0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Nie zapomnij wziąć ze sobą linijkę w razie czego to mechaniora po łapach. >
Jakiś dziwnie tani ten kompletny rozrząd do twojego wozu.No chyba że po naprawdę dobrym układzie lub nie zamierzasz wymieniać przy okazji pompy wody (bo i tak można).
Chyba nie ma takiej potrzeby, mechanik jest tak dobry jak bardzo patrzysz mu na ręce.
Przy zdjętym pasku sprawdzasz za koło pasowe czy nie ma luzów, głośnego szumu i wycieków.
Cytat: andrew7800Przy zdjętym pasku sprawdzasz za koło pasowe czy nie ma luzów, głośnego szumu i wycieków.To jest już stan agonalny. Jeśli przy delikatnym powolnym obracaniu czuć najmniejsze delikatne przycinania, przeskoki to jest już sygnał do zmiany. Nie musi być nic słychać (podpowiadam tak na ucho).