
Jeżli nie zapala sie światło i nie działa sygnał załaczonych świateł polecam sprawdzić mikrostyk zamka w drzwiach..
 

Offline GNYSU

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 5
  • VW: Polo IV
  • Silnik: 1.8T
  • Kod: BBU
  • Napęd: FWD
  • Rej: ELW
Odp: Centralny zamek. Działa z pilota,nie działa z kluczyka.
« Odpowiedź #29 dnia: 14 - Listopada - 2017 - 13:05:14 »
Tak jak kolega wyżej mówi. Sama przyczyna nie świecenia to mikrostyk. Mój problem nadal jest nie rozwiązany. W dodatku tylne drzwi też się wyłożyły i się zamknęły na amen. Jedynie otworzyć je mogę klikając 1 raz otwarcie ze środka auta.
 

Offline Rivuss

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 21
  • VW: Polo IV
  • Silnik: 1.2 12V
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
Odp: Centralny zamek. Działa z pilota,nie działa z kluczyka.
« Odpowiedź #30 dnia: 14 - Listopada - 2017 - 14:41:42 »
Tzn. Centralny z pilota działa mi normalnie. Tylko czasem się sam zamknie bez mojej zgody to musze znów kliknąć na pilocie "otwórz"
 

Offline mlody085

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 4
  • VW: Passat B6
  • Silnik: 1.9 TDI
  • Kod: BLS
  • Rej: SZ
Odp: Centralny zamek. Działa z pilota,nie działa z kluczyka.
« Odpowiedź #31 dnia: 14 - Listopada - 2017 - 15:03:12 »
Bedzie sie zamykał bo mikro styk nie działa i nie daje sygnału ze drzwi sie otwarły,jeżeli otworzysz drzwi w których działa mikro styk to sie nie zamknie sam.
 

Offline Rivuss

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 21
  • VW: Polo IV
  • Silnik: 1.2 12V
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
Odp: Centralny zamek. Działa z pilota,nie działa z kluczyka.
« Odpowiedź #32 dnia: 14 - Listopada - 2017 - 15:05:34 »
A faktycznie :D to on się spalił ? Czy co ? Wiesz może ile kosztuje taka naprawa ?
 

Offline mlody085

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 4
  • VW: Passat B6
  • Silnik: 1.9 TDI
  • Kod: BLS
  • Rej: SZ
Odp: Centralny zamek. Działa z pilota,nie działa z kluczyka.
« Odpowiedź #33 dnia: 14 - Listopada - 2017 - 15:14:16 »
NIe wiem czy sie spalił czy zabrudził i nie ma styku musisz rozebrac dzwi i wyjac zamek zeby sprawdzic. Tu koleś na youtube opisuje po kolei wszystkie elementy zamka POLO 9N
 

Offline Rivuss

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 21
  • VW: Polo IV
  • Silnik: 1.2 12V
  • Napęd: FWD
  • Rej: DW
Odp: Centralny zamek. Działa z pilota,nie działa z kluczyka.
« Odpowiedź #34 dnia: 14 - Listopada - 2017 - 15:18:29 »
A to lepiej się nie biorę za to. Wypadnie mi 50... części i będę myślał potem jak to złożyć. A ściąganie tapicerki w samych drzwiach jest bardzo czasochłonne, w dodatku ta temperatura na dworze, to zamarznę :/ :D Dzięki za podpowiedzi z ciekawości :D
 

Offline kuba981

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 1
  • Silnik: 1.8
  • Kod: AGN
  • Napęd: FWD
  • Rej: LPU
1.2 6V - Odcięta kostka od czujnika ABS
« Odpowiedź #35 dnia: 16 - Maja - 2018 - 18:13:13 »
Witam, od jakiegoś czasu mojej dziewczynie świeci się kontrolka ABS, po podpięciu do komputera był błąd "283 czujnik liczby obrotów przedni lewy G-47", a więc zajrzałem do tego i się okazało, że kostka od czujnika jest odcięta, a kable są tylko skręcone i zaizolowane tak jak widać na zdjęciach.


Dodatkowo kostka od czujnika zużycia kloców jest ułamana w miejscu zaznaczonym strzałką:

I teraz pytanie czy można gdzieś dostać cały ten kabel razem z kostkami tak, żeby te czujniki wpiąć bez żadnego lutowania?
 

Offline wojo

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 473
  • Pomógł: 28
  • VW: Tiguan II
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: WZ
Odp: 1.2 6V - Odcięta kostka od czujnika ABS
« Odpowiedź #36 dnia: 03 - Czerwca - 2018 - 10:16:59 »
Dostać na pewno dostaniesz tylko będzie to bardzo ciężkie. Najlepiej zrobić całą nową wiązkę, kupić 2 wtyczki i dociąć na wymiar odpowiednią długość kabla
 

Offline Samer

  • :: StartLine
  • Wiadomości: 2
  • Silnik: 1.2
  • Napęd: FWD
[Polo IV] Mrugające kontrolki na desce rozdzielczej.
« Odpowiedź #37 dnia: 11 - Czerwca - 2018 - 17:35:00 »
Witajcie.

Mam problem z autem żony.  Auto stało kilka dni, po kilku km jazdy zaczęły dziać się cuda z kontrolkami na desce rozdzielczej.

Wczoraj próbowałem auto odpalić. Od kręcenia padł akumulator. Tak więc akumulator pod prostownik i ... zegary ciemne. 4 x kręciłem ale auto nie odpaliło. Po chwili Kontrolki znów zaczęły mrugać i auto odpaliło.

Wszystko widoczne na filmiku. Jakieś pomysły?





Dodano:  17 - Stycznia - 2019  -  20:38:25
Choinka pokazana na filmiku nie pojawia się. Zegary są ciemne. Po włączeniu zapłonu auto odpali na 1 s po czym nie daje się uruchomić. Czytając net zauważyłem, że immobilizer znajduje się w zegarach, awaria zegarów powoduje nieprawidłowe działanie immobilizera przez co jest problem z uruchomieniem auta.

Licznik ogólnych km oraz zegar działa. Przy wyłączonym zapłonie i włączonych światłach jest sygnał dźwiękowy oraz działa podświetlenie. Po włączeniu zapłonu zegary są całkowicie ciemne.

Bezpieczniki są ok. Sprawdziłem możliwe połączenia masowe.
 
Czy w warunkach domowych jest możliwość odłączenia samego immo?

Proszę o scalenie posta jeżeli jest taka potrzeba.
 

Offline Mates25

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 26
  • VW: Polo IV
  • Silnik: 1.2 12V
  • Kod: AZG
  • Moc: 75 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: KMY
Co to za kable
« Odpowiedź #38 dnia: 01 - Sierpnia - 2018 - 11:26:41 »
Witam, dziś nagle rozładował mi się Aku, podpiąłem prostownik i tak w oczy rzuciły mi się 2 luźno wychodzące od niego do niczego nie podpięte kable. Od czego one mogą być i czy mają tak luźno wisieć? Dodam że na kompie czasem wyskakują mi błędy zwarcie do masy/zwarcie do plusa. Aku rozładował się nagle bez wcześniejszych objawów.

Wysłane z mojego LLD-L31 przy użyciu Tapatalka

Edit. Znalazlem potencjalne gniazdko na tą wtyczkę tylko teraz pytanie czy to ma być podpięte czy nie. Wygląda jak by od dłuższego czasu było rozłączone.
 

Offline RobsonVW

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 64
  • Pomógł: 2
  • VW: Sharan II
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: Co to za kable
« Odpowiedź #39 dnia: 01 - Sierpnia - 2018 - 15:20:52 »
Witam
Ten niebieski z uchem wyglada jakby to byla masa
 

Offline Mates25

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 26
  • VW: Polo IV
  • Silnik: 1.2 12V
  • Kod: AZG
  • Moc: 75 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: KMY
Odp: Co to za kable
« Odpowiedź #40 dnia: 01 - Sierpnia - 2018 - 15:22:30 »
A czy ona może tak sobie wisieć? Czy powinna a nawet musi być gdzieś podpięta? Jestem w tych kwestiach zupełnie zielony.

Wysłane z mojego LLD-L31 przy użyciu Tapatalka

 

Offline RobsonVW

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 64
  • Pomógł: 2
  • VW: Sharan II
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: Co to za kable
« Odpowiedź #41 dnia: 01 - Sierpnia - 2018 - 15:47:51 »
Wyglada jakby byla gdzies przykrecona wczesniej, ktos cos robil i o niej zapomnial.
Tez nie jestem ekspertem, ale mysle ze powinna byc przykrecona
 

Offline Gulasz

  •  -baned-
  • Wiadomości: 3051
  • Pomógł: 155
  • Marka: Mercedes
  • Silnik: 1.9 M-TDI
  • Moc: 75 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
  • Rej: GD
Odp: Co to za kable
« Odpowiedź #42 dnia: 01 - Sierpnia - 2018 - 19:15:50 »
Z tego co można wywioskować z fotek wygląda na to że te dwa przewody idą do tego czarnego pudełeczka .Nie widać dokładnie co jest na nim napisane .Można się tylko domyślać że jest to związane z instalacją LPG np.elektronika oszukująca sondę lambdy by nie wywalała pomarańczowej kontrolki silnika podczas jazdy na gazie .
Jeśli chcesz mieć pewność do czego są te kabelki to sprawdź czy dochodzę do tego" pudełeczka" .To że są luźne nie powinno mieć wpływu na ewentualne zwarcie .
 

Offline Mates25

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 26
  • VW: Polo IV
  • Silnik: 1.2 12V
  • Kod: AZG
  • Moc: 75 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: KMY
Odp: Co to za kable
« Odpowiedź #43 dnia: 02 - Sierpnia - 2018 - 06:14:45 »
Hmmm czyżby to jakiś odstraszacz na gryzonie?

Wysłane z mojego LLD-L31 przy użyciu Tapatalka

 

Offline RobsonVW

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 64
  • Pomógł: 2
  • VW: Sharan II
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: Co to za kable
« Odpowiedź #44 dnia: 02 - Sierpnia - 2018 - 11:15:45 »
Czyli jednak moga byc luzne jezeli nie uzywasz odstraszacza  :D
 

Offline K9Darek

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 519
  • Pomógł: 57
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: Co to za kable
« Odpowiedź #45 dnia: 02 - Sierpnia - 2018 - 16:51:58 »
Przecież to odstraszacz na kuny. Dobre na góra miesiąc. Potem się przyzwyczają i szarpią matę jak Reksio szynkę. U mnie były dwa.. Efekt: pół maty zniknęło.
Wywal to i zaślep przewody.
 

Offline Mates25

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 26
  • VW: Polo IV
  • Silnik: 1.2 12V
  • Kod: AZG
  • Moc: 75 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: KMY
Odp: Co to za kable
« Odpowiedź #46 dnia: 02 - Sierpnia - 2018 - 17:15:00 »
No więc temat wyczerpany :) dzięki

Wysłane z mojego LLD-L31 przy użyciu Tapatalka

 

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6312
  • Pomógł: 1590
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
Odp: Co to za kable
« Odpowiedź #47 dnia: 06 - Sierpnia - 2018 - 11:02:48 »
Ja znajdziesz u siebie ślady po kunie, to w pierwszej kolejności bardzo dobrze umyj chemią silnik z wszelkich zapachów kuny.
Te stworzenia znaczą sobie teren jak koty i wracają jak bumerang. Po umyciu możesz wsadzić pod maskę najohydniej pachnąca kostkę toaletową, lub kupić preparat w płynie na odstraszanie psów / kotów i spryskać nim cały silnik - u mnie to działa:  http://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=197.
 

Offline Mates25

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 26
  • VW: Polo IV
  • Silnik: 1.2 12V
  • Kod: AZG
  • Moc: 75 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: KMY
Akumulator
« Odpowiedź #48 dnia: 24 - Września - 2018 - 08:14:05 »
Witam.
Mam problem z akumulatorem, tylko właśnie do końca nie wiem czy Aku do wymiany czy też coś innego może wpływać na ten problem. Auto kupiłem z pół roku temu i nie wiem ile ten akumulator już siedzi. Jakieś 4-5 miesięcy temu po wizycie u mechanika gdy go odbierałem nie chciał odpalić....nagle Aku zdechl...stwierdziłem że może pootwierane drzwi światełka itp przez cały dzień dały po aku i się wyładował. Szybkie odpalenie na kable wszystko git. Przejechałem z 30 km w międzyczasie zatrzymałem się przy sklepie (zgasiłem go po czym odpalił bez problemu ) i całonocne ładowanie. Z 1-2 miesiące spokoju- chce wymienić żarówki nad rejestracja i znów klops. Wymieniam żarówkę- przekręcam stacyjkę żeby sprawdzić czy świeci i nie świec. Poprawiam ją, znów przekręcam -to samo. Chce odpalić auto- Aku zdechl....Wiec znów ładuje go pół dnia i całą noc i przez 2 miesiące znów wszystko wraca do normy. W piątek żona musiała się nim zatrzyma na poboczu (wentylator się nie włączył i temperatura rosła). Zgasiła silnik włączyła awaryjne może na 5-10 min. Chce odpalić...aku zdechl....szybkie odpalenie na kable, zrobiła z 15km potem postój z 3h odpalam wszystko śmiga. Zrobiłem z 40km więc coś się tam podladowal. Następnego dnia odpalił normalnie 4x robiąc krótkie odcinki po 2-3 km. Wczoraj wieczorem już nie odpalił. Dodam ze znajomy mechanik na szybko sprawdzał i napięcie na akumulatorze odpowiednie,  napięcie ładowania czy jakoś tak też. "magiczne oko" cały czas zielone, z tym że wczoraj przed próbą odpalenia bylo zielone- gdy chciałem odpalić bez skutku też było zielone. Natomiast gdy odpaliłem go na kable zrobiło się białe a po przejechaniu 40km znów zielone. Dziś rano odpalił bez problemu. Czy to aku już kończy żywot czy szukać problemu gdzie indziej?

Wysłane z mojego LLD-L31 przy użyciu Tapatalka

 

Offline K9Darek

  • :: ComfortLine
  • Wiadomości: 519
  • Pomógł: 57
  • Moc: ?? KM
  • Skrzynia: MT
  • Napęd: FWD
Odp: Akumulator umiera?
« Odpowiedź #49 dnia: 24 - Września - 2018 - 16:58:52 »
Chaotycznie opisane. Przede wszystkim trzeba się skupić na trybie jazdy. Krótkie trasy, długie, częste odpalenia itd.
1. Ile czasu stał u mechanika i co robiono?
2. Jakie trasy robił tuż przed wymianą żarówek tablicy i ile stał do samego momentu ich wymiany?
Skrzynka z bezpiecznikami sprawdzona? Pobór prądu na postoju sprawdzony? Gdy aku jest naładowane to zmierzono napięcie. A w międzyczasie? Główne przewody sprawdzone? Jaka jest pojemność aku?
 

Tagi wątku: