Autor Wątek: Błąd: 10116 (Fuel rail pressure: Too Low)  (Przeczytany 776 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline J0hnny

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 6
  • VW: Golf VI
  • Silnik: 1.6 TDI
  • Moc: 105 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: WB
Błąd: 10116 (Fuel rail pressure: Too Low)
« dnia: 05 - Maja - 2024 - 18:09:02 »
Powitać serdecznie,
Jako że dopiero kilka miesięcy jestem posiadaczem Golfa VI 1.6 TDI [CAYC].
Dzisiaj w trasie prędkość około 120 nagle zapaliła się kontrolka grzania świec. Auto chyba weszło w tryb awaryjny
czyli max 2 tys obrotów. A teraz trochę info na ile mój stan wiedzy pozwala  :D.
Po podpięciu vcds w/w błąd. Światła stop działają, wtyczki przy listwie sprawdziłem , przy wtryskach również.
Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu błąd znika. I auto jeździ do momentu kiedy nie dostanie więcej gazu
Czyli ponad 2,5 tys obr.
Niestety zadem błąd inny się nie pokazał, wiec ciężko mi powiązać z czymś innym.
Odczyty z wtrysku po wyskoczeniu błędu.
Cyl. 1  1.8961 mg/stroke
Cyl. 2  - 1.0813
Cyl. 3  - 0.3876
Cyl. 4. - 0.5477

Czy mam się szykować na wymianę wtrysku?
Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam serdecznie
J0hnny


   
 

Offline tomnaj84

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 2848
  • Pomógł: 855
  • VW: Tiguan I FL
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGC
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: FK
Odp: 1.6 TDI - błąd 10116 (Fuel rail pressure: Too Low)
« Odpowiedź #1 dnia: 08 - Maja - 2024 - 10:25:04 »
Na początek do sprawdzenia są takie rzeczy jak
- czujnik ciśnienia paliwa
- elektrozawór dozowania paliwa
- zawór regulacji ciśnienia paliwa
- pompa paliwa. (Jeśli sitko na niej jest zabrudzone to może nie podawać wystarczającej ilości paliwa )

Dodano:  08 - Maja - 2024  -  11:20:36
Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu błąd znika. I auto jeździ do momentu kiedy nie dostanie więcej gazu
Czyli ponad 2,5 tys obr.
Logiczne bo po odpaleniu jest inne cisnienie jak przy dodaniu gazu. Wtedy dostaje za mało  paliwa a co za tym idzie nie wytwarza odpowiedniego przez co czujnik zgłasza błąd dotyczący cisnienia.
VW Tiguan I FL 2.0 TDI 177 KM
Audi RS6 plus Avant quattro 4.0 605 KM
VW Golf V Variant 1.9 TDI 105 KM
 

Offline J0hnny

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 6
  • VW: Golf VI
  • Silnik: 1.6 TDI
  • Moc: 105 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: WB
Odp: 1.6 TDI - błąd 10116 (Fuel rail pressure: Too Low)
« Odpowiedź #2 dnia: 08 - Maja - 2024 - 10:37:53 »
Dzięki kolego,
dzisiaj jeszcze wymieniam filtr paliwa, aby bo wykreślić z przyczyn. na nowym filtrze będę sprawdzał co napisałeś.
EDIT:
Filtr wymieniony na nowy (wraz z uszczelkami)
Auto jeździ żwawiej do momentu wyskoczenia błędu :-( szukamy dalej
 

Offline tomnaj84

  • Clubowicz
  • Wiadomości: 2848
  • Pomógł: 855
  • VW: Tiguan I FL
  • Model: SUV
  • Silnik: 2.0 TDI
  • Kod: CFGC
  • Moc: 177 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: 4x4
  • Rej: FK
Odp: 1.6 TDI - błąd 10116 (Fuel rail pressure: Too Low)
« Odpowiedź #3 dnia: 09 - Maja - 2024 - 19:42:36 »
szukamy dalej
To zacznij od tych rzeczy które wypisałem. 
Sprawdzałeś czy nie ma opiłkow I innych elementów we wkładzie filtra ?
VW Tiguan I FL 2.0 TDI 177 KM
Audi RS6 plus Avant quattro 4.0 605 KM
VW Golf V Variant 1.9 TDI 105 KM
 

Offline J0hnny

  • :: TrendLine
  • Wiadomości: 6
  • VW: Golf VI
  • Silnik: 1.6 TDI
  • Moc: 105 KM
  • Skrzynia: DSG-7
  • Napęd: FWD
  • Rej: WB
Odp: 1.6 TDI - błąd 10116 (Fuel rail pressure: Too Low)
« Odpowiedź #4 dnia: 08 - Czerwca - 2024 - 13:10:16 »
Powitać,
zostawiam informację "dla potomnych" gdyby ktoś miał taki problem jak ja.

Umierała cewka, dawała przebicia.
Wymieniona cewka i przy okazji jeden wtrysk (a raczej głowica) uszkodzone.
Wymienione, wszystkie komory wyczyszczone przez zmontowaniem, na nowo wgrane nastawy
i adaptacja wtryskiwaczy (bo czyszczone wszystkie).
Jak na razie tydzień latam i wszystko ok. Jakby też kultura pracy się zmieniła na lepsze.
 

Tagi wątku: