Autor Wątek: NAWIEWY - silniczek sterujący klapą nawiewu  (Przeczytany 80 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline lubaraf

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 14
  • Pomógł: 2
  • VW: Golf VII
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 150 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: SC
NAWIEWY - silniczek sterujący klapą nawiewu
« dnia: 28 - Lutego - 2025 - 10:43:57 »
Witam, prośba o podpowiedź w zakresie montażu silniczka sterującego klapą powietrza po stronie pasażera Golf VII 2.0 TDI, 2014r.
Silniczek wyjęty z uwagi na uszkodzenie i zakupiony nowy.
W związku z tym mam pytanie - w jakiej pozycji skrajnej (fabrycznej nastwie) jest nowy silniczek i w jakiej przy montażu należy ustawić klapę nadmuchu (otwartej czy zamkniętej) żeby podczas pierwszego uruchomienia nie doszło do złamania zębatki lub innego uszkodzenia.
Chyba że jest tak, czego nikt z pytanych przeze mnie osób nie potrafi potwierdzić - układ zębatki na silniczku jest taki że wymusza poprawny montaż i nie da się tej roboty zepsuć.

Pozdrawiam

 

Offline Frodo

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 693
  • Pomógł: 236
  • VW: Tiguan II
  • Wersja: R-Line
  • Silnik: 2.0 TSI
  • Kod: DKTA
  • Moc: 230 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: KR
Odp: NAWIEWY - silniczek sterujący klapą nawiewu
« Odpowiedź #1 dnia: 01 - Marca - 2025 - 15:40:14 »
Zazwyczaj w VAG dźwignię można zamontować tylko w określonej pozycji - wypustka i gniazdo mają taki kształt. 
 

Offline lubaraf

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 14
  • Pomógł: 2
  • VW: Golf VII
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Moc: 150 KM
  • Napęd: FWD
  • Rej: SC
Odp: NAWIEWY - silniczek sterujący klapą nawiewu
« Odpowiedź #2 dnia: 03 - Marca - 2025 - 10:18:13 »
Tak dokładnie jest. W sobotę założyłem nowy silniczek i działa jak należy.
Klapy przyuczone, błędy skasowane:)
Temat zamknięty.
 

Tagi wątku: