Autor Wątek: VW-News: T-Roc II  (Przeczytany 836 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pretor

  • administrator
  • Wiadomości: 6493
  • Pomógł: 1728
    • VW Club Polska
  • VW: Tiguan I
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CBAB
  • Moc: 140 KM
  • Skrzynia: MT-6
  • Napęd: 4x4
  • Rej: OK
VW-News: T-Roc II
« dnia: 29 - Czerwca - 2025 - 21:00:06 »
Nadchodzi nowy Volkswagen T-Roc II  :rock: :rock:



Volkswagen T-Roc, który przez osiem lat utrzymywał pozycję jednego z najlepiej sprzedających się modeli niemieckiego producenta, doczekał się nowej 2 generacji.



Stylistyka nowego modelu została dostosowana do aktualnej filozofii marki, samochód urósł w porównaniu z poprzednikiem i oferuje więcej przestrzeni zarówno we wnętrzu, jak i w bagażniku. Tuż po światowej premierze najnowszego modelu auto można zamawiać u polskich dealerów marki.



Nowy Volkswagen T-Roc dostępny jest w kilku wariantach wyposażenia. Podstawowa wersja Trend z silnikiem 1.5 eTSI 116 KM kosztuje 130 390 zł. Odmiana Life wyceniona została na 133 790 zł, a wersja Style na 148 090 zł. Najdroższy wariant R-Line osiąga cenę 165 990 zł. W przypadku mocniejszej jednostki 1.5 eTSI 150 KM, ceny startują od 146 190 zł za wersję Life.



Producent zwraca uwagę, że różnica cenowa między nową a poprzednią generacją T-Roca jest niewielka. Model Life z silnikiem 1.5 eTSI o mocy 150 KM kosztuje obecnie 146 190 zł, czyli jedynie o 4 800 zł więcej niż wcześniejsza generacja, przy jednoczesnym znacznym wzroście poziomu wyposażenia, jak i wielkości auta (+12 cm długości). Jeszcze mniejsza różnica dotyczy wersji Style 1.5 eTSI 150 KM - wynosi zaledwie 2 tys. zł.



Choć ceny T-Roca nie należą do najniższych, już w podstawowej odmianie Trend nabywca może liczyć na bogate wyposażenie. W standardzie znajdują się m.in. asystent jazdy przez skrzyżowanie, wsparcie przy zmianie pasa ruchu, system ostrzegania przy wysiadaniu, system awaryjnego hamowania wykrywający pieszych i rowerzystów, automatyczna klimatyzacja, bezkluczykowe uruchamianie, reflektory LED oraz możliwość podłączenia smartfona za pomocą App Connect. Wersja Life oferuje dodatkowo kamerę cofania, 12,9-calowy ekran, system Emergency Assist oraz alarm.



Wersja Style nowego T-Roca obejmuje wszystkie elementy wyposażenia wersji Life, a dodatkowo oferuje wybór trybu jazdy, podgrzewane fotele przednie z funkcją masażu, podgrzewaną kierownicę, system Park Assist Plus, Driving Experience Control, 3-strefową klimatyzację Climatronic, oświetlenie ambientowe w 30 kolorach, bezkluczykowy dostęp oraz podświetlane logo na przodzie i tyle pojazdu.



W przypadku odmiany R-Line standard obejmuje również sportową kierownicę, przyciemniane szyby, sportowe fotele z przodu, aluminiowe nakładki na progi i pedały, 18-calowe felgi aluminiowe oraz sportowe zawieszenie.



Nowy T-Roc na początku dostępny będzie z dwoma jednostkami napędowymi: 1.5 eTSI o mocy 116 KM oraz mocniejszą 1.5 eTSI o mocy 150 KM. W przyszłym roku dołączy 204-konny silnik 2.0 eTSI. Wszystkie wersje standardowo korzystają z automatycznej, siedmiobiegowej skrzyni DSG. W późniejszym terminie oferta silnikowa zostanie rozszerzona o warianty hybrydowe oraz wersję z napędem na cztery koła.

Wprawne oko zauważy, że w odróżnieniu od poprzedniego wcielenia, w nowym nie znajdziemy silnika Diesla. Niemcy tego tematu kompletnie nie poruszają. Pozbawienie silnika wysokoprężnego odpowiadałoby strategii przyjętej przez Volkswagena w mniejszych SUV-ach: Taigo i T-Cross. Nie znajdziemy tam takich napędów.

W odróżnieniu od pierwszej generacji, w nowym nie znajdziemy silnika Diesla. Niemcy tego tematu kompletnie nie poruszają. Pozbawienie silnika wysokoprężnego odpowiadałoby strategii przyjętej przez Volkswagena w mniejszych Crossoverach: Taigo i T-Cross - a w nich nie znajdziemy silnika diesla.

Źródło: interia.pl
 
Podziękował: patryk01, braciarz, src, tyger, t-cross

Tagi wątku: